[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

vineri, 4 noiembrie 2011

Noul videoclip VAMA - Copilul care alearga catre mare

26 de comentarii:

  1. Superba melodia. O ascult de cand m-am trezit.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nu pot
    sa scriu
    decat
    atat:

    http://newdadas.wordpress.com/2011/11/04/copilul-care-alearga-catre-mare/

    RăspundețiȘtergere
  3. Melodia este persuasiva.
    Melodia este superba.
    Melodia este buna pentru suflet.

    Felicitari!
    `miku

    RăspundețiȘtergere
  4. http://newdadas.wordpress.com/2011/11/05/s-a-dus-un-an-de-cand-a-plecat-adrian-paunescu/

    RăspundețiȘtergere
  5. sper sa va placa si lui tudor si tuturor celorlalti copii care mai alearga catre mare;

    RăspundețiȘtergere
  6. Fara cuvinte... Felicitari!
    Ma bucur ca m-am nascut in vremea "Vama" si "Vama Veche" si nu altcandva. Faceti viata asta, care-i tare grea uneori, un loc mai bun.
    Poate in urmatorul videoclip va aparea Oana Pellea.
    Va multumim Vama!

    RăspundețiȘtergere
  7. O piesa draguta. In mintea mea scenariul e unul asociat cu revenirea regelui Mihai in Romania. Melancolia piesei momentan nu prea ma atinge, probabil is prea adormit incat sa o inteleg deplin sau prea adult incat sa o mai las sa ma atinga. Oricum felicitari pentru piesa, felicitari ca inca sustineti acelasi gen si nu va comercializati si sper ca comentariul meu sa nu fie privit ca unul rautacios, ci ca o parere proprie. Va salut! Un om al plajei...

    RăspundețiȘtergere
  8. E pe repeat piesa,are un vibe special.I'm lovin` this new Vama.

    RăspundețiȘtergere
  9. superba melodia, minunat videoclip.

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  11. http://chestii-neinteresante.blogspot.com/2011/11/scrisoare-catre-tudor-chirila-de-la.html

    RăspundețiȘtergere
  12. Îl regret pe taică-tu. Poate-ţi dădea două peste bot, să înţelegi.

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi era dor de melancolia din melodiile lui Tudor Chirila. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  14. Melodia este frumoasă...
    Personal aş aştepta însă şi mai mult de la rebelul Chirilă (sunt extrem de greu de mulţumit 100%)

    Poate ceva mult mai apropiat de...

    http
    www
    youtube.com/watch?v=SbYg07vmfo4

    Eu aşa văd VAMA la maturitate... spre Zappa, Doors, psihedelic, experienţa noilor mijloace de exprimare muzicală, cele care acum se folosesc în trance (de exemplu Traktor DJ), pentru muzica rock, cu experienţe simfonice, epopeice, operă chiar...

    După durerea copilului trebuie să vină furia, răzvrătirea, distrugerea, anarhia... cacofonia totală fără nici o piedică a structurii, dacă este cazul, altfel copilul va trece direct în "pensia emo".

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi plac muzica, decorul, calitatea filmarii si a imaginii. Nu-mi plac scenele cu Rebengiuc, imi trezesc un sentiment de penibil.

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte tare piesa!Felicitari Tudor
    http://gadgeturi-it.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  17. eram sigur ca hipsterul de t. chirila o sa scoata un videoclip sentimental despre mare ca metafora a eliberarii sufletesti:)) dea...

    RăspundețiȘtergere
  18. Tudor, ma gandeam ca titlul piesei "Copilul care alearga catre mare" este doar inceputul povestei.
    Si acum o sa vorbesc in calitate de profesor de limba si literatura romana:

    Aceasta sintagma este formata din subsantivul comun "copilul", articulat cu articolul hatarat "l", termen regent urmat de o propozitie subordonata atributiva".

    Asadar, in mod logic urmeaza continuarea pentru a intregi propozitia principala:

    Copilul1/(care)alearga catre mare/2 ...
    de exemplu:

    Copilul ... s-a facut mare/ s-a maturizat, fara sa vrea ...

    Copilul sufera inca ...

    Copilul suntem noi toti pana la adanci batranete ...:)

    Sper sa nu va fi zapacit prea mult, cu atata gramatica, pe ziua de azi.

    Week-end placut lui Tudor si tuturor celor care asculta cu drag Vama,

    Malina/new_dada.

    RăspundețiȘtergere
  19. Corectura:

    povestei=povestii :)
    substantivul

    - mea culpa!

    RăspundețiȘtergere
  20. Si in completarie pentru campania - Romanii sunt ca noi:

    Draga Tudor,

    cred eu despre dumneata

    ca esti cel mai tare

    si cel mai nebun cantaret roman! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. E atat de frumoasa povestea asta...ca viata care ne-asteapta mereu s-o traim !

    RăspundețiȘtergere
  22. E dragut cantecul, insa nici pe mine nu a reusit sa ma "atinga"... ma tot gandesc ca e poate prea elaborat, ca sunet... nu stiu.

    RăspundețiȘtergere
  23. salut toată lumea sunt aici pentru a-mi da experiența în timp ce tranzacționez pe platforma de tranzacționare valutară, deoarece am văzut destule recenzii despre modul în care dl Barry ajută și ajută individul să facă tranzacții de succes. strategia sa de masterclass câștigă 10.000 EUR săptămânal și a fost grozav până la capăt, poți lua legătura cu el prin WhatsApp +17168691327

    RăspundețiȘtergere
  24. nu-mi venea să cred că mă voi reuni vreodată cu fostul meu iubit, eram atât de traumatizat, rămânând singur, fără corpul care să rămână lângă mine și să fiu cu mine, dar am fost atât de norocos într-o anumită zi să întâlnesc acest lucru dr. puternic, vrăjitor Dr Wight, după ce i-a spus despre situația mea, a făcut tot posibilul uman ca să vadă că iubitul meu se întoarce la mine, într-adevăr, după ce a lansat vraja, fostul meu iubit a revenit la mine mai puțin de 48 de ore, a venit fostul meu iubit înapoi, implorându-mă că nu mă va mai părăsi niciodată, 3 luni mai târziu ne-am logodit și ne-am căsătorit, dacă aveți aceeași situație, contactați-l pe dr. wight, pe e-mailul său: wightmagicmaster@gmail.com. mulțumesc foarte mult, domnule, că mi-ați readus fostul iubit înapoi, adresa de e-mail a lui: wightmagicmaster@gmail.com.

    WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere