[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

marți, 8 februarie 2011

Ajutor pentru Cosmin

Nu e timp si nici nu stiu cum as putea sa prezint acest caz mai convingator. Asa ca las cuvintele mai seci sa lucreze in fiecare dintre voi si sa decideti ce veti face.

Cosmin Acatrini, un baiat de 27 de ani din Onesti, are nevoie de 50.000 de euro pentru o operatie de fistula traheala in Israel. Suma e mare, dar, cu cate un ajutor mic din partea fiecaruia, putem sa-l ajutam pe Cosmin sa revina la o viata normala. Acum nu poate manca si se hraneste printr-un tub cu mancare pasata.

Puteti citi despre Cosmin pe blogul lui. Tot acolo gasiti si modalitatile prin care il puteti ajuta pe Cosmin, dar va reamintesc si eu conturile in care puteti face donatii:

Banca Transilvania - Sucursala 1055 Onesti
Titular cont - Dorinela Acatrini
RON – RO 82 BTRL 0550 1201 R47896 XX
EUR – RO 57 BTRL 0550 4201 R47896 XX

3 comentarii:

  1. am preluat si eu postul la mine pe blog, Doamne Ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce trist ... Uneori ma gandesc ca nimeni nu apreciaza ceea ce are, iar altii ar da orice pentru o viata normala. La scoala unde fac voluntariat, acei copii au intr-adevar nevoie de ... iubire. macar atat, daca nu ajutor financiar. Iubire si ingrijire...

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua ma numesc sophia peter din Statele Unite. Sunt aici pentru a depune mărturie despre o mare și puternică casetă de vrăji numită preot jungunu, am fost atât de confuză și devastată când iubitul meu m-a părăsit pentru o altă fată. Aveam nevoie de el înapoi cu disperare, pentru că îl iubeam atât de mult. Așa că m-a ajutat să arunc o vraja de dragoste de întoarcere asupra soțului meu și tocmai în 48 de ore soțul meu s-a întors la mine plângând și cerându-mi iertarea. preotul jungunu l-a eliberat să știe cât de mult am iubit și l-am dorit înapoi. Și El a deschis, de asemenea, ochii pentru a imagina câtă dragoste avem în comun. Pe măsură ce scriu această mărturie acum sunt cea mai fericită femeie de pe pământ. Vreau să recomand această casă de vrăjire excelentă oricui are nevoie cu adevărat de o soluție urgentă pentru o distrugere a dragostei Trimiteți un e-mail la; drjungunusolutionspell@gmail.com

    RăspundețiȘtergere