[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

marți, 24 iulie 2007

VAMA 25/07 PENINSULA 27/07 MAMAIA

Maine suntem la Tirgu Mures.Peninsula devine un festival din ce in ce mai important si ne bucuram sa cantam acolo.Vor fi cinci piese noi, o premiera la Tirgu Mures.Deasemenea vom incerca una sau doua din piesele mai vechi in varianta acustica.Asa ca va cam asteptam.Pe 27 iulie ne vedem la mare pentru prima data.Vama full acoustic sau unplugged in clubul Office din Mamaia.Alegerea locatiilor pentru seria de concerte unplugged apartine celor de la Jack Daniels.Pana acum am cantat full acoustic la Timisoara si a sunat foarte bine.Multa lume ne-a intrebat daca am schimbat stilul☺)
O sa revin cu impresii de la Tirgu Mures si Mamaia.
Keep on checking the blog for other short stories and poems.Bafta!!!Tudor

4 comentarii:

  1. sper sa cantati si in Mamaia macar melodia "Undeva prin Vama" :) Bafta in Peninsula, e un festival mare deci o sa aveti un public numeros

    RăspundețiȘtergere
  2. 3 alocatii + "fuga de acasa" = Vama (Peninsula) Ce bine ar fi sa am 3 alocatii !!! :P

    RăspundețiȘtergere
  3. iata ca am ajuns si la mare la concert :) a fost frumos concertul, exceptand clubu care e de "fitze" nu e de mn acolo :)) cu toate ca mi s-a parut cam scurt, doar 8 mel, ma asteptam sa cantati 3 ore ca la Cluj, oricum a meritat drumu, sunt multumita ca m-am intalnit cu 3 pers de pe forum, sper sa mi se indeplineasca visu si in curand sa fim minim 10 care sa venim la concertele de prin tara, o trupa trebuie sustinuta oriunde(ca si echipele de fotbal) tre sa fie cateva persoane in primu rand care sa stie melodiile noi :)

    RăspundețiȘtergere
  4. pt cei care nu au fost la concertul din Mamaia, am pus cateva poze pe blog :)
    ps: Tudor ai zis ca o sa revii cu pareri de la concerte... cum a fost cel de la Tg Mures?

    RăspundețiȘtergere