[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 29 octombrie 2007

Nokia via Coca Cola

Mi se pare o greseala perfecta de scenariu ultima reclama la Coca Cola.Aceea in care intr-un final pustiul scoate din geanta o sticla de Cola mimand ca e un telefon.Totul ar fi ok daca restul drumului pana la sticla/telefonul cu pricina nu ar fi pigmentat de onomatopeea sonora care reda amuzant din gatul puberului celebra melodie Nokia. Ai zice ca Nokia a dat bani grei ca sa-si impuna subliminal produsele intr-o reclama Coca -Cola.Dupa atata sunet de Nokia,pana se gaseste sticla,dezvaluirea Coca Cola e inutila.Ni s-a imprimat mesajul:ca sa faci dintr-o sticla de Cola un telefon amuzant si credibil foloseste sunetul Nokia.Good job Nokia.

8 comentarii:

  1. You may never know...poate ca au facut un "featuring"...:)
    Oricum eu sunt fan amandoua, deci..works for me...

    RăspundețiȘtergere
  2. SALUTARE TUDOR
    AM GASIT DE CURAND UN SITE PE NET SE NUMESTE WWW.REPLICAVEDETELOR.RO UNDE SCRIU VEDETELE DESPRE CE SE SCRIE DESPRE ELE IN PRESA. VREAU SA TE INTREB DACA CREZI CA SUNT VERIDICE ACELE VEDETE CARE SCRIU. TU AI SCRIE PE UN ASEMENEA SITE? AM VAZUT CA RADULEASCA SI MARIA MARINESCU CHIAR SUNT FANE ALE ACESTUI SITE, TU CE ZICI DE EL? O FI PE BUNE?
    ANDRA

    RăspundețiȘtergere
  3. reclama cu coca cola e una din reclamele amzante de la tv, ca acum si pe mine a inceput sa ma scoata din sarite reclamele de la pensiile private, aia cu bastonu si cea cu proteza dentara sunt absolut tampite...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ideea e buna dar originalitatea e pe spate...dar de unde sa ceri cand piata romana incearca sa loveasca doi iepuri dintr-un glont?

    RăspundețiȘtergere
  5. O reclama atat de haioasa...o greseala atat de jenant de stupida...

    RăspundețiȘtergere
  6. tot ce pot zice e un fel de copy/paste....cand am vazut prima oara reclama am crezut ca e ceva reclama de la mtv! un spot sau ceva din asta mai ciudat...

    RăspundețiȘtergere
  7. mie amuzanta mi s-a parut reclama de la cosmote q catalin...asta e aiurea rau:)

    RăspundețiȘtergere