miercuri, 5 martie 2008

Google...

Google a raportat in februarie o rata de click cu 7 la suta mai mica la "linkurile sponsorizate". Desi era considerata "recession proof" compania s-a prabusit impreuna cu bursa si NASDAQ-ul astfel ca o actiune Google cu un maxim de 630 pe la sfarsitul anului e acum 450. Euro-dolarul era ieri 1.51.
Ideea e ca global ne merge prost iar vestea buna e ca utilizatorii de internet sunt mai refractari la publicitatea on-line decat cei din mediile clasice care fie vorba intre noi nici nu prea au cum se opune.
Dar o rata de click din ce in ce mai mica fie ca e vorba de bannere sau google ads( care tocmai prin absenta intruziunii in ochii nostri erau o gaselnita) nu ne face decat sa speram ca genul asta de reprezentare va avea din ce in ce mai putin succes pe internet. Cred ca urmeaza vreamea "product placement"-ului in continutul de net ca varianta viabila in relatia adveriser - consumator. Parerea mae:)

4 comentarii:

  1. jur ca 80% din cei care vor citi ori nu vor intelege ori vor spune "s-a dilit chirila ? ce pana mea ?" =)) parerea mea

    RăspundețiȘtergere
  2. Destul de clar ceea ce a vrut sa spuna Tudor. Nu cred ca este cineva care nu ar fi initiat cat de cat in publicitate online. Intr-adevar, nu vad cum pot fi eficiente google adsurile si bannerele cand toti le detesta. Product placementul evident va castiga teren pe net, dar oricum nu va fi la fel de eficient ca in filme si la TV.

    RăspundețiȘtergere
  3. Raspunsul mult mai simplu la diminuarea CTR e dat de decizia Google din noiembrie 2007, vezi
    http://adsense.blogspot.com/2007/11/accidental-clicks-fade-into-background.html

    RăspundețiȘtergere