[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

miercuri, 11 noiembrie 2015

Dreptul la adevăr

Mă numesc Tudor Chirilă și sunt artist. Nu am studiat Medicina, așa cum nu am studiat nici Dreptul, dar mi se pare normal să știu ce drepturi am ca cetățean, ca artist interpret, compozitor etc. De-a lungul timpului am fost tratat în diverse spitale, atât din România, cât și din străinătate. Am cunoscut medici români extraordinari, unii dintre ei îmi sunt foarte buni prieteni. Am un respect deosebit pentru această meserie. De fiecare dată când m-am aflat în fața unei afecțiuni am stat de vorbă cu medici, mereu mai mulți medici, ca sa am o perspectivă cât mai clară asupra situatiei. Nu sunt un pacient comod, pun multe întrebări, vreau să înțeleg care sunt opțiunile, care sunt riscurile. Și nu-mi cer scuze pentru asta. Dimpotrivă, cred că e datoria și dreptul meu. Așa cum, atunci când peste 150 de oameni ajung în spitale în stare gravă în urma unei tragedii naționale, cred că e dreptul nostru, ca cetățeni ai acestei tari, să fim informați corect și în timp util de către Ministrul Sănătății și de către Comitetul pentru situații speciale de urgență cu privire la situația lor și la planul de soluționare a crizei.

Mi s-a reprosat că prin mesajele mele pun presiune pe medici, în condițiile în care țintele mesajelor mele au fost administratorii spitalelor și autoritățile. Oare faptul că ministrul sănătății își permite să afirme într-un mod de-a dreptul ceaușist că “avem de toate, nu avem nevoie de nimic” nu pune presiune pe medici? Am citit articolul postat ieri de Asociația Dăruieste Viață și mi-au atras atenția următoarele fraze:
În 8 spitale de urgență din București, dintre care doar 2 de arși, au ajuns în aproximativ 2 ore peste 180 de victime; medicii s-au mobilizat, au lucrat extraordinar, au făcut imposibiliul ca să-i salveze… au lucrat 24 de ore fără oprire. În timpul ăsta, România nu a stat în loc. Accidente, infarcturi, traume s-au întâmplat ca în orice altă zi și alte zeci de victime au ajuns în continuare la serviciile de urgență din aceste spitale… cineva a trebuit să-i preia și pe aceștia.[…] Medici care nu tratează arși în mod obișnuit s-au trezit puși în situația de a se ocupa de zeci de victime, zeci de ore la rând, până la epuizare, fără protocoale și fără dotările minime necesare. Ei au fost primii sacrificați, alături de pacienții lor. De altfel, cam toti medicii straini care ne-au vizitat în ultima săptămână au subliniat faptul că, deși medicii noștri sunt foarte competenți, sunt suprasolicitați. Este nevoie de ajutor!

Dr. Sarah Pape din UK care ne-a vizitat recent  a constatat dincolo de calitatea excelentă a medicilor români, că aveam peste 150 de victime și doar 25 de paturi speciale pentru arși. A ajuns întâmplător la mine textul ăsta. Nu-l cunosc pe Tudor, dar descrierea mi se pare grăitoare. Are sens să mai menționez că în ultimele zile s-au perindat camere de luat vederi prin saloane cu pacienți cu suprafețe mari ale corpului transformate în carne vie. E nevoie să fiu medic ca să înțeleg că astfel de acțiuni pot crește riscul de infecții?

Câteva zeci de mii de oameni au ieșit în stradă săptămâna trecută și au protestat împotriva actualei clase politice și împotriva lui “merge și așa”. Nu, nu merge și așa. Cred că e important să fim vocali. Cred că trebuie să tragem semnale de alarmă, să ne informăm, să punem întrebări și să nu ne lăsăm până nu primim răspunsuri.

Nu pot să inchei înainte să-l felicit public pe domnul Ministru al Sănătății Nicu Banicioiu pentru aparatul de comunicare și relații publice care se ocupă atât de abitir de spălarea imaginii dumnealui. Declarațiile mele de săptămâna trecută la adresa dumnealui au generat o avalanță de reacții prompte din partea păpușelelor de la televiziunile păpușarului pușcăriaș. Dar nu poți lua în seamă păpușile când știi că există păpușarul.

Atacurile din ultimele zile mi-au demonstrat încă un lucru. Facebook chiar contează. În condițiile unei prese complet aservite diverselor interese acest spațiu ne dă posibiltatea să căutăm adevarul (să nu uităm că acest spatiu a dat președintele țării). Chiar dacă și aici adevarul este bine mascat de impostură. În ce ma privește am să-mi exercit în continuare dreptul la opinie și la informare. Vă sfătuiesc să faceți același lucru.

84 de comentarii:

  1. :)
    https://www.youtube.com/watch?v=2V3JDtiqTqI

    RăspundețiȘtergere
  2. Salutare,

    Nu am stat sa-ti analizez cuvintele spuse in presa sau in anumite publicatii etc., dar am observat atitudinea integra de care dai dovada ''on a daily basis''. Prin urmare, eu tind sa nu ascult de cei a caror integritate lasa de dorit. Astazi razboaiele sunt cele ale manipularii si dezinformarii in masa. Din experienta personala mentionez ca, atunci cand vrei sa anulezi importanta unui ''subiect'', vorbesti foarte mult despre el...e o chestie psihologica. In cele din urma, lumea se plictiseste si uita. O zi faina, Florian!

    RăspundețiȘtergere
  3. S-au obisnuit sa ne creada o masa de idioti ,usor de manipulat.Astfel de voci ,cum este a ta,dau siguranta si curaj si celor care nu sunt "vocali" .Succes in tot ceea ce faci.Esti o voce care conteaza.Parerea mea. Sorina .V

    RăspundețiȘtergere
  4. conteaza si parerea mea, nu ?.AI DREPTATE !

    RăspundețiȘtergere
  5. Ii spuneam nevestei la o analiza de seara dupa ce culcasem ghiaurii si netrageam sufletul dupa stirile serii de dupa incidentul Colectiv: "ai sa vezi fa muiere ca primul lucru pe care o sa il faca guvernantii, dupa acatistele de rigoare, o sa inceapa, fie direct fie indirect, sa arunce cu rahat in toti cei care vor pune intrebari pertinente si vor cere solutii concrete. Ca urmare, ziceam io, oarecum fin cunoscator al infamei grupari ce controleaza natia, vor incepe sa emita tot soiul de absurditati de genul " e prea gogonata ca sa minta, ergo: e adevarat!". Si uite-asa am aflat bre Tudore, ca cam tragi pe nas si vomiti prin casele pretinilor. P.S. n-ai niste iarba-n plus pana la salar? In alta ordine de idei, toata stima pentri activitatea ta artistica si mai ales civica. Pacat ca s-a pierdut impulsul, dar era oarecum de asteptat deznodamantul asta. Marea masa a romanilor inca au conducatorii pe care si-i merita in ciuda putinilor ce aleg sa gandesca inainte de a deschide gura. Fiind si tu conectat la ce se intampla acolo sus, ai luat decizia corecta de a participa fara insa a accepta sa preiei fraiele. Ai ramas o voce curata chiar daca nu ai ajuns un sef de strada. Si in famelia noastra chiar ne place de tine. Mai mult ei... . Pupici, mai mult de la ea...

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt studenta la medicina si pot spune ca nu m-am simtit ofensata de postarile tale. Mai dezamagita am fost cand asta vara in plina discutie despre spitale, medici, renumeratie si contributie adusa societatii toti ne jigneau si ne umileau. Atunci mi-am dat seama ca efortul meu nu e apreciat si nu ar trebui sa astept ca societatea sa ajute aceasta breasla, ca schimbarea ar trebui sa vina din interior si sa le aratam ca nu toti am ales aceasta profesie plina de sacrificii gandindu-ne la bani (eu din pacate nu am ales-o in cunostinta de cauza, ca daca stiam cate investitii presupune si cat de putine beneficii... sincer, nu stiu daca as mai fi urmat-o). Acum, insa, sunt nitel confuza. Colegiul Medicilor a lansat un raspuns la adresa comunicatului Aliantei Medicilor (grupul medicilor de pe facebook despre care se vorbea asta vara): http://www.cmr.ro/comunicat-de-presa-37/ Prin urmare se intelege ca noi, medicii, nu putem face curatenie in propria curte, ci trebuie sa asteptam ca "beneficiarii - pacientii si familiile lor" sa ne reclame, sa ne traga de urechi si sa ne oblige? Sunt din ce in ce mai dezamagita. Eu CHIAR vreau sa ajut oameni si sa fiu platita de stat comform efortului depus si competelor mele, insa se pare ca da, medicii nu au voie sa reclame neajunsurile sistemului (lipsa de medicamente, suprasolicitare, lipsa de personal, lipsa de conditii igienice si sterilitate, coruptia si minciunile colegilor), trebuie sa le acceptam si sa acceptam si umilinta statului, a spagii si a "beneficiarului" daca are noroc de a ne observa si intelege greselile, sa pretindem ca avem conditii de SUA, cand noi nici nu avem aer conditionat in salile de operatie si stam cu geamul deschis vara (tare imi era frica ca intra vreun porumbel pe geam si se aseaza pe instrumentar) si avem un anestezist care se plimba prin 3 sali de operatie (ar trebui sa fie sala si anestezistul pentru ca in caz de complicatie sa fie acolo) in spitale din mijlocul capitalei tarii. Dar voi? Voi, "beneficiarii - pacientii si familile lor" de ce le acceptati? Voi ar trebui sa iesiti in strada si sa cereti medici recompensati decent si legal (ca poate opriti migratia spre strainate), conditii in spitale si medicamente (ca pe VOI va tratam), bani pentru congrese (ca medicii care sa va trateze sa fie la zi cu ultimele noutati in domeniu) sa incurajati "DNM"(un fel de DNA, dar cu M de la malpraxis), voi ar trebui sa nu mai dati spaga si sa reclamati (ca platiti de 2 ori si platiti mai scump decat daca ati contribui legal mai mult din salariu). VOI sunteti BENEFICIARII, nu noi! VOI! Noi nu putem fara sprijinul vostru. Se pare ca avem mainile si gurile "legate", dar nu toti va vor banii, nu toti vor umilinita de a alege intre datorii si furt. Eu nu stiu ce o sa fac... Ma gandesc sa merg in paraclinic, unde as putea lucra cu norma intreaga la privat fara sa stau cu grija ca m-ar arata oameni cu degetul ca mi-au bagat in buzunar si nu am facut (pentru ca uneori poti face totul perfect si tot sa evolueze nefavorabil). Sau poate o sa plec si eu, inainte de rezi. Multi colegi vor sa plece, asa ca nu as fi singura acolo in strainatate. Stati linistiti, eu mi-am platit taxa la facultate si voi nu ati investit in mine. Nu va fur. Ai mei au investit si cred ca ar fi corect sa isi scoata si ei investitia si sa nu fiu o capusa pana la 30 ani. Eu te felicit, Tudor! As vrea ca mai multi beneficiari sa fie ca tine, sa multumeasca celor ce fac tot posibilul, dar sa ceara de la conducere conditii mai bune! VOI impuneti standardul, despre cum veti fi tratati cand va imbolnaviti! Cereti si vi se va da! Eu, una, stiu ca vreau sa va dau si ca mine sunt multi altii... Ajutati-ne sa va ajutam!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bravo Elena! As dori să fie mai multi (viitori) medici ca tine! Respect!

      Ștergere
    2. Bravo Elena! As dori să fie mai multi (viitori) medici ca tine! Respect!

      Ștergere
    3. Multumesc pentru acest mesaj, care se simte ca e scris din toata inima. Ai mare dreptate si sper ca noi, beneficiarii, sa avem curajul sa schimbam lucrurile!

      Ștergere
    4. Multumesc pentru acest mesaj, care se simte ca e scris din toata inima. Ai mare dreptate si sper ca noi, beneficiarii, sa avem curajul sa schimbam lucrurile!

      Ștergere
    5. Toata admiratia, Elena! Medici ca tine, cu mentalitatea si bunul tau simt , sa tot fie!
      Sper ca o sa reusiti impreuna sa schimbati mentalitatea celor obisnuiti sa dea spaga si totodata sistemul!
      PS. Lucrez in strainatate de peste 10 ani si unul din motivele pentru care am plecat e chiar acesta. Dar am o familie care traieste in tara si continua sa plateasca! Dublu!

      Ștergere
  9. adica pe mascariciul ala penibil (parca morar il cheama) nu il numesti decat papusica ? esti prea generos

    RăspundețiȘtergere
  10. P.S.2: N-ai drum prin Belfast iarna asta? Ca la Londra nu te-am putut prinde....

    RăspundețiȘtergere
  11. Tudor sunt de acord cu tine avem dreptul la opinie si la informare. Tu continua sa fi vocea noastra .

    RăspundețiȘtergere
  12. Tudor sunt de acord cu tine avem dreptul la opinie si la informare. Tu continua sa fi vocea noastra .

    RăspundețiȘtergere
  13. Informare dar nu incricenare. Un artist nu foloseste notorietatea pentru a "papusi" un ziarist care a avut o alta parere. Dar ce este normal la noi acum.

    RăspundețiȘtergere
  14. Tudor, copii astia care au fost in strada zilele astea au cu disperare nevoie de tine! De vocea ta! Si nu esti singur. Daca te uiti putin, cu palma streasina suntem si noi, parintii lor. Si nu suntem putini. Suntem camarazi de-ai tai...

    RăspundețiȘtergere
  15. Felicitari, Tudor! Nu ai ramas impasibil in cochilia ta de artist, ci ai dorit sa ne arati adevarul. Doresti sa deschizi ochii si sa desfunzi urechile tinerilor care au fost invatati sa priveasca si sa asculte intr-o singura directie! Pentru acest lucru, multi de condamna si te huiduie! Cinste tie ca nu te resemnezi si cauti adevarul ascuns!

    RăspundețiȘtergere
  16. deci daca cineva are o opinie diferita de a ta e pupincurist.bun pot sa accept parerea ta.nu inteleg insa cum de a fost nevoie de otragedie ca sa devii asa vocal.de ce nu ai luat atitudine mai de mult?de exemplu sa spui ca te ingrijoreaza faptul ca sunt prea multe biserici si doar 476 de spitale.nu mai merge cu cariera muzicala si intrevezi un viitor in politica?in opinia mea esti doar ipocrit care abuzeaza de o tragedie sa se faca auzit.sau mai bine zis esti un necrofag.daca nu stii ce reprezinta cuvantul necrofag iti sugerez sa utilizezi dex.sincer imi provoci greata.

    RăspundețiȘtergere
  17. Citeste asta Tudore si da-i in ma-sa!
    https://dragosvasilescu.wordpress.com/2015/11/12/cum-e-mai-bine-sa-tragi-pe-nas-sau-sa-lingi-in-cur/

    RăspundețiȘtergere
  18. Am postat de contul unei prietene, , dar indemnul e acelasi: lasa pudibonderia si da-i in ma-sa! Punct.
    https://dragosvasilescu.wordpress.com/2015/11/12/cum-e-mai-bine-sa-tragi-pe-nas-sau-sa-lingi-in-cur/

    RăspundețiȘtergere
  19. Salut..
    Dar când a fost guvernul Boc... ai ieșit sa protestezi... cand 7.5 milioane au votat?

    RăspundețiȘtergere
  20. Ma baiete esti cam dus.Se vede dupa manifestari si alte atitudini.Esti pe dinafara.Si mai si introduci ceva fals si exaltat.La anii tai?

    RăspundețiȘtergere
  21. Se ascund mortii si in Area 51 se fac experimente pe extraterestrii. Stim. Gata!

    RăspundețiȘtergere
  22. Oare chiar se putea beneficia de acest ajutor, din primele zile? Daca da, e criminal si doar cei din Ministerul sanatatii si mai sus, din guvern, sunt vinovati de mortile celorlalti. Pentru ca cei transportati in afara au fost mutati chiar in perioada critica, la 7-8 zile, dupa incendiu... http://www.cotidianul.ro/de-ce-nu-s-a-activat-clauza-de-solidaritate-din-tratatul-ue-imediat-dupa-incendiul-de-la-colectiv-271087/

    RăspundețiȘtergere
  23. Tudor, vreau sa te vad mai vocal, mai incisiv, pentru ca imi place mult cand esti asa.

    RăspundețiȘtergere
  24. Domnule Chirila, as fi foarte interesat sa stiu cu ce medici ati discutat cand ati decis sa luati pozitie fata de activitatea ministrului sanatatii si a managerilor de spitale in cazul Colectiv. Dar asa transparent cu nume si prenume ...banuiesc ca sunt responsabili si profesionisti, deci nu au teama de publicitate.
    Va cer asta tocmai pentru a lamuri opinia publica, deci in folosul societatii pe care sper ca ati dorit sa o serviti. Daca unii ar fi tentati sa creada ca managerii unor spitale ar putea fi servili fata de autoritati, ce parere aveti despre medicii straini care au sosit la Bucuresti si care au vorbit la superlativ ( chiar m-au surprins!) de tratamentul si atentia de care au beneficiat ranitii din Colectiv.
    Si ce credeti de faptul ca s-a cerut ajutor pe cai directe chiar de duminica de dupa accident si colaborarile au inceput imediat cum a fost posibil din punct de vedere medical, adica dupa stabilizarea pacientilor?!

    RăspundețiȘtergere
  25. Eu sunt curios domnule Chirila cate paturi ati pune dvs? cum credeti ca se stabileste numarul de paturi speciale?, haideti sa facem 200 de paturi dar platiti dvs. intretinerea lor cata vreme nu se intampla tragedii, este ok?, cereti lucruri care nu se intampla niciunde in lume.Sunt evaluari si statistici care se fac, la care se adauga situatii speciale, dar nimeni si niciunde in lume nu dimensioneaza nimic pentru la situatiile cele mai defavorabile ci ele intra in calcul ca procent......dvs luati 3 microfoane in turneu sau 10?, va recomad dupa cum puneti problema sa aveti 10 ca nu se stie cum se strica toate 3 deodata......si inca ceva: care-i diferenta intre o televiziune, ziar,revista si un blog sau o postare pe facebook?, cu ce ati scris mai sus, cred ca doriti sa deveniti un papusar,singura diferenta ca aveti mai putine papusi decat antena 3.

    RăspundețiȘtergere
  26. a fost odata ca niciodată, din mici lumi împărătești, un ....simplu s umil bursuc. și el a trecut marea sa-si cinstească frații. cu mare bucurie se apropie el mintenaș de porcul mistreț. no fain mai frate ce mai faci? porcul mistret: gugulugu- gugulugu. pai no bine frate am atâtea a-ti povesti. gugulugu- gugulugu. merge mai departe dezamăgit bursucul...și găsește pe capra. bucurie mare- mare-bhee. morala. când trimiți o scrisoare peste marii și tarii nu mai face spam ca o sa vina și ursul.

    RăspundețiȘtergere
  27. Cu cat ma uit mai mult peste aceste comentarii cu atat imi dau seama ce multi prosti sunt in tara asta si ca poate ne meritam soarta.De aceea nu s-a schimbat aproape nimic de 25 de ani . Felicitari Tudor pentru ceea ce faci! Nu trebuie sa avem toti aceeasi parere si nici nu suntem detinatori ai adevarului absolut, dar ar fi bine sa invatam de la fiecare om cate ceva si mai ales de la oamenii inteligenti ai acestei tari, asa cum eu il consider pe Tudor.Ne place numai sa ne plangem sau sa criticam,haideti sa nu mai dam curs numai rautatii.Doamne ajuta poporul roman!..dar pana la Dumnezeu sa punem noi umar la umar.

    RăspundețiȘtergere
  28. Tudor, incerc o completare, ptr cei ce nu inteleg:
    - ok cu medicii, profesionisti, daruiti;
    - cati pacienti au fost mutati la Cluj, Timisoara, Iasi, inainte sa dam " surplusul " afara? Daca nus-au mutat, de ce? Lipsa a ce? Iar de ce lipsa! Adica romanii care nu trsiesc in Bucuresti nu beneficisza de sanse egsle?
    - de ce cei arsi la Brasov in explozia TV, au fost mutati in Austria? Ce nu avea Brasovul? De ce?
    - care este standardul UE ptr arsi?
    - am vazut ca s-au mutat in tari UE, dar nu am retinut sa fie trimisi decat la Viena ca si capitala de stat , in rest in Localitati mari ale Olandei, UK, etc La ei de ce se poate sa trateze in orase de " provincie" arsi,grav, iar la noi nu?
    Poate se intelege acum ce drept am eu contribuabil sa intreb: De ce nu, sau o tara " ca afara" ca bani ne-ati luat!

    RăspundețiȘtergere
  29. Ma numesc Alina si sunt dezamagita. Sunt o mare admiratoare a ta, admir complexitatea ta ca artist si om, ador modul in care reusesti sa-ti transmiti mesajul, in care reusesti sa nasti emotii puternice. ai reusit si cu aceasta ocazie, dar nu sunt din cele pozitive, mi-ai aratat ca esti un adevarat roman : ,,lasa ca stiu eu mai bine ! " Iti imaginezi ca poti sa vorbesti de afectiuni medicale si managementul lor dupa un search pe google, de un sistem intreg de interventie in caz de dezastre, fara sa te documentezi despre ce insemna un dezastru si care sunt principiile de actiune in acest fel de scenarii. Da, ai dreptul sa fi informat, ai dreptul sa ceri mai multe pareri, sa te documentezi, sa compari, sa ceri argumente, ai dreptul sa faci alegeri informate. Dar eu personal cred ca nu ai dreptul sa judeci, nu ai dreptul sa te consideri formator de opinie in domenii care nu tin de expertiza ta profesionala. Da, sunt Alina, si sunt dezamagita !

    RăspundețiȘtergere
  30. Problema in tara asta nu e punctuala. Tudor a pus intrebari pe care ar fi trebuit sa le puna fiecare dintre noi. Si nu doar cu referire la un caz extrem. Una din marile hibe ale societatii romanesti este lipsa de transparenta datorata lipsei totale de responsabilitate si mai ales datorata incompetentei multora ajunsi in pozitii de decizie. Poate Arafat si administratiile spitalelor au luat deciziile corecte. Poate Banicioiu a fost bine-intentionat. Poate Oprea chiar avea treaba mare si nevoie de colo(a) n(a). De ce s-au ascuns permanent dupa franturi de informatii si mistificari tipic propagandistic manipulatoare. De ce intreaga clasa politica sustine ca in ciuda referendumului, oamenii nu vor nr redus de parlamentari. De ce, inainte de a-si da demisia, Ponta nu a admis, lycru binestiut de intreaga tara, ca toata birocratia si toate autoritatile guvernamentale sunt corupte. De ce Johannis nu a amintit o secunda ca intreaga societate romaneasca e in colaps datorita coruptiei mici sau mari. De ce nu se prezinta modul de selectare a candidatilor la parlament in interiorul partidelor si criteriile de obtinere a pozitiilor in liste. De ce SRI si celelalte servicii secrete nu includ in rapoartele de activitate anuale impactul socio economic al coruptiei la toate nivelele. De ce nu sa aplica legile si de ce se schimba o lege care nu a fost aplicata cu una mai laxa in loc sa se modifice normele pentru a se putea implementa corect. De ce... de ce... in primul rand pentru ca cei carora le convine situatia, si sunt tare multi, vor agresa orice persoana care isi vocalizeaza temerile
    E o zicala romaneasca pe care nu am intalnit-o in multele peregrinari prin lume, nici macar adaptata, la nici o alta natie: "sa moara si capra vecinului..."

    RăspundețiȘtergere
  31. Dle Tudor Chirila , recunosc ca in materie de "Tudor Chirila" sunt un incult si ca desi despre tatal dvs stiu mai multe(este si o chestie de varsta de generatie) despre dvs stiu ceva abia de acum adica de la acest nenorocit de accident. Dar uitandu-ma pe wiki imi dau seama ca erau multe care meritau sa le cunosc.si ca daca intrebam pe vreunul din actorii de varsta mea(am cativa prieteni) as fi aflat destule . Dar nici acum nu este prea tarziu sa aflu ca sunteti considerat un varf un lider al generatie dvs, a celor de cca 40 ani.
    Inteleg ca ati paticipat intens la cele ce au urmat nenorocirii de acum doua saptamani si ca atatia altii luptati pentru dreptul nostru la adevar. Eu sunt crestin si nu pot uita niciodata ca adevarul este o valoare suprema nu numai pentru pentru Platon dar si pentru Isus care in permanenta repeta : "adevar graiesc voua "
    Asadar eu cred ca adevarul este valoarea suprema care conditioneaza atat binele cat si frumosul. Trebuia sa le scriu cu majuscule dar stiu ca asa le veti citi.
    Fata de acestea eu as vrea sa aflu daca un altul ceva mai varstnic si ma refer la Radu Moraru , care ca ziarist si patron de post Tv spune ca a realizat o investigatie care insa ajunge mai degraba la niste intrebari(deocamdata) si pe care eu am vazut-o azi odata cu articolul dvs de mai sus ambele pe un sumar de stiri care intra la mine pe net: news@revistapresei20-dp.ro , articolul original al dlui Radu Morar fiind la
    http://www.nasul.tv/autoritatile-au-stiut-de-atacul-chimic-din-colectiv-de-ce-nu-au-cerut-imediat-ajutor-international/
    este intru adevar.
    Va multumesc daca ma veti citi si dublu daca imi veti si comunica opinia dvs despre astea .
    Numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  32. Tudor,multumim! Esti si continua sa fii,vocea noastra,a celor necunoscuti si nebagati in seama,decat la vot.E NEVOIE DE LIDERI! Tineri,nepatati de politica de pana acum si mai ales,iubitori de adevar.Avem incredere in tine.Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  33. http://pefilme.com/de-ce-eu-2015/
    si blestemul absolut pe capul vinovatilor ca si pe cel al vinovatilor de crima de acum doua saptamani.

    RăspundețiȘtergere
  34. Nimic si nimeni nu-i perfect ;)... Vezi niste intelepciuni pe http://mcscrib.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  35. Nimic si nimeni nu-i perfect ;)... Vezi niste intelepciuni pe http://mcscrib.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  36. Frate, nu ti-a ajuns sa iti pese? Ia uite aici:http://anndrei.ro/o-sansa-pentru-minorii-care-comit-infractiuni-medierea/

    RăspundețiȘtergere
  37. Ce deduc eu din "prezentarea" ta : esti cam nimeni... Habar n-am cum de esti pe primul loc la bloggerii de pe List-a asta... La cat de rar si slabut scrii, eu te-as pune undeva in Top100.
    Plus ca esti urat. Ce le/o placea femeilor la tine, habar n-am. Si adevarul e ca nici nu vreau sa aflu. Pe langa fecior-miu, esti undeva la 10 la puterea minus 112...

    RăspundețiȘtergere
  38. Tudor felicitări pentru atitudine și comportament,te admir de foarte mult timp iar piesele tale sunt Bune cu mesaj pătrunzător în o data felicitări. Și eu sunt artist am un site pentru evenimente. www.ballroomtataf.ro se numește poate arunci un ochi să-mi dai câteva idei te pup și te respect

    RăspundețiȘtergere
  39. Bună ziua

    Credeți că de a obține un împrumut? Ești serios în nevoie de un împrumut de urgență pentru a începe propria afacere? Ești în datorii? Aceasta este sansa ta de a atinge dorinta ta, vom da credite personale, credite comerciale și corporative, și tot felul de împrumut cu dobândă de 2%, pentru mai multe informații contactați-ne prin e-mail -
    Waltonloansoffer@hotmail.com

    Oferim împrumuturi tuturor celor aflați în dificultate, de la 500-1000000 plătit în 2-12 ani, cu o rată anuală a dobânzii de 2%. Vrei să plătească facturile, achita datoriile, casa chirie, duce un proiect sau doar pentru a face un comert, nu ezitati sa ma contactati. Aplicați și să primească împrumutul în termen de 48 de ore,

    Notă Toate Răspunsurile trebuie să fie transmise Waltonloansoffer@hotmail.com

    Salutari

    RăspundețiȘtergere
  40. Bună ziua

    Credeți că de a obține un împrumut? Ești serios în nevoie de un împrumut de urgență pentru a începe propria afacere? Ești în datorii? Aceasta este sansa ta de a atinge dorinta ta, vom da credite personale, credite comerciale și corporative, și tot felul de împrumut cu dobândă de 2%, pentru mai multe informații contactați-ne prin e-mail -
    Waltonloansoffer@hotmail.com

    Oferim împrumuturi tuturor celor aflați în dificultate, de la 500-1000000 plătit în 2-12 ani, cu o rată anuală a dobânzii de 2%. Vrei să plătească facturile, achita datoriile, casa chirie, duce un proiect sau doar pentru a face un comert, nu ezitati sa ma contactati. Aplicați și să primească împrumutul în termen de 48 de ore,

    Notă Toate Răspunsurile trebuie să fie transmise Waltonloansoffer@hotmail.com

    Salutari

    RăspundețiȘtergere
  41. Numele meu este domnul Carter Collins, eu sunt un creditor privat, care da
    împrumut la persoane fizice și juridice. Ați fost refuzat
    de atât de multe bănci? Ai nevoie de finanțare pentru a stabili afacerea dvs.? Do
    aveți nevoie finanțare pentru extinderea afacerii dumneavoastră? Sau ai nevoie de o
    imprumut personal?. contactați-ne acum :: cartercreditunionoffer.link@gmail.com

    Debitori FORMULAR DATE

    1) numele dumneavoastră:
    2) SEX:
    3) Țara ta:
    4) ocupația dumneavoastră:
    5) Stare civila:
    6) Telefon:
    7) venitul lunar:
    8) Adresa:
    9) SCOP:
    10) CREDIT CERERE:
    11) CREDIT DURATA:

    Daca sunteti interesati sa ne contactati prin e-mail copie acest: cartercreditunionoffer.link@gmail.com
    Salutări
    Mr Carter Collins

    RăspundețiȘtergere
  42. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  43. cu siguranta ca intr`o zi toti vom afla adevarul : )
    Romania TV

    RăspundețiȘtergere
  44. Buna,
    Acest lucru este Susan James, un creditor împrumut privat nevoie de asistență financiară, care este deschisă pentru oricine, cu o oportunitate financiară de a informa publicul larg. Suntem sub un set de termeni și condiții de persoane, firme și companii clare și ușor de înțeles, la o rată a dobânzii de 3% pentru a da credit. E-mail Statele Unite ale Americii de azi: (happyloanlink@outlook.com)

    http://happyloanlink.yolasite.com/

    RăspundețiȘtergere
  45. Căutați un împrumut? sunteți la locul potrivit pentru soluțiile dvs. de împrumut chiar aici! Global Finance Limited da împrumuturi companiilor și persoanelor fizice, la o rată scăzută și la prețuri accesibile dobânzi de 2%. vă rugăm să ne contactați prin e-mail prin intermediul: (augustaibramhim11@gmail.com)

    RăspundețiȘtergere
  46. Cum mi-am luat meu Suma împrumutului dorit de la o companie de incredere si Trust de împrumut (adrianfinancefirm@yahoo.com)

    Bună ziua tuturor, numele meu este Ryan Franklin, locuiesc în Las Vegas, United State, sunt aici ca să depună mărturie bunătatea lui Dumnezeu asupra vieții mele, cum face el mi-a luat împrumutul meu de la Adrian Firma Finanțe {(adrianfinancefirm@yahoo.com)} după de două ori a fost scammed de la diferite creditorii împrumut internaționale, care au pretins a fi creditori chiar aici, în acest forum, am crezut că împrumuturile lor a fost reală și am aplicat, dar niciodată nu mi-a dat împrumut. Am pierdut speranța creditorii de împrumut de pe internet si a fost confuz și frustrat, până când un prieten de-al meu ma prezint domnului Alexander Adrian managing director al lui Adrian Finanțelor firmă, care a promis să mă ajute cu un împrumut de dorința și mi-a făcut-o într-adevăr ca el a promis, fără nici o formă de întârziere, deși am avut îndoieli, dar a vrut doar să-i dea un try și cea mai mare surpriza mea de împrumut a fost de transfer în contul meu bancar. N-am crezut că mai există încă creditori fiabile și reale de împrumut, până când m-am întâlnit dl Alexander Adrian, care ma ajutat într-adevăr, cu un împrumut de $ 190,000.00usd și-a schimbat viața în bine. Știu că există încă mulți solicitanți de împrumut acolo, nu căuta mai și contactați omul se temea de Dumnezeu pentru un împrumut de astăzi. Dl Alexander Adrian, îngrijirea și înțelegerea lui. dacă sunteți în nevoie de un împrumut de urgență sau doresc finanțare pentru proiectele dvs. rapid și rapid, deci nu ezitați să contactați pe Adrian Finante Firma prin adresa de e-mail: {adrianfinancefirm@yahoo.com} prin site-urile companiei: http: //www.adrianfinancefirm. bravesites.com/ sau Text: +1 205-291-2541. Cred că te va ajuta, pentru că el a ajutat o mulțime de oameni din întreaga lume, Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  47. Ai nevoie de asistență financiară? V-ați gândit la obținerea unui împrumut? noi oferim în prezent împrumuturi pe termen lung și a publicului larg pe termen scurt. Noi vă putem ajuta cu un împrumut la o rată a dobânzii foarte scăzută. Contactati-ne acum via: Beatrice.lorent07@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  48. Buna,

    Aici vine un împrumut la prețuri accesibile, care va schimba viața pentru totdeauna, eu sunt doamna Patricia Kingsman un creditor împrumut certificat, am oferi împrumut pentru sectoarele individuale și publice, care au nevoie de asistență financiară într-o rată scăzută a dobânzii de 2%. Bad credit acceptabil, Termenii și Condițiile sunt foarte simple si considerate.You nu va regreta nimic în această tranzacție de împrumut, deoarece i se va face sa zambesti.

    Am dna Patricia Kingsman, va face cel mai bun dintre serviciile mele pentru toți debitorii legitime. Niciodată nu vei fi dezamăgit de mine în această tranzacție, pentru că nu s-au născut pentru a fi un loser.Any clienti interesati trebuie sa ma contactati cat mai urgent prin e-mail patriciakingsman.loans2016@gmail.com pentru veniturile suplimentare.

    Serviciile noastre includ următoarele:

    * Credite personale
    * credite de consolidare a datoriei
    * Credite pentru afaceri
    * Credite Educație
    * Credit ipotecar
    * Garantate de împrumut
    * Împrumut fără garanții
    * Ipoteca Credite
    * Payday off Credite
    * Student Credite
    * Credite comerciale
    * Credite auto
    * Investiții Credite
    * Credite de Dezvoltare
    * Achiziționarea de Credite
    * Credite de constructii

    Vă rugăm să completați formularul de cerere de mai jos și de a lua înapoi dacă este interesat și te vei bucura de a ști un creditor de împrumut cum ar fi

    D-na Patricia Kingsman.

    DATE Imprumutatului

    1) Nume: Full
    2) Țara:
    3) abordează:
    4) Stat:
    5) Sex:
    6) Stare civilă:
    7) Ocupatia:
    8) Numărul de telefon:
    9) Venit lunar:
    10) Înainte de rude:
    11) Suma creditului necesar:
    12) Durata de împrumut:
    13) Scopul creditului:
    14) Data specifică aveți nevoie de împrumut:

    De îndată ce veți completa formularul de mai sus, vă voi trimite-mi împrumut Termeni și condiții de ASAP pentru ca noi să procedeze.

    va fi așteaptă cu nerăbdare să aud de la tine, astfel încât să se procedeze. Cu respect,

    E-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  49. Numele meu este doamna Patricia Kingsman suntem un nou creditori împrumut legit din 2016 și ne place pentru a ajuta orice tat organism au nevoie de ajutor financiar le oferim ca de la euro 500,000.00 și euro 5,000,000.00 și mai sus rezultă că, deci, dacă aveți nevoie de ajutor cu amabilitate ne trimiteti un e-mail la: patriciakingsman.loans2016@gmail.com, astfel încât tranzacția dvs. de împrumut poate avea loc acum va fi cu împrumut în următoarele 24 de ore, este un transfer rapid și este în siguranță, fără nici o întârziere. Asa ca e-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com dacă este interesat.

    E-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  50. Sunteți în căutarea pentru un împrumut foarte autentic? Vestea bună e aici! ! ! Noi oferim împrumuturi variind de la 5 $, 000.00-000 $ 30,, 000.00 ratei dobânzii de 2% pe an. Credite pentru dezvoltarea afacerii sunt certificate, de contact eficient, rapid și dinamic de încredere, de încredere, ne prin e-mail: Morisloancompany6@gmail.com
    Site-ul: http://morisloancompany6.wix.com/morisloancompany
    Numărul de telefon: +17472338177
    Mulțumiri,
    MORIS FRED

    RăspundețiȘtergere
  51. Atenţie.
    Ai nevoie de împrumut urgent? Noi dăm afară de împrumut pentru persoane fizice interesate
    care sunt în căutarea de împrumut cu bună-credință și cu rata dobânzii de 3%. Esti serios în nevoie de
    împrumut de urgență? atunci sunteți la locul potrivit. Noi dăm afară de afaceri
    împrumut, credit de nevoi personale, împrumut de Crăciun, și așa mai departe. Contactați-ne pentru solicitarea dvs. de împrumut pentru a satisface
    cererea și a stabilit de problemă financiară. contactați-ne astăzi prin e-mail:
    HENRYCLARK003@GMAIL.COM

    Vă mulțumim ca ne așteptăm răspunsul dumneavoastră.
    Henry Clark împrumut.

    RăspundețiȘtergere
  52. Buna,
    Sunt Episcopul T.D Jakes, un creditor împrumut privat, care oferă împrumuturi oportunitate de viață timp. Ești în nici un fel de dificultăți financiare? Are nevoie de un împrumut de consolidare a datoriei, de construcții, credit imobiliar, refinanța, personal, scop de afaceri sau bani de urgență? Ești un om de afaceri sau femeile care se gândesc extinderea dvs. de afaceri, oferind de împrumuturi de orice tip. Daca sunteti interesati sa ne contactati astăzi prin (bishopjakesloancompany@gmail.com)

    RăspundețiȘtergere
  53. Buna ziua,
    Sunteți în căutarea pentru o Companie de Afaceri sau credit de nevoi Personale? Noi oferim toate tipurile de împrumuturi la rate ale dobânzii de 3% pe an, ne e-mail cu datele tale la midland.credit2@gmail.com pentru mai multe informații.

    RăspundețiȘtergere
  54. Buna ziua,
    Sunteți în căutarea pentru o Companie de Afaceri sau credit de nevoi Personale? Noi oferim toate tipurile de împrumuturi la rate ale dobânzii de 3% pe an, ne e-mail cu datele tale la midland.credit2@gmail.com pentru mai multe informații.

    RăspundețiȘtergere
  55. Atenţie,

    Aplica pentru un împrumut rapid și convenabil de a plăti facturile, împrumut de Crăciun,
    credit ipotecar, împrumut de consolidare și pentru a începe o nouă afacere sau
    re-finanțarea proiectelor tale, la o rată a dobânzii mai mic de 3%.

    Ne contactați astăzi prin :( Rosesmithloancompany@gmail.com) cu împrumut
    Suma necesară. Suntem certificați, înregistrate și creditor legitim.
    Ne puteți contacta astăzi, dacă sunteți interesat în obținerea acestui împrumut, contactați-ne
    Pentru mai multe informații despre procesul de împrumut, proces cum ar fi condițiile de împrumut și
    condițiile și modul în care împrumutul va fi transferat la tine.
    Avem nevoie de răspunsul dumneavoastră de urgență dacă sunteți interesat.

    În primul rând informații necesare De la

    Nume complete: ............
    Suma necesară ca împrumut: ......... ..
    Număr de telefon:…………
    Durată:…………
    Țară:………….
    Stat / Provincie: ...............
    Venit lunar:……….
    Starea civilă:………..
    Vârsta / Sex: ............ ..
    Împrumut Scop: ............ ..

    NOTĂ: Toate Răspunsurile trebuie transmise la:
    ROSESMITHLOANCOMPANY@GMAIL.COM
    pentru prelucrare rapidă.
    Mulțumesc.

    C.E.O / Rose Smith.

    RăspundețiȘtergere
  56. Salut Solicitanților De Împrumut,

    Ai nevoie urgentă de un împrumut pentru a porni afacerea, datoria de împrumut? cumpăra o mașină sau o casă? Dacă da, vă faceți griji nici mai mult, Pentru noi oferim toate tipurile de împrumut la un nivel scăzut și la prețuri accesibile rata dobânzii de 2%, fără garanții și fără verificare de credit. Să ne întoarcem la noi, dacă aveți nevoie de un împrumut cu informațiile de mai jos.

    Contact e-Mail: midland.credit2@gmail.com

    Ai un credit rău?
    Ai nevoie de bani pentru a plăti facturile?
    Ai nevoie pentru a începe o nouă afacere?
    Ai proiect neterminat de la mână din cauza rău de finanțare?
    Ai nevoie de bani pentru a investi într-un anumit domeniu de specializare care vor profita de tine? și nu știu ce să fac.

    Noi oferim următoarele împrumuturi de mai jos;
    creditele de nevoi personale[secure și negarantate]
    împrumuturi de afaceri[secure și negarantate]
    combinație de împrumuturi
    studenții împrumuturi
    credite de consolidare și atât de multe altele.

    1. Numele Complet:----------------
    2. Adresa De Contact:----------------
    3. Suma De Împrumut Necesare:----------------
    4. Durata Împrumutului----------------
    5. Venitul Lunar:--------------------
    6: Ocupație:----------------------
    7. Direct Numărul De Telefon:----------------

    Nume companie:MIDLAND CREDIT ACASĂ
    Compania de e-Mail midland.credit2@gmail.com
    Compania NMLS ID: 315276
    Compania e-Mail: midlandcreditonline.com

    Cel Mai Bun Ceea Ce Privește,
    Dl kumah James.,..

    RăspundețiȘtergere
  57. Buna,

    Aici vine un împrumut la prețuri accesibile, care va schimba viața pentru totdeauna, eu sunt doamna Patricia Kingsman un creditor împrumut certificat, am oferi împrumut pentru sectoarele individuale și publice, care au nevoie de asistență financiară într-o rată scăzută a dobânzii de 2%. Bad credit acceptabil, Termenii și Condițiile sunt foarte simple si considerate.You nu va regreta nimic în această tranzacție de împrumut, deoarece i se va face sa zambesti.

    Am dna Patricia Kingsman, va face cel mai bun dintre serviciile mele pentru toți debitorii legitime. Niciodată nu vei fi dezamăgit de mine în această tranzacție, pentru că nu s-au născut pentru a fi un loser.Any clienti interesati trebuie sa ma contactati cat mai urgent prin e-mail patriciakingsman.loans2016@gmail.com pentru veniturile suplimentare.

    Serviciile noastre includ următoarele:

    * Credite personale
    * credite de consolidare a datoriei
    * Credite pentru afaceri
    * Credite Educație
    * Credit ipotecar
    * Garantate de împrumut
    * Împrumut fără garanții
    * Ipoteca Credite
    * Payday off Credite
    * Student Credite
    * Credite comerciale
    * Credite auto
    * Investiții Credite
    * Credite de Dezvoltare
    * Achiziționarea de Credite
    * Credite de constructii

    Vă rugăm să completați formularul de cerere de mai jos și de a lua înapoi dacă este interesat și te vei bucura de a ști un creditor de împrumut cum ar fi

    D-na Patricia Kingsman.

    DATE Imprumutatului

    1) Nume: Full
    2) Țara:
    3) abordează:
    4) Stat:
    5) Sex:
    6) Stare civilă:
    7) Ocupatia:
    8) Numărul de telefon:
    9) Venit lunar:
    10) Înainte de rude:
    11) Suma creditului necesar:
    12) Durata de împrumut:
    13) Scopul creditului:
    14) Data specifică aveți nevoie de împrumut:

    De îndată ce veți completa formularul de mai sus, vă voi trimite-mi împrumut Termeni și condiții de ASAP pentru ca noi să procedeze.

     va fi așteaptă cu nerăbdare să aud de la tine, astfel încât să se procedeze. Cu respect,

      E-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  58. Numele meu este doamna Patricia Kingsman suntem un nou creditori împrumut legit din 2016 și ne place pentru a ajuta orice tat organism au nevoie de ajutor financiar le oferim ca de la euro 500,000.00 și euro 5,000,000.00 și, de asemenea, vom da împrumuturi în euro de mai sus că, deci, dacă aveți nevoie de ajutor amabilitatea sa ne trimiteti un e-mail la: patriciakingsman.loans2016@gmail.com, astfel încât tranzacția dvs. de împrumut poate avea loc acum va fi cu împrumut în următoarele 24 de ore, este un transfer rapid și este în siguranță, fără nici o întârziere. Asa ca e-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com dacă este interesat.

    E-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  59. O zi buna

    Ai nevoie de un împrumut pentru a plăti facturile? Ai nevoie de împrumut personal sau de afaceri? Ai nevoie de un împrumut pentru diverse alte scopuri sau aveți nevoie de un împrumut pentru a investi pe fabrica? Dacă da, vă rugăm să ne contactați astăzi pentru un împrumut de la e-mail: betty.mabel227@gmail.com Noi oferim cel mai mare împrumut de 100 de milioane de dolari, iar noi oferim împrumuturi în lire și în euro până la 5,000.000.00. Noi oferim împrumut rata de 2% pe durata de 1-30 ani. Ne da două luni perioadă de grație înainte de începerea plății lunare. Așa că vrem să completați acest formular de cerere de împrumut și de a reveni în cazul în care sunteți interesat de un împrumut și să fie fiți siguri că veți primi dvs. de împrumut în condiții de siguranță și happly astfel încât, dacă aveți nevoie de un împrumut să completați acest formular și pentru a reveni cât mai curând posibil.

    formularul de cerere de împrumut de umplere și retur

    1) Nume: Full
    2) Țara:
    3) abordează:
    4) Stat:
    5) Sex:
    6) Ocupatia:
    7) Numărul de telefon:
    8) Venit lunar:
    9) Următoarea regelui:
    10) Suma creditului necesar:
    11) Durata de împrumut:
    12) Scopul creditului:
    13) Data specifică aveți nevoie de împrumut:

    Odată ce am primit cererea dumneavoastră, Vă vom trimite termenii de împrumut și de rambursare planr pentru noi pentru a continua dvs. de împrumut tranzacție os în cazul în care aveți nevoie de un împrumut cu amabilitate să completați acest formular și retur, astfel încât tranzacția dvs. de împrumut poate avea loc imediat, am văzut ta aplicare cât mai curând posibil.

      Vom fi de așteptare pentru răspunsul dumneavoastră dacă sunteți în credite noastre prezinta interes ASAP
    Toate cele bune

    E-mail: betty.mabel227@gmail.com
    Mulțumiri
    Dumnezeu sa te binecuvanteze
    Mrs.Betty Mabel

    RăspundețiȘtergere
  60. Ești în căutarea unui împrumut autentic ?? Ai nevoie de un împrumut de orice fel si pentru orice motiv ?? Sunteți în căutarea de a cumpăra o casă nouă și aveți nevoie de un împrumut ?? Suntem în sfârșit aici pentru a ajuta ca noi oferim împrumuturi de încredere la rata dobânzii la doar 2%. Aceasta este o firmă de împrumut licențiat și certificate și sunteți 100% siguri de a obține acest împrumut de la noi, odată ce ați aplicat, debitorii interesate sunt rugate sa ne contacteze acum la (Freemanloanfinance@gmail.com), www.freemanfinance.webs.com și a ajunge acolo credite azi.

    Mulțumiri.
    Jamie Freeman
    Site-ul: www.freemanfinance.webs.com

    RăspundețiȘtergere
  61. Bine ați venit pentru a lui Harry Smith împrumut Service Company (serviciu personal pentru toate nevoile dvs. financiare) Noi Furnizori de dezgoli de împrumut de servicii oferă împrumut la o rată a dobânzii foarte mică de 3%, oferim credite personale, credite de consolidare a datoriilor, de capital de risc, de afaceri de împrumut, Educație împrumut , împrumut Acasă, și împrumutul pentru orice motiv și nevoile urgente !. cu o scadență maximă de 10 ani. Ați fost respins de banca ta? Ai rău de credit? Ai facturi neachitate? Ești în datorii? Ai nevoie pentru a configura o afacere? Vă faceți griji nici mai mult, deoarece noi suntem aici pentru a vă oferi un împrumut de interes scãzut. Noastre variază de împrumut de la $ 5,000.00 la $ 50, 000,000.00 Avem, de asemenea, în împrumuta dolari SUA și euro !! PE ACEST EMAIL: harrysmith00003@gmail.com pentru mai multe informații.

    RăspundețiȘtergere
  62. Acesta este cel mai minunat lucru pe care l-am experimentat vreodata. Am vizitat un forum aici, pe internet și am văzut un mărturii minunate pe forum, despre faptele bune Doctor Osemu Okpamen. Am Brooklyn Gray din Statele Unite ale Americii. Nu l-am crezut, pentru că n-am mai auzit nimic despre astfel de miracol, înainte. Nici un organism ar fi fost în stare să mă convingă cu privire la aceasta nu până când doctorul a făcut o lucrare minunată pentru mine, care restaurat căsătoria mea de 4 ani, prin obtinerea înapoi soția mea a divorțat în termen de 12 până la 16 ore, cu farmecele la fel cum am citit pe internet. Am fost cu adevărat șocat când soția mea a venit acasă cerând iertare so accepte înapoi. Sunt foarte scurt de cuvinte pentru a arăta aprecierea mea doctorului Osemu Okpamen. Căci lui Dumnezeu a trimis la mine și familia mea pentru restaurarea divină a căsătoriei. Ești în nevoie de nici un ajutor fel? Puteți să-l contactați prin e-mail la Doctorokpamenspelltemple@yahoo.com sau vizitați site-ul său http://www.doctorokpamenspells.com. Apela / text numărul său mobil +1 (914) -517-3229 pentru răspuns urgent.

    RăspundețiȘtergere
  63. Bună ziua, numele meu este Julia Simon, o victimă a fraudei în mâinile creditorilor falși. Am pierdut aproximativ 80,000Euro pentru că am nevoie de un capital mare de 195,000Euro. Aproape că a murit, am avut nici un loc pentru a merge. afacerea mea a fost distrusă, iar în acest proces am pierdut fiul meu. Nu mai pot suporta din nou, acest lucru se întâmplă. în decembrie 2014, am întâlnit un prieten care mi-a prezentat o mamă bună, doamna Augusta Ibramhim, care în cele din urmă m-au ajutat asigura un împrumut de la o companie. mamă bună, aș dori să profit de această ocazie pentru a spune vă mulțumesc și Dumnezeu continua să vă binecuvânteze. Îmi place, de asemenea, să folosească această oportunitate de a consilia colegii români, că există o mulțime de escroci acolo, așa că, dacă aveți nevoie de un împrumut, și doresc să obțină un credit rapid, conectați-vă cu dna Augusta Ibramhim prin e-mail: augustaibramhim11@gmail.com. De asemenea, puteți să mă contactați prin e-mail acest: juliasimon460@gmail.com. dacă aveți îndoieli. te rog el este singurul care este de încredere și de încredere.
    Mulțumiri.

    RăspundețiȘtergere
  64. Buna,
    Căutați un împrumut? sunteți la locul potrivit pentru soluțiile dvs. de împrumut chiar aici! Global Finance Limited da credite companiilor și persoanelor fizice, la o rată scăzută și la prețuri accesibile dobânzi de 2%. la tot personalul sau oameni, vă rugăm să ne contactați pentru ajutor financiar urgent, imediat sau strees, suntem mândri de angajamentul nostru față de clienții noștri; Este adevărat că, credite personale, credite auto, împrumut de afaceri / investiții, împrumut pe termen scurt pentru a începe să gândesc la obținerea unui împrumut? Aveți nevoie serios de împrumut de urgență pentru a începe propria afacere? Ești în datorii? Aceasta este sansa ta de a atinge dorinta ta, vom da credite personale, împrumuturi de afaceri și întreprinderi, precum și orice fel de împrumut, puteți să ne contactați la un împrumut la prețuri accesibile acum
    Contacteaza-ne.
    E-mail: augustaibramhim11@gmail.com

     APPLICATION DATA
    1) Numele complet:
    2) Țara:
    3) Adresa:
    4) Stat:
    5) Sex:
    6) Starea civilă:
    7) Ocupatia:
    8) Numărul de telefon:
    9) Poziția curentă în locul de muncă:
    10) Venit lunar:
    11) Suma creditului necesare:
    12) Durata creditului:
    13) Scopul creditului:
    14) Religia:
    15) V-ați aplicat înainte de:
    16) Data nașterii:
    Mulțumiri,

    RăspundețiȘtergere
  65. Bună ziua de împrumut solicitantului,
    Sunteți în căutarea unui împrumut de afaceri,, ipoteci credite,
    credite auto, student împrumuturi, credite de consolidare a datoriei,
    garanții pentru împrumuturi negarantate, capital de risc, etc.
    Sau aveți nevoie de un împrumut bancar sau sprijin financiar pentru unul sau mai multe motive.
    Sunteți în locul potrivit pentru a face față cu credite!
    Ne da împrumuturi la o rată scăzută și la prețuri accesibile dobânzi de 2%.
    Daca sunteti interesati va rugam sa ne contactati la; (Sainttoniloanfirm.live@outlook.com)
    |||||||||||||||
    Verificate? oficial ™
    Drepturile rezervate © 2016

    RăspundețiȘtergere
  66. Buna,
    Sunt dna Esther Patrick, un creditor împrumut privat, care oferă împrumuturi oportunitate de viață timp. Ai nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoriile sau ai nevoie de un împrumut pentru a îmbunătăți afacerea ta? Ați fost respinse de către bănci și alte instituții financiare? Ai nevoie de un împrumut de consolidare sau ipotecar? cauta mai mult, deoarece noi suntem aici pentru a face toate problemele tale financiare, un lucru din trecut. Noi împrumuta fonduri pentru persoanele care au nevoie de asistență financiară, care au un credit rău sau care au nevoie de bani pentru a plăti facturile, pentru a investi în interes de afaceri, la o rată de 2%. Vreau să folosesc acest mediu pentru a vă informa că furnizăm o asistență fiabilă și beneficiar și va fi dispus să ofere un împrumut. Așa că ne contactați astăzi prin e-mail la adresa:
    (estherpatrick83@gmail.com)

    RăspundețiȘtergere
  67. Buna,
    Sunt dna Olivia Daniel, un creditor împrumut privat, care oferă împrumuturi oportunitate de viață timp. Ai nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoriile sau ai nevoie de un împrumut pentru a îmbunătăți afacerea ta? Ați fost respinse de către bănci și alte instituții financiare? Ai nevoie de un împrumut de consolidare sau ipotecar? cauta mai mult, deoarece noi suntem aici pentru a face toate problemele tale financiare, un lucru din trecut. Noi împrumuta fonduri pentru persoanele care au nevoie de asistență financiară, care au un credit rău sau care au nevoie de bani pentru a plăti facturile, pentru a investi în interes de afaceri, la o rată de 2%. Vreau să folosesc acest mediu pentru a vă informa că furnizăm o asistență fiabilă și beneficiar și va fi dispus să ofere un împrumut. Așa că ne contactați astăzi prin e-mail la adresa:
    (Oliviadaniel93@gmail.com)

    RăspundețiȘtergere
  68. Buna,
    Sunt dna Olivia Daniel, un creditor împrumut privat, care oferă împrumuturi oportunitate de viață timp. Ai nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoriile sau ai nevoie de un împrumut pentru a îmbunătăți afacerea ta? Ați fost respinse de către bănci și alte instituții financiare? Ai nevoie de un împrumut de consolidare sau ipotecar? cauta mai mult, deoarece noi suntem aici pentru a face toate problemele tale financiare, un lucru din trecut. Noi împrumuta fonduri pentru persoanele care au nevoie de asistență financiară, care au un credit rău sau care au nevoie de bani pentru a plăti facturile, pentru a investi în interes de afaceri, la o rată de 2%. Vreau să folosesc acest mediu pentru a vă informa că furnizăm o asistență fiabilă și beneficiar și va fi dispus să ofere un împrumut. Așa că ne contactați astăzi prin e-mail la adresa:
    (Oliviadaniel93@gmail.com)

    RăspundețiȘtergere
  69. Buna,
    Sunt dna Olivia Daniel, un creditor împrumut privat, care oferă împrumuturi oportunitate de viață timp. Ai nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoriile sau ai nevoie de un împrumut pentru a îmbunătăți afacerea ta? Ați fost respinse de către bănci și alte instituții financiare? Ai nevoie de un împrumut de consolidare sau ipotecar? cauta mai mult, deoarece noi suntem aici pentru a face toate problemele tale financiare, un lucru din trecut. Noi împrumuta fonduri pentru persoanele care au nevoie de asistență financiară, care au un credit rău sau care au nevoie de bani pentru a plăti facturile, pentru a investi în interes de afaceri, la o rată de 2%. Vreau să folosesc acest mediu pentru a vă informa că furnizăm o asistență fiabilă și beneficiar și va fi dispus să ofere un împrumut. Așa că ne contactați astăzi prin e-mail la adresa:
    (Oliviadaniel93@gmail.com)

    RăspundețiȘtergere
  70. Bună ziua, eu sunt Theresa Williams După ce a fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aducă înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am vrut înapoi atât de mult din cauza iubirii am pentru el, l-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea la prietenul meu și ea a sugerat că ar trebui mai degrabă să contactați un aparat de turnare vraja care ar putea ajuta să-mi arunce o vrajă să-l aducă înapoi, dar eu sunt genul care nu a crezut niciodată în vraja, am avut de ales decât să-l, încerc mail rolă vraja, iar el mi-a spus că nu a existat nici o problema ca totul va fi în regulă, înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător, în a doua zi, a fost în jurul valorii de 16. Fostul meu ma sunat, am fost atât de surprins, i-am răspuns la apel și tot ce a spus a fost că el a fost atât de rău pentru tot ce sa întâmplat că el a vrut să se întoarcă la el, că el mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și sa dus la el, care a fost modul în care am început să trăiască împreună fericit din nou. De atunci, am făcut promit că cineva știu că au o problemă relație, aș fi de ajutor pentru astfel de persoane de către el sau ea referindu-se la singura rolă vraja reală și puternic, care m-au ajutat cu propria mea problemă. e-mail: drogunduspellcaster@gmail.com puteți să-l e-mail dacă aveți nevoie de ajutorul lui în relația ta sau orice alt caz.

    1) Dragoste vraji
    2) vraji dragoste pierdută
    3) Vrăji Divorțul
    4) Vrăji Căsătoria
    5) ortografică obligatorii.
    6) Vrăji Breakup
    7) Alunga un iubitor rămas singur
    8.) Vrei să fie promovat în birou
    9) doresc să satisfacă iubitul
    Contactati acest mare om, dacă aveți orice problemă pentru o soluție durabilă
    prin drogunduspellcaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  71. Bună ziua, numele meu este Christian Calvin, o victimă a fraudei în mâinile creditorilor false. i-au pierdut aproximativ 6,000euro pentru că am nevoie de un capital mare de 80,000euro aproape că am murit, am avut nici un loc pentru a merge. afacerea mea a fost distrusă, iar în acest proces am pierdut soțul și fiul meu nu am putut sta din nou, acest lucru se întâmplă. în iunie 2016, am întâlnit un prieten care mi-a prezentat o mamă bună, dna Olivia Daniel, care în cele din urmă ma ajutat să asigure un credit într-o companie. mamă bună Vreau să folosesc această ocazie pentru a vă mulțumesc, și poate Dumnezeu să continue să vă binecuvânteze. Am dori, de asemenea, să folosească această oportunitate de a consilia colegi România, că există mai multe escroci acolo, așa că, dacă aveți nevoie de un împrumut, și doresc să obțină un credit rapid, numai prin dna înregistra Olivia Daniel prin e-mail: (oliviadaniel93@gmail.com ). De asemenea, puteți să mă contactați prin intermediul acestui e-mail: (christiancalvin200@gmail.com). dacă aveți orice îndoială. te rog ea este singura persoană de încredere și de încredere.
    Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  72. Căutați un împrumut? Ai nevoie de un împrumut de afaceri, credit de nevoi personale, Creditul Imobiliar, sau ați fost refuzat un împrumut de către o bancă sau o instituție financiară pentru unul sau mai multe motive? Ai locul potrivit pentru soluțiile dvs. de împrumut chiar aici! firma de împrumut elina Johnson suntem limitate în a da credite pentru companii și persoane fizice, la o rată scăzută și la prețuri accesibile dobânzi de 2%. Vă rugăm să ne contactați prin e-mail astăzi prin elinajohnson22@gmail.com

    Ne da împrumut, de la suma minimă de 5.000 la 500,000,000.00 pe următoarea valută: United State dolari, Europa și Great British Pounds (GBP).

    DATE SOLICITANT:

      1) Numele complet:
      2) Țara:
      3) Adresa: a
      4) Stat:
      5) Sex:
      6) Stare civilă:
      7) Ocupatia:
      8) Numărul de telefon:
      9) Poziția actual locul de muncă:
      10) Venit lunar:
      11) Suma creditului necesar:
      12) Durata de împrumut:
      13) Scopul creditului:
      14) Religia:
      15) V-ați aplicat înainte;
      16) Data nașterii;
      Mulțumiri,
    D-na Johnson Elina

    RăspundețiȘtergere
  73. Căutați un împrumut? Ai nevoie de un împrumut de afaceri, credit de nevoi personale, Creditul Imobiliar, sau ați fost refuzat un împrumut de către o bancă sau o instituție financiară pentru unul sau mai multe motive? Ai locul potrivit pentru soluțiile dvs. de împrumut chiar aici! firma de împrumut elina Johnson suntem limitate în a da credite pentru companii și persoane fizice, la o rată scăzută și la prețuri accesibile dobânzi de 2%. Vă rugăm să ne contactați prin e-mail astăzi prin elinajohnson22@gmail.com

    Ne da împrumut, de la suma minimă de 5.000 la 500,000,000.00 pe următoarea valută: United State dolari, Europa și Great British Pounds (GBP).

    DATE SOLICITANT:

      1) Numele complet:
      2) Țara:
      3) Adresa: a
      4) Stat:
      5) Sex:
      6) Stare civilă:
      7) Ocupatia:
      8) Numărul de telefon:
      9) Poziția actual locul de muncă:
      10) Venit lunar:
      11) Suma creditului necesar:
      12) Durata de împrumut:
      13) Scopul creditului:
      14) Religia:
      15) V-ați aplicat înainte;
      16) Data nașterii;
      Mulțumiri,
    D-na Johnson Elina

    RăspundețiȘtergere