[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 29 noiembrie 2010

Posibila poveste de Craciun

Ma gandesc serios sa scriu o poveste de Craciun. Nu stiu daca voi reusi. Ma gandeam insa sa va propun cateva personaje principale. Unul singur va putea figura in centrul povestii mele. Prin urmare, sa fie: a) un afacerist veros b) un batran bolnav, singur si ciufut c) un copil orfan d) un mecanic auto e) un chirurg f) un gropar h) o prostituata i) o fata extrem de timida si extrem de roscata

Ce ziceti? Puteti sa va alegeti personajul marcand in comentariile voastre litera care ii corespunde...Sa vedem a cui poveste si-o doreste poporul:)

86 de comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. De departe cel mai interesant candidat pentru rolul principal e groparul. Nu de alta dar tocmai ma gandeam sa scriu si eu o povestioara legata de un gropar... :) Dar m-am gandit ca ar fi prea macabru. Dar un gropar in ziua de Craciun!!! mai macabru de atat nu poti fi.
    Eu as fi foarte interesat de o poveste de Craciun cu un gropar in rolul principal si cu toti ceilalti in roluri secundare, personaje episodice, dar fiecare episod sa se axeze doar pe unul din ele. Bineinteles personajul principal apare in toate. :) A... si la sfarsit, un epilog, in care, intr-un fel, toate personajele se reunesc. Dar cred ca totusi actiunea trebuie sa se desfasoare incepand cu ziua de ajun. Hai ca mi-au venit o groaza de idei. Poate scriu si eu una. A...da, raspunsul meu e (f).

    RăspundețiȘtergere
  3. f sau h
    :]

    şi poate voi scrie si eu o scurtă povestioară despre Crăciun :].

    RăspundețiȘtergere
  4. inca meditez intre f) si h).

    RăspundețiȘtergere
  5. b)un batran bolnav, singur si ciufut, care ar putea fi ipostaza de anul asta(de criza,de crize!...crizat!)a Mosului Craciun.

    RăspundețiȘtergere
  6. Oamenii isi imagineaza deja care va fi firul povestii bazandu-se pe niste posibile personaje care induc cumplit in eroare..in continuarea "we're playing those mind games.. together". Daca mai citesc de doua ori variantele cred ca uit ca se vorbea totusi despre o poveste de Craciun. Si atat. E de ajuns. Asa ca aleg varianta Poveste de Craciun.

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. propun toate personajele intr-o poveste

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  10. h dar una in plina criza... oare cum arata globurile ei? Are brad sau nu? Ce face in Ajun?

    RăspundețiȘtergere
  11. Cu siguranta f) un gropar.De ce?Pentru ca ai putea transforma intreaga actiune in ceva mai criptic.Pentru ca ne-am saturat de povesti cu fetite timide care il asteapta nerabdatoare pe mos craciun.Pentru ca probabil o prostituata nu e cel mai reprezentativ personaj pentru spiritul craciunului.Pentru ca afaceristul este Scrooge in persoana.Pentru ca batranul bolnav isi poate da duhul pana soseste mos craciun pe horn din cauza lipsei medicamentelor.Pentru ca un chirurg mai degraba isi minte sotia,spunandu-i ca in seara de craciun are o operatie importanta,recurgand astfel la serviciile "de intretinere" a asistentelor.Sunt PRO gropar si astept povestea

    RăspundețiȘtergere
  12. i cu siguranta! dupa ce ca e timida e si roscata! superb. plus ca imaginea mea e acum asa: fetita cu chibriturile!

    RăspundețiȘtergere
  13. Salut

    Pai cu afaceristul, batranul, orfanul s-au mai scris si par prea americanizate.
    Gandindu-ma la Mircea Diaconu si al sau Tache zic " f "

    RăspundețiȘtergere
  14. i ...
    se poate sa fie si foarte pistruiata ? ...

    RăspundețiȘtergere
  15. Cred ca le poti prinde pe toate intr-o poveste, dar daca tu vrei unul singur...alege-ti-l singur!
    ;)

    RăspundețiȘtergere
  16. Sa fie a) .Poate se gaseste vreun afacerist sa iti cumpere povestea pentru a face o fapta buna de Craciun

    RăspundețiȘtergere
  17. a un afacerist....pentru ca m-ar tenta cel mai mult din acea enumerare :D

    RăspundețiȘtergere
  18. c) Craciunul in esenta este pentru si despre copii. Ei ii simt cel mai bine semnificatia. Restul....mai uitam, ne mai blazam.

    RăspundețiȘtergere
  19. Mai sa fie. A iesit i-ul detasat...n-as fi zis aseara.

    RăspundețiȘtergere
  20. ce cadou frumos, sa scrii o poveste despre un personaj pe care l-as putea alege chiar eu. sa fie o fata extrem de timida si extrem de roscata. cred ca rosul parului ei ar da bine intr-o poveste de craciun

    RăspundețiȘtergere
  21. i putin combinat cu h

    sau a+b, dar daca trebuie o singura varianta, aleg i.

    RăspundețiȘtergere
  22. i putin combinat cu h

    sau a+b, dar daca trebuie o singura varianta, aleg i.

    RăspundețiȘtergere
  23. d, pentru ca despre mecanici auto n-am vazut povesti si pentru ca e greu sa faci povesti interesante despre ei

    RăspundețiȘtergere
  24. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  25. F. caci fara el nu ai poveste, ai doar ceva normal.

    RăspundețiȘtergere
  26. de ce nu scrii o poveste care să-i cuprindă pe toți astfel încât să ai și opțiunea j)irnonia sorții și felul în care viețile a opt persoane complet diferite se intersectează, poate mai încolo o să iasă și un film :) (apropo ar fi opțiunea i pentru că opțiunea g ai sărit-o)

    RăspundețiȘtergere
  27. intr-o poveste de craciun personajul i si-ar gasi cel mai bine locul:)

    RăspundețiȘtergere
  28. E ...Viata unui medic este o lectie...lupta pana la final sa salveze pe altcineva si uneori sfarseste prin a se pierde pe sine

    RăspundețiȘtergere
  29. da, f. cel mai original. exista povesti de craciun cu toti ceilalti, si oricat m-as regasi in perpectiva fetei timide si roscate, e prea clasica, cred ca totusi o poveste de craciun cu un gropar chiar m-ar lasa cu gura cascata.

    RăspundețiȘtergere
  30. p! de ce nu a scris nimeni p?? asta mi se pare curios...

    RăspundețiȘtergere
  31. Interesante alegeri.Ce-ar zice lumea si de astea:
    a)un muncitor cinstit;b)un tanar santos,deschis si amuzant;c)un copil intr-o familie cu multi copii;d)un mecanic de locomotiva;e)un macelar;e)o moasa;f) o maicuta;g)o blonda...?

    RăspundețiȘtergere
  32. Deci n-am voie sa-njur pe blogul asta, nu?

    Bine, o fac pe-al meu.

    Sunt Adi Arvunescu, asa sa stiti!

    RăspundețiȘtergere
  33. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  34. [editare...]curva frate. da sa fie una din aia cu suflet nobil si complex mesianic. un soi de sofia sau cum o cheama pe aia a lui raskolnikov.

    RăspundețiȘtergere
  35. groparul :) este singurul mai putin previzibil

    RăspundețiȘtergere
  36. @Adela: deci vreau sa-ti spun ca te iubesc. baga-mi un mesaj sa ne cunoastem.

    RăspundețiȘtergere
  37. Tudor, tin sa te anunt ca e cam tarziu sa mai scrii povestea de Craciun. s-a scris cu 2000 de ani in urma...

    RăspundețiȘtergere
  38. Bună idee!
    S-a scris povestea, însă ea se rescrie (actualizează) cu fiecare om/perioadă istorică; aşa ar trebui să fie.

    Eu aleg litera c) copilul orfan...

    RăspundețiȘtergere
  39. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr, Dawn, dacă aveți dificultăți în relația voastră.
    * Dacă vrei să concepi.
    * Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
    * Dacă ai nevoie de putere spirituală.
    Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere