[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

joi, 13 decembrie 2007

Aproape gata...

Azi noapte am reusit sa termin versurile a inca doua piese de pe urmatorul disc Vama.La sapte dimineata am reusit performanta de a fi singur in lista mea de messenger. Am dormit trei ore bune si ta taaaammm: sunt fresh and mighty:)

Titlurile de lucru sunt Dumnezeu nu apare la stiri si Sambata seara in oras

In ianuarie intram in studio.Nu ar trebui sa dureze mai mult de doua saptamani.Probabil ca la sfarsitul lui februarie vom avea gata mixat materialul. Asta inseamna ca in martie lansam.

Mi-am comandat ciorba de perisoare si paste cu legume, la birou.Foarte bun.
Pe strada cand am venit un maidanez charismatic hartuia lenes o blonda.

By the way pe 27 decembrie ne vedem in Diesel, dragi clujeni.Si tot in aceeasi zi dar mai devreme ajutam un prieten sa-si popularizeze o cafenea in mall-ul de acolo. Va fi un recital de 45 de minute. ciresele vor fi in Diesel, i guess.

14 comentarii:

  1. auzim si noi piesele noi anu asta? ;;)

    ps: ziceai ceva de un concert pe 21 sau 22 in Becker brau live music ...

    RăspundețiȘtergere
  2. M-ai pus pe ganduri cu concertul din Diesel, desi o sa fie cam complicat sa-mi las bebelusul(6 luni) numai cu taticul ei acasa.De-abia astept vremea cand o sa pot merge cu fetita mea sa va ascultam.

    RăspundețiȘtergere
  3. De-abia astept albumul! Va ganditi sa mai compuneti si alte piese, sau raman doar cele de pana acum?

    Mie imi e tare dor de un concert in Laptarie...e o atmosfera acolo pe care n-am mai regasit-o in niciun alt local :-<

    RăspundețiȘtergere
  4. ce bine.o sa cantati careva din piesele astea doua la Cluj?...ce bine ca veniti...

    RăspundețiȘtergere
  5. mai veniti si prin bihor....va asteptam cu pita calda si carnati......GO ON VAMA(VECHE)..

    RăspundețiȘtergere
  6. Bine ca veniti, cand sunt plecati studentii in vacanta... foarte tare..... :((

    RăspundețiȘtergere
  7. Hmmmm .. Martie .. Martisor .. Sa inteleg ca ma bazez pe voi in legatura cu data lansarii albumului?

    RăspundețiȘtergere
  8. Salutare! :)

    Imi cer scuze.. e in afara topicului .. insa voiam sa te intreb, Tudor, cumva studioul vostru de inregistrari se afla pe undeva pe la Universitate, pe nicolae filipescu (sa fim oare colegi .. de cladire ;)))?

    Inca o data imi cer scuze pt abaterea de la subiect ..

    .. de-abia asteptam sa ascultam noile melodii..

    RăspundețiȘtergere
  9. abia astept concertu asta, un cadou mai frumos de craciun nu se putea!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ne vedem in Cluj! Abia astept! Craciun fericit! An nou fericit iti voi ura face to face:P

    RăspundețiȘtergere
  11. cadou frumos de craciun:D....can wait:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce chestie, chiar de ziua mea! Pacat ca e distanta, as fi venit si eu!

    RăspundețiȘtergere
  13. Email provider. Serviciul de email oferit de becali.com nu se doreste a fi unul securizat sau pentru scopuri oficiale, ci pentru "entertainment purposes only".

    RăspundețiȘtergere
  14. am facut tot ce mi-a stat in puteri ca sa vin la Cluj, dar nu s-a putut :( nu toate lucrurile depind de mine ...
    sper sa va aveti parte de un public placut...
    si sa nu cantati melodii noi noi :D

    RăspundețiȘtergere