[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 7 decembrie 2015

Doar vocea contează? (o declarație necesară)

Vocea României este, din punctul meu de vedere, cel mai curat program de divertisment de pe TV la ora actuală. A fost și motivul pentru care am acceptat să fac parte din proiect. Știu că există tot felul de controverse și speculații cu privire la unele dintre deciziile noastre ca antrenori, dar, am mai spus-o, îmi asum absolut fiecare declarație a mea apărută pe post, fiecare decizie - fie că e vorba de alegerea pieselor, de concurenții la care m-am întors la audițiile pe nevăzute sau pe care i-am ales la dueluri. Nu am primit niciodată în cască altfel de indicații decât legate de cursul emisiunii (cât timp am la dispoziție să vorbesc, cât durează o pauză etc).

Formatul emisiunii presupune că în etapele live atât antrenorul, cât și publicul au dreptul de a alege câte un concurent care să-și continue parcursul în concurs. Poate nu v-au mulțumit întodeauna deciziile mele, dar eu mi-am ghidat mereu alegerile după un criteriu simplu: trece mai departe cel care cântă cel mai bine în seara concursului. E un principiu dur pentru că nu de puține ori s-a întâmplat ca unii concurenți să fie excelenți la repetiții, dar să o dea în bară în momentul competiției. Dar nici la Jocurile Olimpice nu interesează pe nimeni cât de bun ai fost tu la antrenamente, contează doar prestația din concurs.

Pe de altă parte, sunt conștient că publicul are câteodată și alte criterii în momentul în care își acordă votul. Un zâmbet plăcut, interpretarea unui cântec drag, un concurent pe care îl simpatizau dintr-o etapă anterioară pot fi generatoare de voturi uneori. În plus, fiecare concurent încearcă pe cât posibil să se promoveze pe Facebook sau prin alte mijloace în așa fel încât să-și convingă susținătorii să-l voteze.

Pentru că se dorește ca toți concurenții să aibă condiții egale, emisiunea are niște reguli clare prin care se interzic anumite lucruri. De exemplu, concurenții nu au voie să participe la alte emisiuni de televiziune pe perioada show-ului, nici măcar locale.

În weekend-ul care a trecut am primit mai multe mesaje legate de susținerea primită de una dintre concurentele din echipa mea, Tincuța Fernea, de la Consiliul Județean Satu Mare. Am primit poze cu panouri outdoor de prin oraș, link-uri cu articole de presă, capturi de pe site-ul CJ Satu Mare etc. Se pare că președintele Consiliului Județean Satu Mare a susținut chiar și o conferință de presă în care anunța susținerea Tincuței din partea instituției. S-au printat afișe și flyere cu grafica preluată de pe pagina de Facebook Vocea României pe care Consiliul Județean Satu Mare și-a pus propria siglă. O parte din materialele promoționale foloseau inclusiv fotografia mea și a lui Marius Moga (cei doi antrenori care ne-am întors la Tincuța la audițiile pe nevăzute) și logo-ul Vocea României fără acordul deținătorilor drepturilor. În acest sens Pro  TV va transmite o notificare Consiliului Județean Satu Mare prin care le vor cere să îndepărteze imediat materialele în cauză și să nu continue  folosirea logo-urilor și imaginilor menționate.

Din punct de vedere al regulamentului concursului nu există argumente că Tincuța Fernea ar fi încălcat regulile emisiunii. Suportul acordat de un consiliu județean, consiliu local, organizație non-guvernamentală, societate comercială sau orice altă terță parte, publică sau privată, unui concurent la Vocea României nu încalcă regulile acestei emisiuni. Modul în care acest suport este acordat este la alegerea terței părți, iar acest lucru este valabil și în cazul de față.

Din punctul meu de vedere, implicarea unei instituții publice într-un astfel de concurs de divertisment înseamnă un sprijin nejustificat pentru un concurent și nu mai are nicio legătură cu ceea ce se întamplă pe scenă. În plus, este un gest de imixtiune politică, pentru că știm cine sunt reprezentanții consiliilor județene și cum au fost aleși. Mă revoltă mai ales faptul că s-au folosit de imaginea mea fără acordul meu. În plus, presupun că un astfel de sprijin acordat de un Consiliu Județean se face din banii contribuabililor și mă întreb dacă este de interes public. Pe de altă parte câți posibili tineri artiști sunt sprijiniți în mod real de Consliliul Județean Satu-Mare? Și în baza căror criterii se selectează artiștii care merită să fie sprijiniți?

Sunt absolut convins că printre cei care au votat-o pe Tincuța sunt mulți telespectatori cărora pur și simplu le-a plăcut interpretarea ei și nu e nimic de judecat aici. Sau poate toate voturile primite de Tincuța în cele două ediții au fost acordate din simpatie și pentru cum a cântat, independent de promovarea venită de la Consiliul Județean. Nici nu contează. Eu vorbesc despre un principiu. Gestul Consiliului Județean Satu Mare creează un cadru inechitabil având în vedere că ceilalți concurenți nu s-au bucurat de sprijinul autorităților locale. Aș vrea să mai precizez că nu știu dacă în edițiile trecute sau în sezonul trecut alți concurenți au avut parte de un astfel de sprijin, nu a ajuns în atenția mea.
 
Vocea României este un concurs. Niciodată nu va fi posibil să fie toată lumea mulțumită. Câștigarea trofeului de către Tiberiu Albu anul trecut a fost poate cel mai bine primit rezultat posibil. S-a bucurat de o susținere extraordinară din partea publicului și asta s-a vazut și s-a simțit atât în voturi, cât și în reacțiile din online.
Dar chiar și atunci au fost telespectatori care au votat cu alți concurenți, care aveau alți favoriți, ceea ce e absolut firesc. Mi-aș dori mult ca publicul de acasă să nu uite că motto-ul emisiunii este DOAR VOCEA CONTEAZĂ și să încerce să facă abstracție de culoarea sau de orașul de rezidență al concurenților, de naționalitatea sau de trecutul lor artistic. Doar vocea contează.

P.S.
Într-o notă mai personală și sinceră mărturisesc că sunt încă revoltat de cele întâmplate. Cu toate astea, pentru că îmi doresc să fiu un profesionist și mai ales pentru că nu vreau să devin autorul unei noi discriminări am să continui să o antrenez pe Tincuța Fernea la Vocea României încercând să-i aleg cele mai potrivite piese și să-i acord cele mai bune sfaturi împreună cu antrenorul de voce, doamna Gabriela Duțescu.

92 de comentarii:

  1. Un articol scris din sinceritate! Tudor, te respect pentru ceea ce ești, un om foarte sincer! Mă așteptam să scrii un astfel de articol pe tema ”Tincuța”! (Leon P. din Bacau)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte pertinent si inteligent-ca de obicei-comentariul tău, Tudor!În aceeași măsură apreciez obiectivitatea comentariului.Felicitări, Tudor ai mereu susținerea mea,îmi plac mințile luminate.Un rocker"batran"

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte pertinent si inteligent-ca de obicei-comentariul tău, Tudor!În aceeași măsură apreciez obiectivitatea comentariului.Felicitări, Tudor ai mereu susținerea mea,îmi plac mințile luminate.Un rocker"batran"

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu aveam nici cea mai mica indoiala ca nu o sa o antrenezi in continuare.Asta esti tu,singurul din tara asta care crede ca poate scoate ceva extraordinar de bun,din ceva putred pe dinauntru,asa cum este toata clasa politica din tara asta,asa cum este si aceasta tanara,Tincuta,o mica rasfatata,care nu face altceva decat sa confirme ca minciuna si coruptia sunt cultivate la noi in tara,inca de la varste fragede.Ar trebui sa-ti urmeze exemplu,te-ai facut cunoscut prin munca ta,prin fortele proprii,dupa ce te-am ascultat prima oara am aflat cine sunt parintii tai,spre rusinea mea,nu inaite!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tincuta are o fizionomie foarte rautacioasa, genu de fata care trece peste orice ca sa-si atinga scopul.Da canta destul de bine, dar nu ceva iesit din comun.

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti multumesc Tudor pentru ca tot ce faci ,faci din pasiune si mai ales ca nu face ti din programul asta ceva lacrimogen ceva genu surprizelor iar problemele personale ale concurentiilor nu sint scoase in public,vrau doar sa vad un program concurs cu muzica buna nu sint interesata de wow sau bow.Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  7. MI-A PLACUT ȘI TINCUȚA....DAR NU MAI MULT DECAT LARISA....IN CEEA CE TE PRIVEȘTE....EȘTI UN REBEL CU ...CAUZA....ȘI NU MOR CAII,CAND VOR CAINII....MAI POȚI CAȘTIGA INCA O DATA...VOCEA...BAFTA,TUDORE!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Salut! Sunt de parere ca Tincuța are o voce frumoasa și merită să ajungă cât mai departe. Referitor la "consiliul județean", consider ca se folosesc și de ea (vezi Doamne, ce susținem noi talentele) ca și de imaginea ta, Tudor, sau a ProTV-ului. Alin (Iași)

    RăspundețiȘtergere
  9. Personal , urmăresc acest show doar de anul trecut, de cînd tu,Tudor, ai început să faci parte din el . De atunci ai devenit pentru mine un om plăcut, creativ, sincer și direct , de asta am ajuns să te respect tare mult. Îmi place cum spui lucrurilor pe nume întotdeauna. Îmi place obiectivitatea ta, sau , cel puțin, cea pe care o văd și simt de pe sticlă. Cît despre Tincuța , într-adevăr, are o expresie a feței tare răutăcioasă și mereu nemulțumită. Aș fi mega curioasă să văd cum vă desfășurați repetițiile, am așa o impresie că ajunge pînă la isterie. E un om neplăcut, din punct de vedere fizic , anume de expresii faciale și ton al vocii vorbesc. Și ești tare că o suporți , chiar dacă asta e datoria ta de antrenor. Vocea ei este foarte bună , dar nu pot să zic că alte voci care au fost eliminate au fost mai rele, ci dimpotrivă. Eu la fel sper ca publicul să aprecieze VOCEA, căci despre asta e vorba în acest concurs.
    Succese în continuare !

    RăspundețiȘtergere
  10. E cam aiurea sa fii impotriva propriului elev. Chiar daca (altii) au gresit fata de Tudor si de organizatori. Ar trebui ca organizatorii concursului sa aiba un set de reguli bine stabilit in aceste conditii si ce masuri sa se ia cand sunt incalcate. Mi se pare gresit ca atunci cand ai vazut ca propriul elev e "popular" sa se ia astfel de actiuni pe propriul blog. E clar ca va fi afectata imaginea concurentei dupa o astfel de postare. Daca tot nu mai e vorba despre voce sper ca spectatorii sa o voteze in continuare... in momentele cand juriul nu mai poate face nicio alegere.

    RăspundețiȘtergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte bine că îți spui punctul de vedere și apreciez enorm faptul că ești corect.
    Într-adevăr, nu e normal ceea ce a făcut... nu au toți posibilitatea ei și dacă ea e pe toate panourile, nu înseamnă că are și cea mai bună voce. Da, cântă bine(nu neg)...dar nu e „cea mai cea” de acolo și sunt alții care muncesc la fel de mult, poate chiar mai mult. SPER ca ceilalți participanți să nu fie dezamăgiți or cu mai puțină speranță, ci să aibă în continuare încredere în propriile forțe și motivație.
    Te respect pentru că spui lucrurilor pe nume.
    Vocea României este cel mai adevărat show. Are voce, antrenori excepționali și foarte bine aleși pentru rolul acesta; are diversitate, emoție, pe minunatul Pavel Bartoș și ... nu în ultimul rând super atmosferă.

    RăspundețiȘtergere
  13. S-a vazut ca este ceva fortat acolo, nu am inteles atunci decizia publicului, care rar greseste. Acum este clar si pacat de ceilalti concurenti!

    RăspundețiȘtergere
  14. o fi tatal ei? http://www.hotnews.ro/stiri-politic-6370824-psd-istul-vasile-fernea-fost-condamnat-definitiv-pentru-coruptie.htm

    RăspundețiȘtergere
  15. cred ca da: http://www.satumareonline.ro/cp/4/11977/Mo%C5%9Ful-PSD-a-%C3%AEmp%C4%83r%C5%A3it-cadouri-pentru-1-000-de-copii

    RăspundețiȘtergere
  16. Copilul acesta, Tincuta, este o dulceata, o deosebita, a castigat o gramada de trofee in festivalurile din tara si pare sa fie cea mai determinata dintre toti concurentii. Sau printre cei mai dornici sa castige. De cantat, canta foarte bine, din punct de vedere al show ului este perfecta, apoi are doar 16 anisori iar ea are capacitatea sa se pregateasca de la etapa la etapa, cu bagajul ei de cunostinte pe care il poate avea un copil de 16 ani, nu ca ceilalti care au deja cariere in spate, asta nu inseamna ca am ceva impotriva lor. Parerea mea este ca merita linistit sa ajunga unde este acum, iar eu personal, ca sustinator, ca votant infocat, ma simt oarecum marginalizat, auzind ca cei de la Satu Mare au votat-o, eu fiind din Bucuresti. Si nu-ti mai spun cati din Moldova stiu ca au votat-o.....
    Tudor, de cand esti la Vocea Romaniei, am descoperit ca esti o persoana deosebita, ai fler, esti singurul rocker dintre cei patru, iar pentru ceilalti acest lucru este un mic handicap. Esti asa cum ne place noua, multora. Te rog ajuta fetita aceasta sa faca fata psihic, acestui concurs, chiar de ar fi ea ultima etapa pentru Tincuta. Daca te gandesti, ea nu are nici o vina.

    RăspundețiȘtergere
  17. inainte de supozitii hai sa stiti ce e de stiut. Cand se pregatea Bartos sa zica start vot, existau dea fix 1000 de voturi. Adica??? adica logic,pentru cei care au macar o minima logica. PUNCT!

    RăspundețiȘtergere
  18. Interesantă noua perspectivă.
    Independent de cine are de beneficiat (consiliul, partidul sau Tincuța) spectacolul continuă așa cum e normal să continue. În spatele camerelor, în detaliile voturilor sunt răspunsurile care pot schimba regulile jocului (cel puțin de-aici înainte) în cazul în care e observată o neregulă, un număr excepțional de voturi care vin pentru un concurent. Statistica celorlalți ani are sens în stabilirea normalității și a valorilor ce pot fi considerate aberante. Nu e nevoie să fie făcute publice acele investigații, însă consider că sunt necesare înspre clarificarea reprezentativității care vine dinspre voturi înspre calificarea la etapa următoare.
    Revenind la voce, cred că povestea merge mai departe în mod corect, Tinucța rămânând una din concurentele pe care Tudor le-a ales în urmărirea titlului din blinduri.
    Tudor, îți mulțumesc pentru poezia ta ce mi-a îmbrăcat îndrăgostirile liceului într-o altă aură, pentru ”Am să mă întorc bărbat” de care nu mă pot sătura, pentru cea mai faină senzație de admirație a unui actor după ce te-am văzut Malvolio (prin anul 3) și pentru aducerea personajului TĂU la Voce. Hai noroc și la mai mare!

    RăspundețiȘtergere
  19. In dueluri ai facut cea mai faina/grozava alegere a piesei/manierei de interpretare ( a la Bjork)The Rolling Stones - (I Can't Get No) Satisfaction. Momentul a fost colosal, Cu un ceva dramatic/trait artistic la max (din pacate,pe parcurs, ambele interprete au iesit desi aveau voci/talent). M-au contrariat comentariile absolut obtuze/anacronice ale celorlalti antrenori , iata, cert ,,incremeniti in proiect,,. Felicitari ! Esti )auto)critic, pamfletar/sarcastic/dur poate citeodata prin opiniile transante dar mie niciodata nu mi-au placut pupincuristii, lingaii, catelandri, ipocritii.
    Nu-mi place Tincuta, desi are doar 16 ani are o ambitie/expresie tztzist -arogant-prosteasca.
    Imi pare rau ca aiesit Cristina-delicat-longilina cu chip de efigie antica(la fel cum am regretat-o in editiile trecute pe sigheteana Hojda Ligia, ambele sensibile/creative =mult altfel deciot ,,o voce buna dar atit de comuna,,
    Si acum surpriza, nu-s un flistingar de 16-18 ani ci am trecut de 65 , cu toate astea sustin ca duelul tau a la Bjork a fost superlativul acelei seri .Bafta ! Din pacate anul asta nu prea cred ca vei avea cistigator in echipa ta.Poate CRistina...de ii gasesti o piese traznet, pe feelingul ei sau/si daca prinde o seara fasta ?! Mult noroc ! Imi place ca nu faci parte din categora constipati de sec XXI !
    B.Mare -LPG

    RăspundețiȘtergere
  20. Nu cred că trebuie să-l blamăm pe Tudor pentru aceste precizări, eu apreciez siceritatea și dorința lui de a face lucrurile așa cum trebuie, cinstit și corect. Mă pun în pielea lui și îmi dau seama cât de frustrant este să ai concurenți buni din care să alegi și să te împiedici de ”deciziile manevrate ale publicului”. Nu că Tincuta n-ar fi bună, dar cred că nu asta e calea pe care trebuie să o aleagă pentru a câștiga. Alegerea ei nu face decât să întărească ceea ce cred și eu despre ea, că e fetița răsfățată a lui tati, care, într-un mod incorect i-a suflat lcul Cristinei Lupu în semifinală...

    RăspundețiȘtergere
  21. Sal, imi expun parerea,fara sa am pretentia sa o si impun: acest concurs este un show tv,care de fapt este o productie ce genereaza costuri intr-o tv privata,al carei scop comercial este profitul...lucru care este dealtfel perfect normal.Profitul vine din vanzarea publicitatii,ceea ce inseamna ca audientza trebuie sa fie cat mai mare.Mergand mai departe, existentza producatorilor si a salariilor acestora este strict legata de audientza showului.Inclusiv antrenorii au fost alesi in functie de priza la public,concurentii vor fi selectati in primul rand dupa audientza pe care o vor aduce,si mai putin dupa calitatile lor vocale.Din pacate nu vocea si talentul primeaza,ci imaginea! Canti bine,dar esti o tipa urata,plictisitoare...du-te acasa! Nu aduci audientza...Inchei intreband: de ce antrenorii nu sunt niste profesionisti,niste profesori de canto,care sa n-aiba capital de imagine? ...pt ca nu s-ar mai uita nimeni la aceasta emisiune...Il cunoaste cineva pe antrenorul Madonnei...sau al lui Beyonce? (exemplele astea mi-au venit in mine...probabil ca nu sunt cele mai pertinente,dar cred ca ati inteles ideea)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Perfect adevarat! As mai adauga si varsta ca si criteriu f important... Am fost la preselectie si singurele intrebari au fost:numele si varsta. Daca n-as sti ca vocea mea nu e pretendenta la castigarea concursului(sau macar de finala)(si nu o spun doar eu ci toata lumea care m-a ascultat) , nu as mai fi postat acest coment! Nu vreau sa par lipsit de modestie dar sunt f revoltat; am 41 de ani, traiesc(de fapt supravietuiesc) intr-un oras care nu-mi ofera multe in domeniul muzical, ar fi fost vital sa ajung cat mai departe in acest concurs, mi-ar fi dat posibilitatea sa cunosc artisti/instrumentisti cu care sa-mi pun in practica piesele proprii; e o poveste mai lunga si nu vreau sa plictisesc cu ea; cert este ca nu am posibilitatea materiala sa merg la Buc si sa-i caut pe acei instrumentisti! Imi vine sa urlu, am piese cu care Romania s-ar putea mandri, piese de export si stau si putrezesc in pc-ul meu si al catorva oameni; in plus, in loc sa traiesc din muzica mea trebe sa merg sa cant coveruri pt a supravietui.Sper sa nu ma paraseasca farama de speranta care mi-a mai ramas! Sa auzim de bine!

      Ștergere
  22. Apreciez sinceritatea si corectitudinea argumentelor
    tale din text.Un singur lucru ma nemultumeste :esti jurat si inca pe parcursul unui concurs !!!!Aceste precizari s-ar putea sa-i dauneze Tincutei desi nu e preferata mea !!!Am convingerea insa ca vei face tot ce vei crede tu mai bine pentru ea ca antrenor !!!!Dupa gustul meu sansa ta la voce este Cristina : Va conta mult melodia pe care i-o vei alege .....Am ascultat dumineca BETH HART si m-am gandit un pic la Cristina Impact...

    RăspundețiȘtergere
  23. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  24. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se deduce ca Moga ii are pe cei mai buni, nu? Din punctul meu de vedere, Moga ii are pe cei mai slabi;Smiley sta cel mai bine, in mod normal, castihator ar trebui sa fie Michel Kotcha, el are cea mai buna voce(o spune unul care activeaza in domeniul muzical) dar e doar o parere... Sper ca publicul sa voteze(ca anul trecut) cat mai la obiect! Cu respect!

      Ștergere
  25. Cand romanii nu sunt uniti, nu e bine, pt ca nu sunt uniti. Cand romanii se unesc pt a sustine ceva in care cred, nu e bine pt ca sunt uniti. La noi, oricum o dam, nu e bine. Te apreciez Tudor si iti apreciez iesirea in public. Pe undeva te si inteleg sau iti inteleg revolta. Habar n-am despre ce e vorba la mijloc, nici nu as spune ca ma intereseaza prea tare. M-am uitat anul trecut la concursul asta pt ca am vazut un geniu asezat langa un microfon pe scena pro Tv. Baiatul ala a castigat pe merit si m-am bucurat pt el. Hai sa vedem si altfel gestul oamenilor din Satu Mare, hai sa-l percepem ca pe un gest de solidaritate nu sa vedem mereu conspiratii. Ma inclin!

    RăspundețiȘtergere
  26. Domnule Chirila, ceea ce ati subliniat vis a vis de corectitudinea cu care sunt cheltuiti banii publici, precum si de utilizarea fara acord express al brandului este perfect adevarat, dar tot perfect adevarat este faptul ca aceste lucruri s-au intamplat si la alte editii si n-a deranjat pe nimeni. Din contra, publicitatea gratuita convine. Situatia trebuia inchisa din fasa printr-o citatie in instanta sau un mail catre consiliul judetean. Sunt convins ca ar fi sistat imediat orice actiune in acest sens... Dar cum am spus mai sus, nu ati avut interes sa opriti actiunile consiliului judetean Satu Mare... Faceau rating! Probabil ca publicitatea gratuita de la inceput a avut recul si acum a ajuns in show cineva pe care nu-l tocmai doriti ... indiferent de motive... si dintr-o data s-a trezit lupul moralist. Da, Tincuta, desi are voce, mai are multe de invatat pana sa fie vocea Romaniei. Dar felul in care incercati sa va asigurati de asta este sincer, josnic. Gestul dumneavoastra va avea efectul scontat. Romanii n-o vor mai vota pe Tincuta. Mai mult ea va fi etichetata ca impostoare de foarte multi oameni si va purta eticheta asta multe vreme de-acum inainte. La 16 ani, in contextul in care in scoli in loc de cultura civica, azi se face orice materie vrea dirigintele, nu cred ca Tincuta intelege ce inseamna sa beneficiezi de bani publici si care e responsabilitatea aferenta. Deci, de ce ati aruncat-o si pe ea in oala cu laturi? In ceea ce priveste "diclaimer-ul": "Cu toate astea, pentru că îmi doresc să fiu un profesionist și mai ales pentru că nu vreau să devin autorul unei noi discriminări am să continui să o antrenez pe Tincuța Fernea la Vocea României încercând să-i aleg cele mai potrivite piese și să-i acord cele mai bune sfaturi împreună cu antrenorul de voce, doamna Gabriela Duțescu.", e doar atat. Disclaimer! Raul deja a fost facut! Deja v-ati exprimat opinia si ca si antrenor al ei, si ca membru al juriului. (un judecator care exprima opinii inainte de hotararea definitiva, isi pierde competenta de a judeca acel caz). Cat despre partea aceea cu imi asum toate deciziile. Hai sa privim realist. Cine si cum v-ar putea trage la raspundere daca in activitatea dumneavoastra la show luati decizii incorecte?! Ce sa mai vorbim de rea credinta?! (desi sper sa nu fie cazul). P.S. poate-i dati ban, sau poate nu. Mesajul e oricum pentru dumneavoastra, nu pentru cititori. M-am chinuit sa-l scriu pentru ca stiu ca-l veti intelege.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haideti sa nu exageram cu exprimari gen:josnic!

      Ștergere
  27. daca doar vocea conteaza,cum consideri decizia loredanei de a-l alege pe rait in defavoarea cristinei?oare este rait mai bun decat cristina?

    RăspundețiȘtergere
  28. De-abia asteptam comentariul tau pe aceasta tema! Foarte bine punctat si cu doza de bun simt și corectitudine la locul ei. Intr-o alta postare, ti-am mai spus ca esti un om pe, si pentru sufletul meu!

    RăspundețiȘtergere
  29. Respect pentru verticalitate Tudor Chirila

    RăspundețiȘtergere
  30. Se vede cine are BANI SI PILE (fost sef al politiei SM).Asa ca nu va mai mirati,osenimea (tara oasului) a votat la greu.Pacat.

    RăspundețiȘtergere
  31. Libertate nexam, tataie... Dacă un om sau o instituție ”vrea să vrea” ceva, o va face, cu sau fără aprobarea ta. Poți să interzici unui om să te înjure sau să nu-ți răspundă la salut? Deci regulile emisiunii le faci tu, ceea ce se întâmplă în afară nu poți tu controla. Nu știu ca Tincuța să fi cerut cuiva să se facă o campanie pentru ea, iar dacă cineva s-a oferit... Pe de altă parte CJ Satu Mare nu a stat cu pistolul la tâmpla nimănui să voteze pentru Tincuța. Deci problema ta care e? Nu e campania ta? Ai aflat cumva că nu ești singura persoană influentă în țara asta?
    P.S. Nu urmăresc emisiunea, deci n-am votat, chair dacă sunt din județul Satu Mare, deci nu m-a interesat campania! Acum? Voi promova tot ceea ce e legat de Tincuța, numai fiindcă m-ai enervat. Rău!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa se repete episodul Stefan Stan care a castigat pt ca a fost sustinut de un anumit partid? Hm, n-as crede dar nu e imposibil! Personal am fost socat ca domnul Stan a castigat VR! Cum sa castige unul care a transpus My way cu un semiton mai jos ca sa poate sa cante notele inalte ale piesei?! Deci ambitus zero la dl Stan;nici n-avea ce sa caute in finala daramite sa castige!

      Ștergere
  32. Nu stiu daca ai reusit sa vezi comunicatul lor in care isi cer iertare pentru ce au facut. Comunicatul a fost publicat azi (8 decembrie) pe pagina lui Adrian Stef, presedintele consiliului.
    Nu tin partea nimanui, dar ma gandesc ca merita sa cititi si comunicatul lor. Macar si-au cerut scuze.
    LinK: https://www.facebook.com/AdrianStefSM/photos/a.199121616877885.41250.197860563670657/780724495384258/?type=3&theater

    RăspundețiȘtergere
  33. Salut Tudor .
    Cateva ganduri pe marginea subiectului ...
    " Vocea " e un concurs televizat importat . Si ca orice astfel de nascocire este in primul rand o afacere pentru organizatori . Foarte important in acest cadru este votul publicului ... pe bani . Pe un tarif rezonabil , sa aflueze cat mai multi . Rezultatul poate fi unul obiectiv , cum a fost anul trecut cu Tibi , dupa parerea mea sau subiectiv si influentat de diversi factori externi . Cum poate , repet poate , este cazul acum cu Tincuta . Pina la urma e un simplu concurs . Din pacate nici unul dintre cei care s-au remarcat din prima editie si pina acum nu au realizat ulterior ceva cu adevarat important . Castigatori sau doar preferatii publicului ... Stefan Stan , Dragos Chircu , Canaf , Silviu Pasca , Vizi , Julie sau Mihai Chitu . Si altii . Precizez ca am urmarit mai mult sau mai putin fiecare editie .Ok , exista un premiu tentant .Dar miza cred ca e lansarea pe orbita a unui viitor artist . Sau relansarea . Ceea ce inca nu s-a intamplat cu nici unul dintre concurenti .De ce , asta e alta discutie . Despre Romania si showbizu' ei .Poate ca o solutie ar fi sa se sisteze votul public . sau sa se maresca tarifele astfel incat sa se voteze mai putin si mai cu cap ...dar dispare afacerea atunci . Asta-i jocul . De fapt adevaratu castigator va fi cel care va scoate macar un album ulterior participarii la " voce " .Ceea ce-i urez lui Tibi pentru ca omu' are vana .
    Cu stima , un vechi ( sper ca nu suna naspa ) fan Vama Veche . Si Ioan Chirila . Sarbatori fericite .

    RăspundețiȘtergere
  34. HAI SA FIM CINSTITI SI SA VORBIM DESPRE ORGANIZARE SI NU NUMAI...daca organizatorul are nevoie de parteneri, cum ar fi companiile de telefonie care prin vot acumulleaza ceva...daca organizatorul are un regulament, face in asa fel incat sa nu transfere greutatea unor nemultumiri pe umerii unui minor. Aceasta emisiune putea sa aiba un dispecerat, sau partener in fiecare judet, sa asigure un vot corect pentru concurenti. Spre exemplu: fiecare judet da o nota si judetul din care provine candidatul sau concurentul nu...dar Chirila n-a fost la Eurovision si deci, nu stie cum e....apoi, poate nu urmareste nici emisiunile televizate in care se bat tinerii de-si scot ochii...apoi, poate nu tine cont nici de o eventuala depresie pe care o poate face un tanar pus in situatia asta...de ce nu-si asuma organizatorul lipsurile care declanseaza astfel de situatii? Artistii nu sunt obligati sa gandeasca? E ilegal ca un tanar provenit dintr-un judet e sustinut de acel judet? Cum ar fi daca urmare unei astfel de situatii ar suferi o depresie, familia ar decide sa dea in judecata organizatorul si...sa ceara despagubiri? Mai , mai...ce usor faci azi din oricine ...carne de tun...

    RăspundețiȘtergere
  35. Oare cum se simte concurentul Tincuţa când antrenorul ei, Tudor, îi asociază fapte care, la 16 ani, putem presupune că îi sunt străine concurentului? Consideră cumva antrenorul Tudor că a creat, voluntar sau involuntar, un avantaj principalei contracandidate a Tincuţei, renumita Cristina Bălan de la Impact?
    Apropo, de ce nu îl deranjează pe antrenorul Tudor notorietatea de care se bucură unii concurenţi, printre care şi cântareaţa Cristina Bălan de la Impact sau actorul Raid din Las Fierbinţi? De ce nu contorizaţi şi voturile fanilor neconditionaţi ai acestor persoane deja consacrate în lumea spectacolelor, fani strânşi în ani buni? Dar astea nu îl deranjează pe antrenorul Tudor.
    Pe antrenorul Tudor nu îl deranjează comentariile complet deplasate ale unora de aici care pun în cârca Tincuţei o întreaga maşinărie de propagandă de parcă fata aia de 16 ani ar fi la pupitrul respectivei maşinării. Mulţumită ţie, tocmai am aflat că e “fetiţa răsfăţată a lui tati”, că are o “expresie arogant-prostească”, etc. Asta ai obţinut cu postarea ta. Probabil emulaţia asta negativă este bună, dar emulaţia pozitivă a unui oraş faţă de performanţa unui copil, nu.
    Dacă “contează doar vocea”, aşa cum te lauzi, de ce s-a discutat şi ai discutat despre momentele grele din viaţa Cristinei Bălan de la Impact? Cu ce sunt relevante în aprecierea vocii ei foarte bune, de altfel? Eu zic că nu sunt relevante, dar mai aduc nişte voturi Cristinei Balan de la Impact. Astea nu sunt o problemă, nu? Pe astea le girezi?
    Dacă Tincuţa Fernea a greşit, dă-o afară. Conform regulamentului sau conform oricărei prestaţii a ei de pe scenă. Dar ce ai făcut acum cu această postare reprezintă cruzime faţa de un copil şi incorectitudine faţă de unul din elevii tăi. Si amândouă sunt foarte urâte. Indiferent dacă conştientizezi sau nu acest lucru, indiferent ce vei spune ca să mai dregi busuiocul. Dacă o vei face.
    Dacă aş fi în locul ei, acum aş pleca din concurs. Nu ştiu însă dacă îi permite regulamentul. Ca să fie umilit un concurent fără vină dovedită văd că permite.
    Ma cheama Catalin si sunt din Baia Mare, daca intereseaza pe cineva aceasta informatie.

    RăspundețiȘtergere
  36. Nu imi place deloc sa vad ca un antrenor isi ataca chiar si voalat proprii concurenti. E vizibil faptul ca incerci sa o favorizezi pe cealalta concurenta a ta ramasa in concurs. E dreptul tau sa ai preferinte asa cum e dreptul publicului sa voteze pe cine doreste. Si nu cred ca cineva ma poate influenta cu un afis sa votez pe cineva care nu imi place. Chiar daca nu a cantat exceptional pustoaica asta este ca potential peste Cristina Balan cu toate ea are avantajul unei cariere muzicale in spate. De aceea modul in care incerci sa atragi atentia in mod nrgativ asupra acestei fetite nu face altceva decat sa imi lase un gust amar in ceea ce priveste impartialitatea pe care ar trebui sa o aiba un jurat adevarat. Care din pacate se pare ca nu reusesti sa fii.

    RăspundețiȘtergere
  37. Tipic romanesc. Pot sa se mai schimbe 100 de generatii. Bine spune vechiul proverb romanesc "Ce naste din pisica tot soareci mananca!"

    RăspundețiȘtergere
  38. Dacă "Vocea României " e un concurs corect... Cum se face că în primii 8 sunt : un african, un italian sau Rait (a nimerit în alt film) Asta ca să nu mai vorbesc despre concurentele tale... Chiar ne iei de proști...?!?!

    RăspundețiȘtergere
  39. Era clar ca ceva ciudat se petrecea vis-a-vis de aceasta Tincuta, ea n-a cantat chiar bine, meritau alti concurenti din echipa Tudor sa mearga mai departe, sa speram ca publicul n-o va alege din nou pe ea in detrimentul Cristinei care canta demential !

    RăspundețiȘtergere
  40. Concurentul nu are nicio vina pentru inițiativele altora ,regulile emisiunii nu au fost clare , si alti concurenti si- au facut reclama doar ca nu au fost scormonite de concurență, se pot verifica voturile ca sunt din toata Europa nu numai din tara , pacat ca un talent confirmat de numeroase premii Intâi, un elev f bun la invatatura este terfelit de persoane care daca si-ar mușca limba ar murii din propiul venin...

    RăspundețiȘtergere
  41. Vad ca antrenorul Tudor continua sa dea in concurenta Tincuta. Dincolo de anormalitatea gestului intr-o relatie antrenor-elev si de fudulia care il impiedica sa recunoasca barbateste ca a gresit, e de remarcat ca saraca Tincuta nu prea are cum sa se apere. Antrenorul Tudor poate spune orice, inclusiv prostii, iar concurenta Tincuta ramane cu o singura arma: sa interpreteze cat mai bine o piesa aleasa de antrenorul care da in ea cu orice ocazie. Succes Tincuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  42. Antrenorul Tudor al Tincutei a facut tot ce este necesar. Si a reusit. Si nu se simte vinovat, desi probabil mai multi i-au sugerat ca a gresit, inclusiv un antrenor. Sa fie doar incapatanare infantila?

    RăspundețiȘtergere
  43. Nu reusesc sa inteleg cum a fost votat Tomi in defavoarea Tincutei. Toata tara a auzit cat de rau a sunat. Absolut jenant, sincer, desi el este un baiat foarte simpatic, care a avut si interpretari reusite. Dar in seara asta a iesit rau de tot. Pentru ca pari sa tii la onestitate si spui ca este o emisiune curata, am vrea si parerea ta, Tudor, despre aceasta chestiune.

    RăspundețiȘtergere
  44. Nu reusesc sa inteleg cum a fost votat Tomi in defavoarea Tincutei. Toata tara a auzit cat de rau a sunat. Absolut jenant, sincer, desi el este un baiat foarte simpatic, care a avut si interpretari reusite. Dar in seara asta a iesit rau de tot. Pentru ca pari sa tii la onestitate si spui ca este o emisiune curata, am vrea si parerea ta, Tudor, despre aceasta chestiune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai intelege daca ai avea urche muzicala. No offence.....

      Ștergere
    2. Ai intelege daca ai avea urche muzicala. No offence.....

      Ștergere
    3. Serios? Poate ma cunosti si nu stiu eu :)) Intrebarea ii era adresata lui Tudor oricum, parerea ta e nula pentru mine.

      Ștergere
  45. @Sim_One: Se numeste publicitate negativa. S-a votat impotriva Tincutei "cea rea", "fetita rasfatata a lui tati", cu "expresie arogant-prosteasca". Iar aceasta avalansa de energiei negative la adresa unui copil de 16 ani este exclusiv "meritul" antrenorului Tudor. Dar el sustine ca asa se face.

    RăspundețiȘtergere
  46. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  47. @Catalin, ai dreptate. A incercat el sa eschiveze si sa ii pare rau, dar as vrea sa stiu daca e doar teatru sau e adevarat. Am respect fata de el. O mare dezamagire intr-un lant de bine, asta este.

    Tudor, a mediatizat si a afectat parcursul acestui show, pacat.

    RăspundețiȘtergere
  48. ...dacă aia-i Vocea României - vezi atunci şi Vocea opoziţiei normale la cap : http://mcscrib.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  49. Nu credeti ca ii dati prea multa importanta acestei tarancute provinciale? De ce nu vorbim despre valoare, nu despre un copil rasfatat, cu un tata rosu? Vocea e singurul talent show la care ma uit, cu placere.Venirea lui Tudor a fost o mutare de 1000 de puncte!E vorba de caracter, educatie si cultura... Lara

    RăspundețiȘtergere
  50. Nu am vazut inca decat primul episod din acest sezon, deci nu stiu cine e fata, poate o fi rasfatata, poate mai putin, poate are rude in politica, poate nu, habar nu am. Insa cert e ca nu este vina ei personala pt situatia creeata. Ci a sistemului politic ce isi depaseste atributiile, chiar daca e vorba de un pion (tatal sau o alta ruda a ei, cine o fi, nu am habar)...
    In alta ordine de idei, daca nu e cea mai buna, ar fi foarte pacat ca finala sa esueze, sa devina un fel de "Romanii au talent" unde pana acum au iesit invingatori pers cu talent indoielnic, in comp cu ceilalti concurenti.

    RăspundețiȘtergere
  51. Cu toate ca ai adus in emisiune anumite lucruri diferite de obisnuitul comercial, pentru care poti fi apreciat, legat de subiectul tincuta fernea pari sa dai dovada de ipocrizie.
    Uite cum par lucrurile din fata tv-ului: ai ales-o pe delia pitu si ai sustinut-o ulterior (te-ai bucurat cand a ales-o moga), desi fata aia nu avea ce sa caute acolo. Sub nicio forma nu pot fi convins ca a fost, pe bune, alegerea publicului.
    Si doi, chiar daca ii iei apararea cristinei balan pana in panzele albe, chiar daca fata are, intr-adevar, voce, nu avea ce sa caute la o emisiune dedicata (semi)amatorilor. Chiar nu mi se pare fair. Si ti-am vazut fata in momentul in care a fost anuntata tincuta fernea alegerea publicului. Problema ta a fost ca in momentul acela ti-ai dat seama ca trebuie sa renunti la un concurent bun, valoros, pentru a o pastra pe balan. Cam asta s-a vazut...Poti da dovada de obiectivitate?

    RăspundețiȘtergere
  52. @k,nk: Ironia e ca sustinand-o pe Cristina Balan de la Impact si sabotand-o pe Tincuta Fernea, Antrenorul Tudor si-a sabotat, practic, aproape orice sansa de a castiga anul asta Vocea Romaniei. Spun asta pentru ca votantii Tincutei nu se vor duce spre Cristina de la Impact ca sa pastreze ideea de "echipa Tudor". O parte insemnata nu vor mai vota (Satu Mare in nici un caz, eu la fel), iar alta parte vor vota pe altcineva. Oare ProTv-ul ce va zice de scaderea in finala a SMS-urilor (si implicit a veniturilor aferente) cu cca 10% din cauza partizanatului antrenorului Tudor de-a lungul ultimelor emisiuni din aceasta editie?

    RăspundețiȘtergere
  53. Sincere felicitari pentru Cristina de la Impact. Nu am nici un fel de felicitari pentru antrenorul Tudor care in aceasta editie s-a remarcat prin sabotarea unui elev. Se pare ca deciziile "proaste" ale lui Smiley si ale Loredanei au contat mai mult decat actiunea reprobabila a antrenorului Tudor. Una peste alta, Cristina de la Impact a fost cea mai buna dintre finalisti si a meritat sa castige aceasta editie.

    RăspundețiȘtergere
  54. Nu poti compara o juna paparuda fitzoasa precum Tincuta Fernea cu cei de clasa -VOCEA-Tobi Ibitoye si Cristina Balan ! Loredana e o sufletista incorigibila si...nu avea nicio sansa cu cei alesi de ea. Un alt sufletist e Smiley care putea cistiga meritoriu cu Tobi Ibitoye care a facut show cap-coada concurs , in finala fiind EXTRAORDINAR cu un mare +++ pt.duetul cu Alina Eremia-Bravo ! Smiley a luat-o-n freza insa cu carsimaticul dar stresant falseurul adesea Michele Kotcha. Tomi lui Moaga nu e rau/de perspectiva desi din pct.meu de vedere ,,comun/prezivizibil. Cristina Balan , pt. mine doar CONCURENTA ca ailalti (buni) a derapat vocal doar in finala, in duetul-show trazbnet -cu T.Chirila cind a falsat/luat-o pe aratura in acutele de coloratura. A fost grozava insa in piesa EXCELENT aleasa (ca altele) de anternor, cea a lui Shirley Bassey si ultima piesa Queen cu Corul Regal.
    Chirila enerveaza pe multa lume, in speta pe gusterii focalizati pe cilimituri soul, r & b, kktzishuri mozartiene a la constipat-ranchiunosul Moga, nefericite colaje cu frinturi epocale din Beatles/Michael Cretu .Chirila enerveaza prin educatie/lectura-cultura, arta scenica, viziune, selectia (mereu) a unor piese muzicale redutabile, ramase in memoria muzicii.Chirila enerveaza prin atitudine/nonconformism/vertebralitate/aciditate/sarcasm =prin inteligenta/verva/pasiune/traire/exigenta profesionala.
    Felicitari Cristina Balan !
    Pacat pt. Tobi Ibitoye-un cert/mare talent & show man !
    Felicitari T.Chirila !
    Rockul e muzica.
    Restul...efemere mizilicuri ghiduse pt. cei subtiri/excesiv aierati la creieri !

    LPG-Baia Mare

    RăspundețiȘtergere
  55. @Goja Petru: Trecand peste echitarile nelalocul lor facute de dumneavoastra, care etichetari nu pot sub nici o forma sa fie considerate argumente, (dar cu care se pare ca Tudor Chirila este de acord, atat in ceea ce priveste pe Tincuta Fernea cat si pe Marius Moga), atrag atentia ca aici nu este vorba de o voce anume ci de ce este dispus sa faca un antrenor pentru ca "alesul" lui sa aiba un avantaj fata de ceilalti. Si aici Tudor Chirila este in culpa.
    P.S. Sper ca la urmatoarea editie de Vocea Romaniei se va inscrie si Dida Dragan. Iar la urmatoarea editie Angela Similea. Sunt convins ca amandoua vor domina competitia. Si atunci, poate, vom ajunge la concluzia (la care am ajuns si eu dupa ultima editie) ca artisti consacrati cum ar fi Cristina de la Impact nu aveau ce cauta intr-un asemenea concurs.
    P.S.2 Ipocrizia Cristinei de la Impact este maxima atunci cand afirma ca faima ei a dezavantajat-o in loc sa o avantajeze. I-auzi! Dar cine a pus-o sa concureze? Noi, publicul?

    RăspundețiȘtergere
  56. Emisiuni copiate din Vest si "aranjate" peste tot, inclusiv acolo, la "mama" lor. Restul e retardare masiva.

    RăspundețiȘtergere
  57. Bună ziua

    Credeți că de a obține un împrumut? Ești serios în nevoie de un împrumut de urgență pentru a începe propria afacere? Ești în datorii? Aceasta este sansa ta de a atinge dorinta ta, vom da credite personale, credite comerciale și corporative, și tot felul de împrumut cu dobândă de 2%, pentru mai multe informații contactați-ne prin e-mail -
    Waltonloansoffer@hotmail.com

    Oferim împrumuturi tuturor celor aflați în dificultate, de la 500-1000000 plătit în 2-12 ani, cu o rată anuală a dobânzii de 2%. Vrei să plătească facturile, achita datoriile, casa chirie, duce un proiect sau doar pentru a face un comert, nu ezitati sa ma contactati. Aplicați și să primească împrumutul în termen de 48 de ore,

    Notă Toate Răspunsurile trebuie să fie transmise Waltonloansoffer@hotmail.com

    Salutari

    RăspundețiȘtergere
  58. Probabil nu este foarte usor sa vorbesti despre toate astea, dar importanta e asumarea, indiferent de deciziile pe care le luam... iar asta chiar este de apreciat

    RăspundețiȘtergere
  59. Cum sa obtii job-ul dorit?https://balcansister.wordpress.com/2016/01/22/cum-sa-obtii-job-ul-dorit/

    RăspundețiȘtergere
  60. Mai era unul care se autointitula antrenor fără a deţine licentă sau un act oficial care să ateste acest lucru. Nu avea nici măcat bacalaureatul luat dar spre deosebire de tine el folosea corect acest cuvânt. Mă refer la Mirel Rădoi. Observ că tu te situezi cu mult sub nivelul lui. Multă minte, ai nevoie !!!

    "ANTRENÓR, -OÁRE, antrenori, -oare, s. m. și f., s. n. 1. S. m. și f. Persoană calificată care se ocupă cu antrenarea sportivilor. 2. S. n. Utilaj folosit pentru a antrena un organ de mașină sau o mașină. – Din fr. entraineur."

    Sursa: https://dexonline.ro/definitie/antrenor

    RăspundețiȘtergere
  61. Ziua bună Fiecare One aici ...

    Am Victoria Anita Crawford din Bahrain, am ajuns doar împrumut mea de la aceasta companie în această dimineață, o cantitate împrumut de €4 milioane de euro, fără nici o întârziere, după aplicarea pentru un credit in banca, dar ei resping cererea mea de credit form.Please îi contactați în cazul în care sunt interesați în obținerea unui împrumut de aici este de e-mail lor.
    marlyeduarda94@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  62. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  63. O zi buna,

    Numele meu este Mark Williams, eu sunt directorul general al Richardson Clifford împrumut companie. Aș dori să vă informez că în prezent, oferindu-împrumuturi la o rată de 2% la prețuri accesibile. Trimiteți aplicațiile dumneavoastră acum. Termeni și condiții se aplică

    Nume Firma: Richardson Clifford împrumut de companie.
    Compania Email: richardsoncliffordloaninvestment@hotmail.co.uk
    Numărul de manager al companiei: +2348142681151
    E-mail managerul companiei: managingdirectorrclc@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  64. Bună ziua tuturor Sunt ei să depună mărturie cum am primit împrumutul meu de la dl Phil Howardson după o mulțime de creditori fals neagă-mi posibilitatea de a obține un împrumut aici, în acest forum. Dl. Phil Howardson mine și familia mea a ajutat cu un împrumut de 35.000 de euro. Dupa ce am pierdut 645 de euro pentru escroci. Dl. Phil Howardson ma asigurat că el a fost de gând să mă ajute, la început am refuza beleive până când în cele din urmă întâlni cu promise.If sa ai nevoie de un împrumut veritabil urgentă ca doriți să contactați Dl. Phil Howardson prin e-mail lui philloanfirm2@yahoo.com

    Antonia Tonescu MehmetiBună ziua tuturor Sunt ei să depună mărturie cum am primit împrumutul meu de la dl Phil Howardson după o mulțime de creditori fals neagă-mi posibilitatea de a obține un împrumut aici, în acest forum. Dl. Phil Howardson mine și familia mea a ajutat cu un împrumut de 35.000 de euro. Dupa ce am pierdut 645 de euro pentru escroci. Dl. Phil Howardson ma asigurat că el a fost de gând să mă ajute, la început am refuza beleive până când în cele din urmă întâlni cu promise.If sa ai nevoie de un împrumut veritabil urgentă ca doriți să contactați Dl. Phil Howardson prin e-mail lui philloanfirm2@yahoo.com

    Antonia Tonescu Mehmeti

    RăspundețiȘtergere
  65. Aplica pentru un împrumut rapid și mod convenabil de a plăti facturile și reluarea finanțării proiectului în cel mai mic rata dobânzii de 3%, pentru a ne contacta astăzi prin: trustfunds804@outlook.com. Împrumutul au nevoie de o ofertă de împrumut minim nostru este 1.000,00 alegerea de împrumut bani, eu sunt o înregistrare și creditorii certificate Legit, puteți să ne contactați astăzi dacă sunteți interesat în. Pentru a obține acest împrumut, contactați-mă pentru mai multe informații despre procesul de împrumut ca termenii și condițiile împrumuturilor și suma creditului va fi transferat la tine. Am nevoie de răspunsul dumneavoastră de urgență dacă sunteți interesat

    RăspundețiȘtergere
  66. Ești în nevoie de nici un fel de împrumut?
    Ai nevoie de împrumut personal?
    Aveți nevoie de împrumut de afaceri?
    Doriți să plătiți facturile?
    Care doriți să fie stabil financiar?

    E-mail: luiscarlosfinance@outlook.com

    Completați formularul de cerere. 1) Nume complet: 2) Țara: 3) Statut: 4) Adresa: 5) Sex: 6) Ocupatia: 7) Suma necesară: 8) Durata creditului: 9) Scopul creditului: 10)
    Telefon: 11) Venit lunar:

    E-mail: luiscarlosfinance@outlook.com

    RăspundețiȘtergere
  67. Mai du-te ba dracu de filfizon. Ai o voce de incep sa urle cainii noaptea si-ti permiti sa critici pe altii aiurea. Mai bine uita-te la tine, ti-ai facut o asa zisa trupa profitand de numele unei locatii de vacanta a tinerilor dupa care ai profitat in asa zisele cantece ale tale de diverse subiecte pentru a fi ascultat. Hai poate ne lasi cu aroganta ta jegoasa si-ti mai revii.

    RăspundețiȘtergere
  68. Acesta este cel mai minunat lucru pe care l-am experimentat vreodata. Am vizitat un forum aici, pe internet și am văzut un mărturii minunate pe forum, despre faptele bune Doctor Osemu Okpamen. Am Brooklyn Gray din Statele Unite ale Americii. Nu l-am crezut, pentru că n-am mai auzit nimic despre astfel de miracol, înainte. Nici un organism ar fi fost în stare să mă convingă cu privire la aceasta nu până când doctorul a făcut o lucrare minunată pentru mine, care restaurat căsătoria mea de 4 ani, prin obtinerea înapoi soția mea a divorțat în termen de 12 până la 16 ore, cu farmecele la fel cum am citit pe internet. Am fost cu adevărat șocat când soția mea a venit acasă cerând iertare so accepte înapoi. Sunt foarte scurt de cuvinte pentru a arăta aprecierea mea doctorului Osemu Okpamen. Căci lui Dumnezeu a trimis la mine și familia mea pentru restaurarea divină a căsătoriei. Ești în nevoie de nici un ajutor fel? Puteți să-l contactați prin e-mail la Doctorokpamenspelltemple@yahoo.com sau vizitați site-ul său http://www.doctorokpamenspells.com. Apela / text numărul său mobil +1 (914) -517-3229 pentru răspuns urgent.

    RăspundețiȘtergere
  69. Căutați un împrumut? sunteți la locul potrivit pentru soluțiile dvs. de împrumut chiar aici! Global Finance Limited da împrumuturi companiilor și persoanelor fizice, la o rată scăzută și la prețuri accesibile dobânzi de 2%. vă rugăm să ne contactați prin e-mail prin intermediul
    (Augustaibramhim11@gmail.com)

      APPLICATION DATA
    1) Numele complet:
    2) Țara:
    3) Adresa:
    4) Stat:
    5) Sex:
    6) Starea civilă:
    7) Ocupatia:
    8) Numărul de telefon:
    9) Poziția curentă în locul de muncă:
    10) Venit lunar:
    11) Suma creditului necesare:
    12) Durata creditului:
    13) Scopul creditului:
    14) Religia:
    15) V-ați aplicat înainte de:
    16) Data nașterii:
    Mulțumiri,

    RăspundețiȘtergere
  70. Bună ziua, numele meu este Julia Simon, o victimă a fraudei în mâinile creditorilor falși. Am pierdut aproximativ 55,000.00Euro pentru că am nevoie de un capital mare de 120,000.00.Euro. Aproape că a murit, am avut nici un loc pentru a merge. afacerea mea a fost distrusă, iar în acest proces am pierdut fiul meu. Nu mai pot suporta din nou, acest lucru se întâmplă. în decembrie 2014, am întâlnit un prieten care mi-a prezentat o mamă bună, doamna Augusta Ibramhim, care în cele din urmă m-au ajutat asigura un împrumut de la o companie. mamă bună, aș dori să profit de această ocazie pentru a spune vă mulțumesc și Dumnezeu continua să vă binecuvânteze. Îmi place, de asemenea, să folosească această oportunitate de a consilia colegii români, că există o mulțime de escroci acolo, așa că, dacă aveți nevoie de un împrumut, și doresc să obțină un credit rapid, conectați-vă cu dna Augusta Ibramhim prin e-mail: augustaibramhim11 @ gmail .com. De asemenea, puteți să mă contactați prin e-mail acest: juliasimon460@gmail.com. dacă aveți îndoieli. te rog el este singurul care este de încredere și de încredere.
    Mulțumiri.

    RăspundețiȘtergere
  71. Buna,
    Sunt dna Esther Patrick, un creditor împrumut privat, care oferă împrumuturi oportunitate de viață timp. Ai nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoriile sau ai nevoie de un împrumut pentru a îmbunătăți afacerea ta? Ați fost respinse de către bănci și alte instituții financiare? Ai nevoie de un împrumut de consolidare sau ipotecar? cauta mai mult, deoarece noi suntem aici pentru a face toate problemele tale financiare, un lucru din trecut. Noi împrumuta fonduri pentru persoanele care au nevoie de asistență financiară, care au un credit rău sau care au nevoie de bani pentru a plăti facturile, pentru a investi în interes de afaceri, la o rată de 2%. Vreau să folosesc acest mediu pentru a vă informa că furnizăm o asistență fiabilă și beneficiar și va fi dispus să ofere un împrumut. Așa că ne contactați astăzi prin e-mail la adresa:
    (estherpatrick83@gmail.com)


    RăspundețiȘtergere
  72. buna
    Căutați un împrumut? sunteți la locul potrivit pentru soluțiile dvs. de împrumut chiar aici! Global Finance Limited da împrumuturi companiilor și persoanelor fizice, la o rată scăzută și la prețuri accesibile de interes 2% construcție, împrumut de locuințe, refinanța, personal, scop de afaceri sau în numerar de urgență? Tu ești un om de afaceri sau femeile care se gândesc la extinderea afacerii dvs. prin oferirea de împrumuturi de orice fel. vă rugăm să ne contactați prin e-mail prin intermediul (augustaibramhim11@gmail.com)

      APPLICATION DATA
    1) Numele complet:
    2) Țara:
    3) Adresa:
    4) Stat:
    5) Sex:
    6) Starea civilă:
    7) Ocupatia:
    8) Numărul de telefon:
    9) Poziția curentă în locul de muncă:
    10) Venit lunar:
    11) Suma creditului necesare:
    12) Durata creditului:
    13) Scopul creditului:
    14) Religia:
    15) V-ați aplicat înainte de:
    16) Data nașterii:
    Mulțumiri,

    RăspundețiȘtergere
  73. Bună ziua, numele meu este Julia Simon, o victimă a fraudei în mâinile creditorilor falși. Am pierdut aproximativ 55,000Euro pentru că am nevoie de un capital mare de 120,000Euro. Aproape că a murit, am avut nici un loc pentru a merge. afacerea mea a fost distrusă, iar în acest proces am pierdut fiul meu. Nu mai pot suporta din nou, acest lucru se întâmplă. în decembrie 2014, am întâlnit un prieten care mi-a prezentat o mamă bună, doamna Augusta Ibramhim, care în cele din urmă m-au ajutat asigura un împrumut de la o companie. mamă bună, aș dori să profit de această ocazie pentru a spune vă mulțumesc și Dumnezeu continua să vă binecuvânteze. Îmi place, de asemenea, să folosească această oportunitate de a consilia colegii români, că există o mulțime de escroci acolo, așa că, dacă aveți nevoie de un împrumut, și doresc să obțină un credit rapid, conectați-vă cu dna Augusta Ibramhim prin e-mail: augustaibramhim11@gmail.com. De asemenea, puteți să mă contactați prin e-mail acest: juliasimon460@gmail.com. dacă aveți îndoieli. te rog el este singurul care este de încredere și de încredere.
    Mulțumiri.

    RăspundețiȘtergere
  74. Oferta de împrumut între special

    Ai nevoie de un împrumut pentru construcția dvs., proiectul imobiliar, înființarea propriei afaceri, crește activitatea dumneavoastră personale, aveți dorința de a realiza, ne sunt disponibile pentru a vă oferi un credit variind de la 5000 la 30.000.000. Ele sunt probleme, ei au un program neplatite, au avut o altă problemă. Sunt prezentate un ajutor. Ar trebui să fie în măsură să ramburseze și să urmărească condiții: ramzanhelp31@gmail.com

    Cu sinceritate,
    Greymac-Ipoteca.

    RăspundețiȘtergere
  75. Bună ziua, eu sunt Theresa Williams După ce a fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aducă înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am vrut înapoi atât de mult din cauza iubirii am pentru el, l-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea la prietenul meu și ea a sugerat că ar trebui mai degrabă să contactați un aparat de turnare vraja care ar putea ajuta să-mi arunce o vrajă să-l aducă înapoi, dar eu sunt genul care nu a crezut niciodată în vraja, am avut de ales decât să-l, încerc mail rolă vraja, iar el mi-a spus că nu a existat nici o problema ca totul va fi în regulă, înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător, în a doua zi, a fost în jurul valorii de 16. Fostul meu ma sunat, am fost atât de surprins, i-am răspuns la apel și tot ce a spus a fost că el a fost atât de rău pentru tot ce sa întâmplat că el a vrut să se întoarcă la el, că el mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și sa dus la el, care a fost modul în care am început să trăiască împreună fericit din nou. De atunci, am făcut promit că cineva știu că au o problemă relație, aș fi de ajutor pentru astfel de persoane de către el sau ea referindu-se la singura rolă vraja reală și puternic, care m-au ajutat cu propria mea problemă. e-mail: drogunduspellcaster@gmail.com puteți să-l e-mail dacă aveți nevoie de ajutorul lui în relația ta sau orice alt caz.

    1) Dragoste vraji
    2) vraji dragoste pierdută
    3) Vrăji Divorțul
    4) Vrăji Căsătoria
    5) ortografică obligatorii.
    6) Vrăji Breakup
    7) Alunga un iubitor rămas singur
    8.) Vrei să fie promovat în birou
    9) doresc să satisfacă iubitul
    Contactati acest mare om, dacă aveți orice problemă pentru o soluție durabilă
    prin drogunduspellcaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  76. Căutați un împrumut? Ai nevoie de un împrumut de afaceri, credit de nevoi personale, Creditul Imobiliar, sau ați fost refuzat un împrumut de către o bancă sau o instituție financiară pentru unul sau mai multe motive? Ai locul potrivit pentru soluțiile dvs. de împrumut chiar aici! firma de împrumut elina Johnson suntem limitate în a da credite pentru companii și persoane fizice, la o rată scăzută și la prețuri accesibile dobânzi de 2%. Vă rugăm să ne contactați prin e-mail astăzi prin elinajohnson22@gmail.com

    Ne da împrumut, de la suma minimă de 5.000 la 500,000,000.00 pe următoarea valută: United State dolari, Europa și Great British Pounds (GBP).

    DATE SOLICITANT:

      1) Numele complet:
      2) Țara:
      3) Adresa: a
      4) Stat:
      5) Sex:
      6) Stare civilă:
      7) Ocupatia:
      8) Numărul de telefon:
      9) Poziția actual locul de muncă:
      10) Venit lunar:
      11) Suma creditului necesar:
      12) Durata de împrumut:
      13) Scopul creditului:
      14) Religia:
      15) V-ați aplicat înainte;
      16) Data nașterii;
      Mulțumiri,
    D-na Johnson Elina

    RăspundețiȘtergere
  77. Căutați un împrumut? Ai nevoie de un împrumut de afaceri, credit de nevoi personale, Creditul Imobiliar, sau ați fost refuzat un împrumut de către o bancă sau o instituție financiară pentru unul sau mai multe motive? Ai locul potrivit pentru soluțiile dvs. de împrumut chiar aici! firma de împrumut elina Johnson suntem limitate în a da credite pentru companii și persoane fizice, la o rată scăzută și la prețuri accesibile dobânzi de 2%. Vă rugăm să ne contactați prin e-mail astăzi prin elinajohnson22@gmail.com

    Ne da împrumut, de la suma minimă de 5.000 la 500,000,000.00 pe următoarea valută: United State dolari, Europa și Great British Pounds (GBP).

    DATE SOLICITANT:

      1) Numele complet:
      2) Țara:
      3) Adresa: a
      4) Stat:
      5) Sex:
      6) Stare civilă:
      7) Ocupatia:
      8) Numărul de telefon:
      9) Poziția actual locul de muncă:
      10) Venit lunar:
      11) Suma creditului necesar:
      12) Durata de împrumut:
      13) Scopul creditului:
      14) Religia:
      15) V-ați aplicat înainte;
      16) Data nașterii;
      Mulțumiri,
    D-na Johnson Elina

    RăspundețiȘtergere