[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 29 aprilie 2013

Vama - Perfect fără tine (video)


Cântecul se poate cumpăra de aici.

31 de comentarii:

  1. E perfect, la mai multe reusite de acest gen, multumim!!!

    RăspundeţiȘtergere
  2. Perfect, ca si data de lansare. Mi-a facut pofta de mare, dar am alte planuri pentru zilele urmatoare. Cantecul a fost bucuria mea de azi asa ca am scris despre el pe blogul meu de bucurii :)
    http://joyacoustics.blogspot.co.uk/2013/04/anyone-packing-for-seaside.html

    RăspundeţiȘtergere
  3. Vreau si eu camasa din aceea cu flori ca a lui Tudor! Tudooooor, de unde ti-ai luat-o? :))

    RăspundeţiȘtergere
  4. Se aude foarte frumos. mi-a placut.
    recomand +

    RăspundeţiȘtergere
  5. Bravo mosule! WoooooHHOOOO!!! Abia astept sa ajung iar la mare!

    RăspundeţiȘtergere
  6. Azi am dat peste un interviu cu tine pentru Lobul creativ si vreau sa iti spun ca ma motivezi.Faptul cum vorbesti,cum privesti viata,cum vorbesti despre ea nu faci decat sa ma motivezi.Si de fiecare data cand ma uit la un interviu cu tine invat ceva nou.Esti un model pentru mine,sper ca si pentru altii si iti doresc mult succes.

    RăspundeţiȘtergere
  7. doar atat am de zis : imi umplii inima de bucurie prin tot ceea ce faci !

    RăspundeţiȘtergere
  8. super versuri.... cand simt ca devin profesoara, piesa ta ma scutura.
    bun si ritmul...bebelusul meu se distreaza si el cu mine

    RăspundeţiȘtergere
  9. Cea mai frumoasa melodie din 2013! /watch?v=UnF1cyQQJqc

    RăspundeţiȘtergere
  10. :))) Aleg sa ma nasc in fiecare zi!

    RăspundeţiȘtergere
  11. Ma bucur nespus ca a inceput sa se simta din nou spiritul VV pe care il iubesc enorm! Vara asta a inceput Perfeect! Multumesc!

    RăspundeţiȘtergere
  12. Sweet! I've just received my free minecraft giftcode!

    >> Minecraftcodes.info <<

    RăspundeţiȘtergere
  13. Salut Tudore! Un singur cuvant: Originalitate!

    RăspundeţiȘtergere
  14. Tuuudooor !! Tu de fiecare data cand "te certi", "fugi" la mare ! :)
    Ca si in melodia "Vara asta" ...
    "No... sunt singur, ne-am certat"

    RăspundeţiȘtergere
  15. Foarte tare man!!!Suna-ma mai degraba in stilul Sf Petru:)

    RăspundeţiȘtergere
  16. Foarte frumoasa melodia, felicitari.

    RăspundeţiȘtergere
  17. I-am cântat-o şi eu fostului meu prieten :)) N-ai cum să fii supărat/ă când o asculţi.Frumos.Transmite.Asta e cel mai important.

    RăspundeţiȘtergere
  18. Super piesa imi place .... stiu ce o sa ascult in drum spre mara vara asta :D

    RăspundeţiȘtergere
  19. Bestiaaala!
    Mi-a facut o pofta extraordinara de mare...

    La mai mare!

    RăspundeţiȘtergere
  20. Perfect fara tine, Luca! :))
    Super piesa!

    RăspundeţiȘtergere
  21. Piesa este relaxanta, haioasa si de sezon. Felicitari Tudor ! Ascult toate cantecele tale cu mare placere.

    RăspundeţiȘtergere
  22. http://bagajulfericirii.blogspot.ro/ Fericire instant,într-o doză dată cu bun-simţ (sau despre debutul meu ca blogger).Se naşte nevoia unei păreri,în funcţie de care să-mi trasez poteca ("calea" îmi sună prea pretenţios),mai ales că un articol are legătură cu tine,stimate (mărturisesc,am dat delete succesiv în încercarea de a găsi o formulă de adresare).Aştept o părere,şi-o s-o aştept până vine.Mulţumiri anticipate.:)

    RăspundeţiȘtergere
  23. M-a costat o gramada de bani piesa ta.Mi-am cumparat scule de muzica in masina doar ca sa aud piesa asta cum trebuie .E una dintre putinele piese pe care chiar am dat bani pt ca merita.Ai atins o coarda sensibila si ceva a intrat in rezonanta.Estibun felicitari

    RăspundeţiȘtergere