[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

joi, 12 mai 2016

Vama - Memories Now

Într-o scenă fabuloasă din Once upon a time in America Noodles (Robert DeNiro, ajuns în film la vârsta de 60 de ani) intră în cabina unei faimoase actrițe de la Hollywood pe care o iubise fără speranță toată viața. Nu-mi aduc aminte decât că era o scenă în care regretele păreau că-ți strivesc capul. Și-mi mai aduc aminte replica asta: "Noodles, în viață nu rămânem decît cu amintirile. Dacă ai să ieși pe ușa aceea (o altă ușă a cabinei care dădea spre culise) nu o să le mai ai nici pe alea. În culise, pe un scaun, stătea băiatul celui mai bun prieten al lui Noodles și fiul acestei actrițe.

Replica asta m-a bântuit toată viața: "Noodles, în viață nu rămânem decît cu amintirile..."


There was a time when I walked the fringe of life
Wasted
And if I'm looking back
I see all my regrets
Watching
Nothing stays, nothing lasts, see your future speeding past

Memories are all we
Memories are all we have
Time will blow everything away
Seize the beauty of life today
Memories are all we
Memories are all we have

I used to give away the meaning of today
Stupid
My past has taught me how to live the here and now
Building

Memories are all we
Memories are all we have
Time will blow everything away
Seize the beauty of life today

Memories are all we
Memories are all we have
Time will blow everything away
Seize the beauty of life today
Nothing stays, nothing lasts, see your future speeding past
Memories are all we
Memories are all we have

The future’s closer than it shows, just live the moment as it goes and do it beautifully it’s your only fortune
When our journey has no future ahead memories are all we have left
Nothing stays, nothing lasts, see your future speeding past

Memories are all we
Memories are all we have
Time will blow everything away
Seize the beauty of life today

29 de comentarii:

  1. Noi vom fi o amintire. Partea frumoasa e amintirile le scriem noi, in prezent.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună ziua, eu sunt Sheryln Coleman Sunt cel mai fericit om de pe fața pământului, după 6 luni de tristețe și durere, fără a fi cu cel pe care îl iubesc, am încercat toate meu cel mai bun posibil pentru a vă asigura că am face iubitul meu fericit, dar niciodată nu pare să lucreze bine era ca și cum am face totul în zadar, dar toate datorită merge la Dr. Ogundu pentru a veni să se schimbe toate grijile mele și tristețe la Joy. Am cunoscut marele om atunci când am citit unele mărturii minunat despre Dr. Ogundu modul în care el a ajutat o mulțime de oameni cu privire la problemele pe relația lor am citit o revistă când am văzut mărturii mari, precum și situația dificilă mea, atunci am decis să nu piardă timpul, deoarece am a ratat iubitul meu atat de mult am decis să-l contacteze și să împartă toată problema mea cu el, pe care el mi-a spus să nu vă faceți griji că el mă asigura că în termen de 48 de ore, totul s-ar fi sortate am crezut Dr. Ogundu atat de mult din cauza modul în care el a fost ajutând mulți oameni, prietenul meu care ma lăsat bun răspuns brusc textul meu și sa întors apelurile mele și mi-a cerut să vă rugăm să-l iert am fost atât de fericit sunt atât de recunoscător pentru Dr. Ogundu pentru ceea ce a făcut pentru mine și promit să depună mărturie bunătatea lui toate prin viața mea. Dacă sunteți de acolo care trece aceeași problemă sau orice fel de problemă de contact de acest mare om de pe adresa de e-mail: drogunduspellcaster@gmail.com
    1. Obținerea de iubitul sau soțul înapoi
    2. vraja bani / bun vraja noroc
    3. Prosperitate vraja
    4. vrăji de protecție
    5. Ia-o vraja loc de muncă
    6. vrăji de promovare
    7. Obținerea banii înapoi
    8. vrăji Freedom
    9. Dragostea vraja
    10. vraja Avenging
    11. Loteria vraja

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna,
    Acest lucru este de a informa publicul larg că doamna HENRIETTA FERNANDO, o reputație creditor împrumut privat a deschis o oportunitate financiară pentru toate au nevoie de nici un ajutor financiar. Ai nevoie de un împrumut de urgență pentru a șterge datoriile dvs. sau aveți nevoie de un împrumut de capital pentru a îmbunătăți afacerea? V-ați fost refuzat de către bănci și alte agenții financiare? Nu căutați mai departe, pentru că suntem aici pentru toate problemele tale financiare. Noi oferim credite la rata dobânzii de 2%, la oamenii, companiile și societățile într-un mod clar și ușor de înțeles, termeni și condiții.
    Nici o verificare de credit este necesar, 100% garantat.

    E-mail-ne pe: (henriettafernandoloanfirm@gmail.com)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bravo! Felicitari pentru aceasta piesa minunata! Sandale de dama www.deluat.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. Aplica pentru un împrumut rapid și mod convenabil de a plăti facturile și reluarea finanțării proiectului în cel mai mic rata dobânzii de 3%, pentru a ne contacta astăzi prin: trustfunds804@outlook.com. Împrumutul au nevoie de o ofertă de împrumut minim nostru este 1.000,00 alegerea de împrumut bani, eu sunt o înregistrare și creditorii certificate Legit, puteți să ne contactați astăzi dacă sunteți interesat în. Pentru a obține acest împrumut, contactați-mă pentru mai multe informații despre procesul de împrumut ca termenii și condițiile împrumuturilor și suma creditului va fi transferat la tine. Am nevoie de răspunsul dumneavoastră de urgență dacă sunteți interesat

    RăspundețiȘtergere
  6. O piesa superba cu un videoclip pe masura... Felicitari! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Acesta este cel mai minunat lucru pe care l-am experimentat vreodata. Am vizitat un forum aici, pe internet și am văzut un mărturii minunate pe forum, despre faptele bune Doctor Osemu Okpamen. Am Brooklyn Gray din Statele Unite ale Americii. Nu l-am crezut, pentru că n-am mai auzit nimic despre astfel de miracol, înainte. Nici un organism ar fi fost în stare să mă convingă cu privire la aceasta nu până când doctorul a făcut o lucrare minunată pentru mine, care restaurat căsătoria mea de 4 ani, prin obtinerea înapoi soția mea a divorțat în termen de 12 până la 16 ore, cu farmecele la fel cum am citit pe internet. Am fost cu adevărat șocat când soția mea a venit acasă cerând iertare so accepte înapoi. Sunt foarte scurt de cuvinte pentru a arăta aprecierea mea doctorului Osemu Okpamen. Căci lui Dumnezeu a trimis la mine și familia mea pentru restaurarea divină a căsătoriei. Ești în nevoie de nici un ajutor fel? Puteți să-l contactați prin e-mail la Doctorokpamenspelltemple@yahoo.com sau vizitați site-ul său http://www.doctorokpamenspells.com. Apela / text numărul său mobil +1 (914) -517-3229 pentru răspuns urgent.

    RăspundețiȘtergere
  8. Besides increase in size, you will gain the secrets to:
    .Multiple Male Orgasm
    •Harder Erections
    •Satisfying Your Partner
    •A More Vascular Look
    •Increased Ejaculations
    •Staying Erect after Orgasm
    •Meditation and Visualization
    improve your Love Life and your Fitness & Well being. We supply men with alternative Herbal Medicine for ailments like Impotence (Erectile dysfunction), premature ejaculation, Fertility problems and other serious issues like manhood enhancement and loss of libido.Tube for Rubbing /Pills penis enlargement oil, It is an herb that is famous throughout the world for its flavor. It is considered as an herb whose fragrance is considered erotic and helpful in stimulating the desire of sexual encounter and is also used in aromatherapy. It is also used in preparing massage oils as it has the power to increase the blood supply to the applied tissue. After a short time using my Penis Enlargement Herbs, you will start noticing many differences in your life. Besides increase in size, you will gain the secrets to: • Multiple Male Orgasm • Harder Erections • Satisfying Your Partner • A More Vascular Look • Increased Ejaculations • Staying Erect after Orgasm • Meditation and Visualization Another major difference is how people will treat you. Your lover will get a new spark of excitement when it comes to intercourse. You will start to get the jealous looks in the locker room. You will feel better about yourself on many different levels. You will be more confident in the bedroom, which will equate to more confidence in your day-to-day life. No more hiding in the dark, or covering up after intimate pleasures. You will proudly display the new you with an unbelievable confidence. Feeling too small or inadequate in the penis department is one of the biggest problems men suffer with mentally. After a few short weeks using my Penis Enlargement Herbs these old feelings will start to fade and will be replaced by a new you that you never dreamed possible. My Penis Enlargement Herbs have helped men change their relationships and reach otherwise unattainable goals. They reach a point of happiness that was never thought possible before. Your life will change once you embark on this wonderful Penis Enlargement journey. You will feel and see these changes in every part of your life. via email smallpenisenlargement.net@gmail.com.

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna,
    Căutați un împrumut? sunteți la locul potrivit pentru soluțiile dvs. de împrumut chiar aici! Global Finance Limited da împrumuturi companiilor și persoanelor fizice, la o rată scăzută și la prețuri accesibile a dobânzii de 3,2%. la tot personalul sau oameni, vă rugăm să ne contactați pentru ajutor financiar urgent, imediat sau strees, suntem mândri de angajamentul nostru față de clienții noștri; Este adevărat că, credite personale, credite auto, afaceri / împrumut de investiții, împrumut pe termen scurt pentru a începe să gândesc la obținerea unui împrumut? Esti serios nevoie de împrumut de urgență pentru a începe propria afacere? Ești în datorii? Aceasta este sansa ta de a atinge dorinta ta, vom da credite personale, împrumuturi și credite de afaceri corporate, precum și orice tip de împrumut, puteți să ne contactați la un împrumut la prețuri accesibile acum
    Contacteaza-ne.
    Adresă de e-mail: augustaibramhim11@gmail.com

     APPLICATION DATA
    1) Numele complet:
    2) Țara:
    3) Adresa:
    4) Stat:
    5) Sex:
    6) Starea civilă:
    7) Ocupatia:
    8) Numărul de telefon:
    9) Poziția curentă în locul de muncă:
    10) Venit lunar:
    11) Suma creditului necesare:
    12) Durata creditului:
    13) Scopul creditului:
    14) Religia:
    15) V-ați aplicat înainte de:
    16) Data nașterii:
    Mulțumiri,

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună ziua, numele meu este Julia Simon, o victimă a fraudei în mâinile creditorilor falși. Am pierdut aproximativ 75,000euro pentru că am nevoie de un capital mare de 190,000euro. Aproape că a murit, am avut nici un loc pentru a merge. afacerea mea a fost distrusă, iar în acest proces am pierdut fiul meu. Nu mai pot suporta din nou, acest lucru se întâmplă. în decembrie 2014, am întâlnit un prieten care mi-a prezentat o mamă bună, doamna Augusta Ibramhim, care în cele din urmă m-au ajutat asigura un împrumut de la o companie. mamă bună, aș dori să profit de această ocazie pentru a spune vă mulțumesc și Dumnezeu continua să vă binecuvânteze. Îmi place, de asemenea, să folosească această oportunitate de a consilia colegii români, că există o mulțime de escroci acolo, așa că, dacă aveți nevoie de un împrumut, și doresc să obțină un credit rapid, conectați-vă cu dna Augusta Ibramhim prin e-mail: augustaibramhim11 @ gmail .com. De asemenea, puteți să mă contactați prin e-mail acest: juliasimon460@gmail.com. dacă aveți îndoieli. te rog el este singurul care este de încredere și de încredere.
    Mulțumiri.

    RăspundețiȘtergere
  11. Atención,

    Solicitar un préstamo rápido y conveniente para pagar las facturas, préstamos de Navidad,
    préstamo de hipoteca, préstamos de consolidación y para iniciar un nuevo negocio o
    volver a la financiación de sus proyectos a una tasa de interés más barato de 3%.
    No nos entran en contacto hoy a través de Rosesmithloancompany@gmail.com :() con el préstamo
    cantidad necesaria. Estamos certificados, registrados y prestamista legítimo.
    Puede ponerse en contacto con nosotros hoy mismo si está interesado en obtener este préstamo, en contacto con nosotros
    para obtener más información sobre el proceso del préstamo, proceso al igual que los términos del préstamo y
    condiciones y cómo el préstamo será transferido a usted. Necesitamos su urgente
    respuesta si usted está interesado.
    En primer lugar la información necesaria de

    Nombres completos:…………
    Cantidad necesaria como préstamo: ......... ..
    Número de teléfono:…………
    Duración:…………
    País:………….
    Estado / Provincia: ...............
    Ingreso mensual:……….
    Estado civil:………..
    Género edad:…………..
    Propósito del préstamo:…………..

    NOTA: Todas las respuestas deben ser enviadas a:
    ROSESMITHLOANCOMPANY@GMAIL.COM
    para un proceso rápido.
    Gracias.

    C.E.O / Rose Smith.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ai vreo problemă financiară? aveți nevoie de un împrumut pentru a plăti datoriile? Ești în orice criză financiară? Apoi, sunteți sursa corectă. Ne sunt înregistrate și compania autorizată, vom da împrumuturi la o rată scăzută a dobânzii de 2%, pentru persoane fizice, firme si companii sub un anumit termeni și condiție clare și ușor de înțeles. Face bani online.
    {Face 15.000 $} dacă sunteți în căutarea pentru cazul în care să investească la comerț ... opțiune binar este cea mai bună companie, în cazul în care se pot tranzactiona mărfuri, valute, aur, petrol brut, valori și indici prin intermediul platformei opțiune binar .... .Pentru mai multe informatii comentariu sau mail-mi> contactati-ne azi prin e-mail :( dericwilliam2016@gmail.com) sau contactați-mă pe Facebook, făcând clic pe acest link https://www.facebook.com/profile.php?id=100013806281374

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna,

    Aici vine un împrumut la prețuri accesibile, care va schimba viața pentru totdeauna, eu sunt doamna Patricia Kingsman un creditor împrumut certificat, am oferi împrumut pentru sectoarele individuale și publice, care au nevoie de asistență financiară într-o rată scăzută a dobânzii de 2%. Bad credit acceptabil, Termenii și Condițiile sunt foarte simple si considerate.You nu va regreta nimic în această tranzacție de împrumut, deoarece i se va face sa zambesti.

    Am dna Patricia Kingsman, va face cel mai bun dintre serviciile mele pentru toți debitorii legitime. Niciodată nu vei fi dezamăgit de mine în această tranzacție, pentru că nu s-au născut pentru a fi un loser.Any clienti interesati trebuie sa ma contactati cat mai urgent prin e-mail patriciakingsman.loans2016@gmail.com pentru veniturile suplimentare.

    Serviciile noastre includ următoarele:

    * Credite personale
    * credite de consolidare a datoriei
    * Credite pentru afaceri
    * Credite Educație
    * Credit ipotecar
    * Garantate de împrumut
    * Împrumut fără garanții
    * Ipoteca Credite
    * Payday off Credite
    * Student Credite
    * Credite comerciale
    * Credite auto
    * Investiții Credite
    * Credite de Dezvoltare
    * Achiziționarea de Credite
    * Credite de constructii

    Vă rugăm să completați formularul de cerere de mai jos și de a lua înapoi dacă este interesat și te vei bucura de a ști un creditor de împrumut cum ar fi

    D-na Patricia Kingsman.

    DATE Imprumutatului

    1) Nume: Full
    2) Țara:
    3) abordează:
    4) Stat:
    5) Sex:
    6) Stare civilă:
    7) Ocupatia:
    8) Numărul de telefon:
    9) Venit lunar:
    10) Înainte de rude:
    11) Suma creditului necesar:
    12) Durata de împrumut:
    13) Scopul creditului:
    14) Data specifică aveți nevoie de împrumut:

    De îndată ce veți completa formularul de mai sus, vă voi trimite-mi împrumut Termeni și condiții de ASAP pentru ca noi să procedeze.

     va fi așteaptă cu nerăbdare să aud de la tine, astfel încât să se procedeze. Cu respect,

      E-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Numele meu este doamna Patricia Kingsman suntem un nou creditori împrumut legit din 2016 și ne place să ajute orice organism, care au nevoie de ajutor financiar le oferim ca de la 500,000.00 $ și $ 5,000,000.00 și, de asemenea, vom da împrumuturi în euro de mai sus că, deci, dacă aveți nevoie de ajutor cu amabilitate trimiteți ne un e-mail la: patriciakingsman.loans2016@gmail.com, astfel încât tranzacția dvs. de împrumut poate avea loc acum va fi cu împrumut în următoarele 24 de ore, este un transfer rapid și este în siguranță, fără nici o întârziere. Asa ca e-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com dacă este interesat

    E-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  15. ÎMPRUMUT OPORTUNITATE:

    Sunteți în căutarea pentru un împrumut extrem de securizat?
    Ai probleme cu obtinerea unui credit pentru capital de lucru de la nivel local
    Bănci și alte instituții financiare?

    Acest serviciu este, sprijin financiar pentru persoane fizice,
    Oamenii de afaceri și femei în afaceri.
    Daca sunteti interesati va, contactati-ne acum prin e-mail: Ferdinandleofinance@gmail.com
    Suntem aici pentru tine.

    Ne e-mail acum la: Ferdinandleofinance@gmail.com
    Pentru a obține formularul de cerere de împrumut.

    Cu stimă,
    Ferdinand Leu
    Manager de cooperare în

    RăspundețiȘtergere
  16. Dragă domnule doamnă,
    Noi Oferim împrumuturi private, comerciale și personale cu foarte minim Rata anuală a dobânzii la nivelul de 2%, în termen de doi ani pentru perioada duratei de rambursare la orice 30 ani parte a lumii. Ne da împrumuturi în intervalul de la 5.000 $ la $ 100,000,000 USD. creditele noastre sunt bine asigurate pentru securitate maximă în prioritatea noastră, dacă este interesat nu ezitati sa ne contactati prin e-mail: oliverwilsonloanfunds@gmail.com
    Completați informațiile de mai jos, astfel încât să putem.
    * Numele complet:
    * Adresa:
    * Oraș:
    * Stat:
    * Țară:
    * Sex:
    * Vârsta:
    * Starea civilă:
    * Ocupatia:
    * Venit lunar:
    * Tel:
    * Mobil:
    * Scopul creditului:
    * Suma creditului necesar:
    * Durata creditului:
    Persoanele interesate ar trebui să mă contactați prin e-mail:
    Numele creditorului: Dl. Oliver Wilson.
    E-mail împrumutãtorului: Oliverwilsonloanfunds@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna ziua, eu sunt dl JONES CHRIS, un creditor împrumut privat, care oferă împrumuturi oportunitate de viață timp. Ai nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoriile sau ai nevoie de un împrumut pentru a îmbunătăți afacerea ta? Ați fost respinse de către bănci și alte instituții financiare? Ai nevoie de un împrumut de consolidare sau ipotecar? cauta mai mult, deoarece noi suntem aici pentru a face toate problemele tale financiare, un lucru din trecut. Noi împrumuta fonduri pentru persoanele care au nevoie de asistență financiară, care au un credit rău sau care au nevoie de bani pentru a plăti facturile, pentru a investi în interes de afaceri, la o rată de 2%. Vreau să folosesc acest mediu pentru a vă informa că furnizăm o asistență fiabilă și beneficiar și va fi dispus să ofere un împrumut. Așa că ne contactați astăzi prin e-mail la adresa: joneschrisloan@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  18. Salutare tuturor,

    Sunt Miller Porter un creditor împrumut privat cu reputație bună de lucru,
    millerporter102@yahoo.com Aplică astăzi dacă aveți nevoie de urgență
    împrumut de la o companie de renume, cu condiții bune și relațiile de muncă,
    atunci ar trebui să ne contactați pe măsură ce oferim credite la
    Rata dobânzii accesibile de 3%, iar munca cu noi
    va fi o experiență bună. În cazul în care sunteți interesat, de contact
    noi prin e-mail: millerporter102@yahoo.com +2349057519652

    http://millerporter102.wix.com/potterfirms
    millerporter102@yahoo.com

    Aștept răspunsul rapid
    Dl Miller Porter

    RăspundețiȘtergere
  19. Sunteți în căutarea pentru investiții și de împrumut privat? Căutare nu mai mult pentru că ești în locul potrivit pentru soluțiile dvs. de împrumut chiar aici! Global Finance Limited dau împrumuturi companiilor, entități private și persoane fizice, la o rată scăzută și la prețuri accesibile de interes. Căutare nu mai mult, deoarece scopul nostru este totul despre libertate financiară și o societate stabilă. vă rugăm să ne contactați prin e-mail prin intermediul: (mariajorgeglobalfinance@gmail.com)

    APLICAREA DATELOR

    1) Nume:
    2) Țara:
    3) Adresa
    4) Stat:
    5) Sex:
    6) Starea civilă:
    7) Ocupatia:
    8) Numărul de telefon:
    9) Poziția curentă în locul de muncă:
    10) venitul lunar:
    11) necesare Valoarea creditului:
    12) durata creditului:
    13) Scopul creditului:
    14) Religia:
    15) V-ați aplicat înainte de:
    16) Data nașterii:
    Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  20. Salutări de fiecare.

    Eu sunt domnul Paul Williams un creditor de împrumut privat, suntem organisme private care dau toate tipurile de împrumuturi pentru oameni care sunt punct de vedere financiar în jos și în nevoile de ajutor financiar, am da împrumuturi la o rată foarte ieftine, fără nici un stres. compania noastra este bine înregistrată și capabilă să dea împrumuturi persoanelor fizice și să coopereze organisme în condiții bune. Serviciile noastre sunt rapide și ușor. dacă sunteți interesat în obținerea de împrumut de la noi rugăm să ne contactați pe e-mail firma noastra: paulwilliamsfinance@gmail.com

    vizitați-ne astăzi pentru serviciile noastre de încredere
    Salutari
    Dl Paul Williams.
    Compania Email: paulwilliamsfinance@gmail.com
    Contactati-ne acum.

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna ziua, numele meu este Angela Wilson, eu sunt o victima a fraudei în mâinile creditorilor false. i-au pierdut în jur de 5.000 de euro, pentru ca am nevoie de un capital mare de 50.000 de euro. Aproape ca a murit, am avut nici un loc pentru a merge afacerea mea a fost distrusa, iar în acest proces am pierdut fiul meu. Nu am putut sta din nou, acest lucru se întâmpla. în ianuarie 2016, am întâlnit un prieten care mi-a prezentat o mama buna, dna Teresa Pedro, care în cele din urma ma ajutat sa asigure un credit într-o companie. mama buna Vreau sa folosesc aceasta ocazie pentru a va mul?umesc, ?i poate Dumnezeu sa continue sa va binecuvânteze. Am dori, de asemenea, sa foloseasca aceasta oportunitate de a consilia colegii români, ca exista mai mul?i escroci acolo, a?a ca, daca ave?i nevoie de un împrumut, ?i doresc sa ob?ina un credit rapid, numai prin dna înregistra Teresa Pedro prin e-mail: teresapedro200@gmail.com. De asemenea, pute?i sa ma contacta?i prin intermediul acestui e-mail: wilsonangela008@gmail.com. daca ave?i orice îndoiala. te rog ea este singura persoana de încredere ?i de încredere.
    Mul?umesc.

    RăspundețiȘtergere
  22. Sunteți în căutarea pentru investiții și de împrumut privat? Căutare nu mai mult pentru că ești în locul potrivit pentru soluțiile dvs. de împrumut chiar aici! Global Finance Limited dau împrumuturi companiilor, entități private și persoane fizice, la o rată scăzută și la prețuri accesibile de interes. Căutare nu mai mult, deoarece scopul nostru este totul despre libertate financiară și o societate stabilă. vă rugăm să ne contactați prin e-mail prin intermediul: (mariajorgeglobalfinance@gmail.com)

    APLICAREA DATELOR

    1) Nume:
    2) Țara:
    3) Adresa
    4) Stat:
    5) Sex:
    6) Starea civilă:
    7) Ocupatia:
    8) Numărul de telefon:
    9) Poziția curentă în locul de muncă:
    10) venitul lunar:
    11) necesare Valoarea creditului:
    12) durata creditului:
    13) Scopul creditului:
    14) Religia:
    15) V-ați aplicat înainte de:
    16) Data nașterii:
    Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  23. Doamne, ce-s tampeniile astea de postari de mai sus ..!?!? Tudoreeee... Fa curatenie, ca-i pacat.

    RăspundețiȘtergere
  24. dacă aveți nevoie de nici un fel de asistență financiară,
    în cazul în care aveți nevoie de un împrumut sau de bani de urgență pentru orice motiv,
    contactați-mă pe e-mail meu perezaguero14@gmail.com
    i dau afară împrumut la rata dobânzii foarte ieftine și
    condiții bune.
    contactați-mă acum, dacă aveți nevoie de un împrumut perezaguero14@gmail.com
    i se va da un împrumut reală.
    mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna,

    Sunteți în căutarea pentru libertate financiară? sunteți în datorii, aveți nevoie de un împrumut pentru a începe o nouă afacere? sau colaps financiar, aveți nevoie de un împrumut de cumpărare o mașină sau o casă? Au banca în vreodată Finanțe refuză? Care doriți să îmbunătățească financiară? au nevoie de un împrumut facturile sunt răsplătite? nu caută mai mult, noi vă urez bun venit pentru o oportunitate pentru toate tipurile de credite la o obține rate ale dobânzii foarte accesibile de 3% pentru alte tipuri Pentru informații, contactați-ne acum prin e-mail la adresa: (legitfirm@gmail.com)

    Ai nevoie de un împrumut de afaceri?
    Ai nevoie de un credit de nevoi personale?
    Doriți să cumpărați o mașină?
    Doriți să refinanțeze?
    Ai nevoie de un credit ipotecar?

    Ai nevoie de un imens capital pentru a începe propunerea dvs. de afaceri sau de extindere? V-ați pierdut speranța și crezi că nu există nici o cale de ieșire, și sarcinile financiare persistă încă?

    Va rugam sa nu ezitati sa ne contactati pentru o posibila cooperare de afaceri Contactați-ne prin e-mail: (legitfirm@gmail.com) sau sunati + 1-972-914-5244

    RăspundețiȘtergere
  26. OFERIM SERVICII DE CREDITARE DE MAI JOS:.

    * Investitorii Credite ..........
    * De consolidare a datoriei ...........
    * Ipoteca Credite .......
    * Credite pentru afaceri ........
    * Credite personale ...............
    * International Credite ...
    * Calatoriile Credite .........
    * Credite Visa .........

    Noi oferim împrumuturi pentru persoane care au nevoie de asistent financiar, cu o rată scăzută a dobânzii de 3%. În scopul de a obține un împrumut cu această companie, puteți spune suma exactă de împrumut care aveți nevoie și de timp în care puteți plăti înapoi împrumutul. așa că, dacă ne interesează cu amabilitate contacy cu detaliile de mai jos.

    E-mail: anerocredit@gmail.com
    Mobil: +15755672263

    RăspundețiȘtergere
  27. Mărturie PE CUM I GOT IMPRUMUT MEU DE LA UN IMPRUMUT REAL SI ORIGINALE
    COMPANIA NUMIT JOSE LUIS IMPRUMUT COMPANY. SUNT FOARTE FERICIT ASTAZI
    Și Dumnezeu să binecuvânteze firma IMPRUMUT Jose Luis

    Buna,
    Numele meu este Lady liakopouloui Sunt din Thessaloniki Grecia, sunt căsătorit, am fost în căutarea pentru o companie de împrumut veritabil pentru ultimele 5 luni și
    tot ce am primit a fost grămadă de escrocherii care ma făcut să ai încredere în ei și la sfârșitul anului
    a doua zi, au luat banii, fără a da nimic în schimb, toate
    speranța mea a fost pierdut, am fost confuz și frustrat, l-am găsit foarte
    dificil să se hrănească familia mea, n-am vrut să aibă nimic de-a face
    cu companiile de împrumut de pe internet, asa ca m-am dus să împrumute niște bani dintr-un
    prieten, i-am spus tot ce sa întâmplat și ea a spus că mă poate ajuta, asta
    ea știe o companie de împrumut care mă poate ajuta cu orice cantitate de împrumut
    nevoie de mine, cu o rată a dobânzii foarte mică de 2%, că ea tocmai am primit-o
    împrumut de la ei, ea ma îndreptat cu privire la modul de a aplica pentru împrumut, am făcut-o
    la fel ca și ea mi-a spus, am aplicat cu ei pe e-mail: (joseluisloans@gmail.com), n-am crezut, dar am încercat și să-mi
    cea mai mare surpriză am primit împrumutul în termen de 24 de ore, nu am putut crede,
    Sunt fericit și bogat din nou și i-am mulțumit lui Dumnezeu că un astfel de împrumut
    companii ca acest lucru încă mai există peste acest escrocherii peste toate locurile,
    vă rugăm să consilieze toată lumea acolo, care au nevoie de împrumut pentru a merge pentru
    (Joseluisloans@gmail.com) ei nu te va eșua, și
    viața ta va schimba ca a mea contacta did.Quickly JOSE LUIS creditele contractate astăzi și de a lua dvs. de împrumut de la ei, Dumnezeu să binecuvânteze companie de împrumut Jose Luis de oferta lor de împrumut autentic.
    Asigurați-vă că contacta JOSE LUIS de împrumut pentru dumneavoastră de împrumut, deoarece am primit împrumutul meu cu succes de la această companie, fără stres.

    RăspundețiȘtergere
  28. Bună ziua, eu sunt Theresa Williams După ce a fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aducă înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am vrut înapoi atât de mult din cauza iubirii am pentru el, l-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea la prietenul meu și ea a sugerat că ar trebui mai degrabă să contactați un aparat de turnare vraja care ar putea ajuta să-mi arunce o vrajă să-l aducă înapoi, dar eu sunt genul care nu a crezut niciodată în vraja, am avut de ales decât să-l, încerc mail rolă vraja, iar el mi-a spus că nu a existat nici o problema ca totul va fi în regulă, înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător, în a doua zi, a fost în jurul valorii de 16. Fostul meu ma sunat, am fost atât de surprins, i-am răspuns la apel și tot ce a spus a fost că el a fost atât de rău pentru tot ce sa întâmplat că el a vrut să se întoarcă la el, că el mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și sa dus la el, care a fost modul în care am început să trăiască împreună fericit din nou. De atunci, am făcut promit că cineva știu că au o problemă relație, aș fi de ajutor pentru astfel de persoane de către el sau ea referindu-se la singura rolă vraja reală și puternic, care m-au ajutat cu propria mea problemă. e-mail: drogunduspellcaster@gmail.com puteți să-l e-mail dacă aveți nevoie de ajutorul lui în relația ta sau orice alt caz.

    1) Dragoste vraji
    2) vraji dragoste pierdută
    3) Vrăji Divorțul
    4) Vrăji Căsătoria
    5) ortografică obligatorii.
    6) Vrăji Breakup
    7) Alunga un iubitor rămas singur
    8.) Vrei să fie promovat în birou
    9) doresc să satisfacă iubitul
    Contactati acest mare om, dacă aveți orice problemă pentru o soluție durabilă
    prin drogunduspellcaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  29. Ești un om de afaceri sau o femeie? Ești într-un dezastru financiar sau nu aveți nevoie de fonduri pentru a începe propria afacere? Necesitatea de a plăti datoria lor împrumuturi sau de a achita facturile sau de a începe o afacere frumos? Ai un scor redus de credit și veți găsi că este greu pentru a obține capital de împrumut de la bănci / alte instituții financiare locale? Ai nevoie de un împrumut sau de finanțare pentru orice motiv.

    Noi oferim împrumut la o rată scăzută a dobânzii de 3% și cu garanții reale și nu colaterale, noi oferim credite personale, credite de consolidare a datoriilor, de capital de capital de risc, de împrumut de afaceri, împrumut de educație, ipotecare sau imprumuturi pentru orice motiv ".

    Aceste împrumuturi personale pot fi aprobate, indiferent de credit și există o mulțime de clienți fericiți să susțină această afirmație. Dar tu nu va primi doar creditul pentru nevoi personale care aveți nevoie; vei primi cele mai ieftine bilete one.This este promisiunea noastră: Vă garantăm cel mai mic tarif pentru toate creditele cu beneficii colaterale gratuite.

    Ne străduim să lase o impresie pozitivă de durată depășind așteptările clienților mei în tot ceea ce fac. Scopul nostru este să vă trateze cu demnitate și respect oferind în același timp servicii de cea mai de calitate, în timp util.

    E-mail: midland.credit2@gmail.com
    Nume Firma: MIDLAND CREDIT HOME
    Vizitati-ne la: www.midlandcreditonline.com

    RăspundețiȘtergere