[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

marți, 3 august 2010

Sa salvam o viata!

Cristina are 27 de ani, a fost diagnosticata cu o forma de cancer limfatic si singura ei sansa este un transplant de celule stem. A strans banii necesari pentru transplant, dar, desi clinica din Viena, unde se afla acum, ii cauta un donator compatibil de mai bine de un an, acesta nu a fost gasit in niciunul din registrele intrenationale.

De fapt sansele de gasi donator compatibil sunt mari in zona de origine a bolnavului, acolo tipologiile sunt asemanatoare. Deci viata Cristinei depinde de noi, cei de acasa. Trebuie sa ne testam si, daca suntem compatibili, sa fim donatori. Toate detaliile despre ce inseamna sa fii donator le gasiti pe blogul Cristinei (http://cristinalilianadinu.blogspot.com/) Pentru noi, cei sanatosi, nu inseamna un mare sacrificiu, pentru ea insa poate insemna VIATA!

Cristina a incercat sa caute donator compatibil in Registrul Roman al donatorilor, dar cu toate ca acesta a fost inaugurat la 1 septembrie anul trecut de prim-ministrul Boc si Ministrul de atunci al Sanatatii, Bazac, acesta este nefunctional... Cristina nu s-a dat batuta, a sunat la Minister, a luat legatura cu cei din conducerea registrului si se pare ca a reusit imposibilul... de ieri, 2 august 2010, Registrul va testa zilnic cate 15 persoane. Statistic, sansele de a gasi un donator compatibil sunt extrem de mici (1/80.000 pentru persoane intre care nu exista legatura de sange), dar Cristina nu se lasa, lupta pentru viata ei si e increzatoare. Haideti sa-i fim alaturi cu ceea ce putem: 2 eprubete de sange!

Toti cei care doresc sa se testeze sunt rugati sa trimita datele personale (nume complet, CNP, adresa mail si nr. de telefon) pe mailul Cristinei dinucristina8223@yahoo.com, pentru a fi inscrisi pe lista si programati pentru recoltare. Aceste teste vor ramane in Registrul Roman al donatorilor onorifici, urmand sa fie de folos si altora aflati in situatia Cristinei.

Oricare dintre noi poate fi acel 1 din 80.000 sau oricare dintre noi ar putea sa fie in situatia de a-l cauta pe acel 1 din 80.000. Daruiti viata si bucurati-va ca o puteti face!

10 comentarii:

  1. Frumos gestul tau. Bravo! Eu sunt asistent medical si deja i-am scris. Trebuie sa o ajutam!

    RăspundețiȘtergere
  2. se poate numai in bucuresti...dc am avut hepatita se poate?

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc tare mult!
    Se poate daca ati avut hepatita A si s-a vindecat. Nu se poate cu hepatita B sau C chiar daca sunt prezenti numai anticorpii. Se pot reactiva dupa transplant B si C, asta este explicatia interdictiei.
    Deocamdata numai in Bucuresti.
    Cristina Dinu
    www.cristinalilianadinu.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. ok...daca se mai deschid si alte centre...sa zic asa...lasa un mesaj...de preferinta in ardeal:)...sa-ti ajute Domnu sa fie bine...

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristina, iti multumesc pentru tot ce ai facut pentru mine. Ma rog sa gasesti donatorul compatibil care stiu ca-i aproape. Sa fii bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. buna. eu o sa merg sa-mi fac testarea luni 09 aug insa as avea o intrebare inainte pt ca nu prea am inteles exact...tu trebuie sa faci un trasplant de celule stem din cate am citit pe blog si eu stiam ca celulele stem se preleva din placenta si/sau cordon ombilical si d-asta nu am inteles de ce sunt chemati la testare adulti pt a vedea daca sunt potential compatibili si nu se verifica centrele in care se pastreaza celulele stem recoltate la nastere? scuze pt eventuala ignoranta sau cererea de precizari dar as vrea ca pe langa dorinta de a ajuta efectiv sa stiu ca e vorba chiar de tipul de testare care ti-ar fi necesar tie ca sa nu incurc mai degraba.

    RăspundețiȘtergere
  7. oare noi (cei care nu suntem din bucuresti) nu putem face nimic?

    RăspundețiȘtergere
  8. Tinand cont de popularitatea acestui blog,ai fost prima persoana la care m-am gandit ca ar putea ajuta la promovarea acestui mare pas,initiat de Andreea Marin Banica impreuna cu alti oameni. http://www.petitieonline.ro/petitie-p61986055.html

    RăspundețiȘtergere
  9. Acum am vazut postul. Sper din tot sufletul ca sangele meu sa fie compatibil si sa te pot ajuta.
    Am trimis mail.
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna ziua ma numesc sophia peter din Statele Unite. Sunt aici pentru a depune mărturie despre o mare și puternică casetă de vrăji numită preot jungunu, am fost atât de confuză și devastată când iubitul meu m-a părăsit pentru o altă fată. Aveam nevoie de el înapoi cu disperare, pentru că îl iubeam atât de mult. Așa că m-a ajutat să arunc o vraja de dragoste de întoarcere asupra soțului meu și tocmai în 48 de ore soțul meu s-a întors la mine plângând și cerându-mi iertarea. preotul jungunu l-a eliberat să știe cât de mult am iubit și l-am dorit înapoi. Și El a deschis, de asemenea, ochii pentru a imagina câtă dragoste avem în comun. Pe măsură ce scriu această mărturie acum sunt cea mai fericită femeie de pe pământ. Vreau să recomand această casă de vrăjire excelentă oricui are nevoie cu adevărat de o soluție urgentă pentru o distrugere a dragostei Trimiteți un e-mail la; drjungunusolutionspell@gmail.com

    RăspundețiȘtergere