[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

marți, 2 octombrie 2012

Maria - the bus stop

Maria are nouă ani și este fata unui foarte bun prieten. Când avea șapte ani am încercat să o fotografiez, dar a refuzat categoric. Începutul verii care tocmai s-a încheiat ne-a surprins la Mamaia.  Maria, surprinzător, a fost mai deschisă decât în trecut și mi-a acordat jumătate de oră din timpul ei prețios. A ieșit ceea ce vedeți mai jos. Aș vrea să adaug că niciuna din posturile Mariei nu a fost sugerată de mine. Ea a pozat și eu nu am făcut nimic altceva decât să declanșez.





















11 comentarii:

  1. Insemnarile unei pustoaice :))o carte la moda printre copii.
    Cresc si devin mai dezinvolti, mai curajosi. Mult mai curajosi decat eram noi la varsta lor. Sunt liberi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am intalnit o Maria sambata... O fetita superba.

    RăspundețiȘtergere
  3. Doar ai declansat...Insă stilul îţi este impregnat in fiecare cadru. "Wild wind style" :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ce frumoasa e 8-> si pozele sunt ft reusite

    RăspundețiȘtergere
  5. Într-adevăr nişte poze reuşite!
    Respect Tudor,

    RăspundețiȘtergere
  6. Da...frumoase...revine Lolita :)

    RăspundețiȘtergere
  7. O fetita plina de sarm, teatrala, dezinvolta. Parintii ei sunt niste norocosi!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce mult isi doreste sa fie femeie ... si ce femeie superba o sa devina! Sper doar ca atunci cand asta se va intampla sa nu-si doreasca sa fie o simpla fetita ...

    RăspundețiȘtergere
  9. O metoda buna de a face bani gasiti pe http://www.bani-pe.net/

    RăspundețiȘtergere