[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

marți, 3 decembrie 2013

Vama feat. Guess Who - Zile fericite (videoclip oficial)

Dacă vă place, răspândiţi-l! :)


21 de comentarii:

  1. stimate domnule tudor chirila

    a spune ca, e frumos, poate suna, banal..in fond, orice faceti e profund, dincolo de ras, veselie,si mesajul e unul frumos..in masina vietii,,mi as dori...sa vina la mine, acel sarut iremediabil..altfel, prieteniile copilariei, cred ca, sunt cele mai durabile si frumoase. poarta in ele, inocenta varstei si a idealurilor. cu respect.

    RăspundețiȘtergere
  2. E o piesa superba. Alte cuvinte sunt de prisos...

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Uite aici cat ne iubeste guvernul : Proprietarii de domenii ".ro" vor plăti o taxă anuală de reînnoire .http://www.mediafax.ro/cultura-media/proprietarii-de-domenii-ro-vor-plati-o-taxa-anuala-de-reinnoire-11741308
    poate ca e vremea ca si bloggeri sa aiba atitudine pentru un drept pe care il pierd sau pentru care trebuie sa plateasca !

    RăspundețiȘtergere
  5. Superba piesa!

    Imi aduce aminte de copilaria petrecuta la piata 1 Mai , pe holul blocului ce unea scarile A,B si C. Si de terasa aceluia bloc pe care ne jucam cu tevile de cornete, in razboiele copilarie dintre scarile blocului.
    Adrian scara C.

    RăspundețiȘtergere
  6. Piesa asta m-a intinerit cu 20 de ani...M-a facut sa inteleg de ce port inca blugi si de ce mai tin in viata inca un blog in blugi...numit presa in blugi...Multumesc Tudor...

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte faina piesa!fericireeeeee

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce sa spun, mesajul este frumos, fericit, se simte mana lui Tudor Chirila. Felicitari, este un fel de marca inregistrata deja :)

    Totusi, parca nu-i acelasi subtext si nu-s aceleasi subtilitati ca pe albumul Vama Veche, sa zicem .. lipseste ceva, lipsesc simbolurile si intrebarile. Poate ma insel.

    RăspundețiȘtergere
  9. http://tasktojob.com/index.php?task=46878

    RăspundețiȘtergere
  10. http://tasktojob.com/index.php?task=46878

    RăspundețiȘtergere
  11. Îţi place să pierzi timpul din când în când jucându-te? Noi îţi recomandăm www.cupacupelor.ro, cea mai mare platformă de competiţii online din România ! » Fifa, Biliard, Remi, Poker, Table, Sah...turnee la toate jocurile, jucători profesionişti şi cu experienţă !

    •• Vă aşteptăm, www.cupacupelor.ro •• ÎNSCRIEREA GRATUITĂ ••

    Distribuie mai departe şi aduţi prietenii, vecinii cu tine să vă întreceti în diverse turnee (Fifa 07,08,09,10,11, 12, 13, Sah, Table, Remi, Poker...etc)

    RăspundețiȘtergere
  12. Tin minte ca aveam patru tevi lipite una langa alta , cornetele le faceam de acasa si cu cat tevile erau mai subtiri , cornetul ajungea mai departe , adica pe la vecini nostri de la bloc prin balcoane . Cand ne plictiseam de cornete ne jucam portofelul , acolo castigam suprize de la gumele turbo si cand era vorba sa intre si fetele in combinatie ne jucam tara tara vrem ostasi . Acum sa inventat Counter Strike , Fifa , totul e virtual , copii nu stiu sa mai traiasca decat in fata calculatorului .

    RăspundețiȘtergere
  13. Ma tudor is demult tot intru la tine pe blog numa sa te injur
    asa ca iti doresc si acuma un supt de pula placut

    RăspundețiȘtergere
  14. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  15. شركة الخبرة المثالية لخدمات التنظيف بالرياض
    تعتبر
    شركة تنظيف بيارات بالجبيل
    شركة تنظيف سجاد بالجبيل
    هي اقوي شركات التنظيف علي الاطلاق بأبها لانها تعتمد علي اقوي المعدات والمقومات التي تساعد في تقديم خدمات التنظيف بشكل عام وتنظيف المنازل بشكل خاص فتقوم شركة تنظيف مجالس بالدمام
    شركة جلي بلاط بالقطيف
    بكافه اعمال التنظيف بالمنزل من تنظيف الموكيت والسجاجيد والستائر والمطابخ والحمامات والعديد من اعمال التنظيف فنجن نسعي دائما جاهدين للحصول علي افضل النتائج الممكنه والمطلوبع في اعمال النظافه قامت
    شركة جلي بلاط بالدمام
    شركة تنظيف كنب بالقطيف
    باستيراد كافة الادوات والمعدات اللازمة لاتمام لعملية تنظيف المنزل باحترافية من أجل خدمة عاليه وبجوده فائقه نقدمها لعملاءنا الكرام بالاضافة لاستخدامنا اقوي مجموعه من الماكينات والالات الحديثة المستخدمة فى عمليات ترتيب وتنظيف المنزل والذي يحتاج ايضا لتنظيف بالبخار. بالاضافة لاستخدامنا اقوي مجموعة من المنظفات التي لها مواصفات عالمية ومطابقة للشروط. فالغرض الاساسي الذي تم انشاء شركة تنظيف كنب بالظهران هو القيام بأعمال التنظيف بشكل كامل فنحن الضمان الكامل لك فى حالة اتساخ اي جزء من اجزاء من المنزل ولم يتم تنظيفها بشكل جيد فمسئوليتنا هي تقديم جميع اعمال النظافه لعملائنا الكرام .

    RăspundețiȘtergere
  16. افضل شركة تنظيف مجالس بالقطيف من احدى افضل الشركات التى تعمل فى مجال تنظيف المنازل علي الاطلاق فأن الشركة لديها افضل الكوادر البشريه التى تعمل فى جميع المجالات وبالأخص مجال تنظيف المنازل شركة تنظيف شقق بالجبيل تعتبر افضل الشركات فى تقديم خدماتها بجوده عاليه وفائقه فهي تعمل فى جميع انحاء المملكة العربيه السعوديه كما ان شركة تنظيف مجالس بالدمام تقدم افضل الخبرات التى تعمل مجال تنظيف المنازل واقوي العماله المدربه والمتخصصه في استخدام اقوي واحدث الالات المستخدمه لاتمام عملية التنظيف بشكل سليم مئه بالمئه فى شركة تنظيف بيارات بالجبيل هي الاولي والفريده من نوعها في تقديم تلك الخبرات التى تعمل من اجل عملائنا للاستمتاع بجو منزل نظيف وصحي ومعقم ومعطر فنحن نستخدم اقوي المعطرات والملمعات المعروفه عالميا من اجل راحه عملائنا الكرام فلا تترددوا في الاتصال بنا لنصلكم في اي مكان لتستمتعوا بجميع خدماتنا وبأقل الاسعار الممكنه التي لاتقبل المنافسه بين شركة تنظيف فلل بالظهران فنحن نتميز بالصداره من بين تلك الشركات ونتميز بالجوده الفائقه في تقديم كافة خدماتنا

    RăspundețiȘtergere
  17. O mărturie uimitoare despre un jucător care mi-a adus soțul înapoi la mine. Numele meu este May Lookman, locuiesc în Marea Britanie și sunt fericit căsătorit cu un soț minunat și grijuliu, cu doi copii. O mare problemă a apărut în familia mea acum șase luni, între mine și soțul meu. Atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru divorț. a spus că nu a mai vrut să rămână niciodată cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că a plecat de acasă și i-a determinat pe mine și pe copiii mei să suferim dureri severe. Am încercat tot posibilul să-l recuperez după multe cerșetori, dar fără rezultat. și a confirmat că și-a luat decizia și nu a mai vrut să mă mai vadă. Așadar, într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care l-a întrebat pe soțul meu. Așa că i-am explicat totul, așa că mi-a spus că singurul mod în care aș putea să-l recuperez pe soțul meu era să vizitez un jucător de vrăji, pentru că a funcționat și pentru el. Așa că nu am crezut niciodată în vraja, dar nu am avut de ales decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a jucătorului de vrăji pe care l-a vizitat. {ogunomospellcaster@gmail.com}. Așadar, în dimineața următoare, am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul m-a asigurat că îl voi recupera pe soțul meu a doua zi. Ce afirmație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi a doua zi dimineață, atât de surprinzător, soțul meu, care nu mă sunase în ultimele șase luni, mi-a sunat să-mi anunțe că se întoarce. Așa că s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala și durerea pe care mi le-a provocat mie și copiilor mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât în ​​trecut, cu ajutorul unui jucător de vrăji. Prin urmare, vă voi sfătui să-l vizitați cu amabilitate pe marele Dr. Ogun Omo dacă vă aflați într-o astfel de stare sau dacă aveți vreo problemă legată de „readucerea fostului dvs. înapoi. Deci, mulțumesc dr. Ogun Omo pentru că mi-a adus soțul înapoi și am adus din nou bucurie familiei mele. {ogunomospellcaster@gmail.com}
    De asemenea, vindecă și readuce EX înapoi,
    1 leac pe bază de plante HIV / ADIS.
    2 Tratamentul cancerului pe bază de plante.
    3 Curățarea rupturii articulației.
    4 herpes vindecă ierburi.
    5 feluri de orez jeleu.
    6 HPV leac de plante medicinale.
    7 Vindecarea diabetului.
    8 recuperează-ți fostul.
    9 Vraja sarcinii.
    10 cura HTP.
    11 Vindecarea aerului hepatitic.
    12 Covid 19 coronia vires cure.
    13) Tratamentul astmului.

    RăspundețiȘtergere
  18. salut toată lumea sunt aici pentru a-mi da experiența în timp ce tranzacționez pe platforma de tranzacționare valutară, deoarece am văzut destule recenzii despre modul în care dl Barry ajută și ajută individul să facă tranzacții de succes. strategia sa de masterclass câștigă 10.000 EUR săptămânal și a fost grozav până la capăt, poți lua legătura cu el prin WhatsApp +17168691327

    RăspundețiȘtergere
  19. Este un privilegiu să împărtășim lumii această mărturie miraculoasă. Aceasta este Beth Walters din Anglia. Soțul meu a divorțat de mine acum 4 luni și eram plin de remușcări pentru că nu știam ce să fac pentru a schimba problemele soțului meu. Am căutat pe internet pentru ajutor cu privire la modul în care aș putea obține ajutor în căsătoria mea și am descoperit martori minunați ai vrăjirii dragostei wight care era progresivă odată cu vrăjile sale. L-am contactat și doctorul Wight mi-a spus că îmi va pregăti o vraja pentru a-l aduce înapoi pe soțul meu. Am fost sceptic, dar nu am avut de ales decât să lucrez cu el. 2 zile mai târziu, soțul meu m-a sunat să vin acasă din acea zi și până acum, am trăit liniștit. S-a întors acum cu atâta dragoste și grijă. astăzi mă bucur să vă anunț că acest vrăjitor are puterea de a aduce înapoi iubitorii și cel mai surprinzător lucru este că dragostea noastră este foarte puternică acum, fiecare zi este fericire și bucurie. și Nu există nimic ca a fi cu omul pe care îl iubești. Îl voi recomanda pe Dr.Wight oricui are nevoie de ajutor. Dacă aveți probleme, contactați Dr.Wight, vă garantez 100% că vă va ajuta !!.
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  20. Soțul meu a cerut divorțul, dar cu ajutorul Dr. Dawn Acuna, eu și soțul meu trăim în pace, cu bucurie și fericire, Dr, Dawn acuna a ajutat-o ​​cu o vrajă de dragoste puternică care l-a făcut pe soțul meu să realizeze cât de specială sunt și acum mă tratează ca pe o regină și mă îmbrățișează toată noaptea, asta este ceea ce mi-am dorit vreodată de la soțul meu, datorită Dr. Dawn acuna, contact pe Whatsapp:{ +2348032246310 }
    *Dacă vrei să te împaci cu iubitul tău.
    *Dacă doriți ca plante medicinale să conceapă.
    *Dacă vrei un inel magic.
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
    *Dacă vrei să devii celebru în afacerea ta.
    Si altii,
    Îți promit 💯 la sută rezultat pozitiv, e sinceră, se ține mereu de cuvintele ei.

    RăspundețiȘtergere