[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

vineri, 26 februarie 2016

La Brașov

Stau la o masă și privesc în gol, undeva în orașul Brașov. 
E bine, că se odihnesc mușchii ochilor. 

Nu se văd munții și nici măcar nu se simt. Nu e nimic ideal în momentul ăsta în care privesc în gol. Doar lucruri practice în jurul meu: un pahar cu apă, o scrumieră, dincolo de vitrină o stradă, iar pe stradă mașini. 
Niște chelneri în uniforme negre încearcă să fie altceva decât sunt. 


Citesc un text despre oameni care schimbă lumea. Sunt invidios pentru că aș vrea și eu. E mai confortabil să privesc în gol acum. În orașul Brașov. Poate o să iasă un cântec despre asta. Sau poate că o să rămână doar un moment în care am privit în gol. 

PS. 
Lumina soarelui a atins o parte a mesei timp de câteva minute bune. Șervetele de masă erau maro. În difuzoare se auzea jazz. 

15 comentarii:

  1. Viața e făcută din momente mici și mari, de toate culorile! Bucură-te de fiecare din ele și fii recunoscător!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Atunci trebuie sa iasa un cantec care sa se numeasca "am privit in gol",nu sa ramana doar un moment!Mai ales ca va avea ceva din Brasov!

    RăspundețiȘtergere
  4. Muschii ochilor nu se odihnesc niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bucură-te de fiecare clipa, toate cele bune :)
    Romania TV

    RăspundețiȘtergere
  7. http://craiovesti.myminicity.com/

    RăspundețiȘtergere
  8. http://craiovesti.myminicity.com/

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună ziua, eu sunt Sheryln Coleman Sunt cel mai fericit om de pe fața pământului, după 6 luni de tristețe și durere, fără a fi cu cel pe care îl iubesc, am încercat toate meu cel mai bun posibil pentru a vă asigura că am face iubitul meu fericit, dar niciodată nu pare să lucreze bine era ca și cum am face totul în zadar, dar toate datorită merge la Dr. Ogundu pentru a veni să se schimbe toate grijile mele și tristețe la Joy. Am cunoscut marele om atunci când am citit unele mărturii minunat despre Dr. Ogundu modul în care el a ajutat o mulțime de oameni cu privire la problemele pe relația lor am citit o revistă când am văzut mărturii mari, precum și situația dificilă mea, atunci am decis să nu piardă timpul, deoarece am a ratat iubitul meu atat de mult am decis să-l contacteze și să împartă toată problema mea cu el, pe care el mi-a spus să nu vă faceți griji că el mă asigura că în termen de 48 de ore, totul s-ar fi sortate am crezut Dr. Ogundu atat de mult din cauza modul în care el a fost ajutând mulți oameni, prietenul meu care ma lăsat bun răspuns brusc textul meu și sa întors apelurile mele și mi-a cerut să vă rugăm să-l iert am fost atât de fericit sunt atât de recunoscător pentru Dr. Ogundu pentru ceea ce a făcut pentru mine și promit să depună mărturie bunătatea lui toate prin viața mea. Dacă sunteți de acolo care trece aceeași problemă sau orice fel de problemă de contact de acest mare om de pe adresa de e-mail: drogunduspellcaster@gmail.com
    1. Obținerea de iubitul sau soțul înapoi
    2. vraja bani / bun vraja noroc
    3. Prosperitate vraja
    4. vrăji de protecție
    5. Ia-o vraja loc de muncă
    6. vrăji de promovare
    7. Obținerea banii înapoi
    8. vrăji Freedom
    9. Dragostea vraja
    10. vraja Avenging
    11. Loteria vraja

    RăspundețiȘtergere
  10. Si cam asa incepe o zi buna, nu? Vorba unei alte postari, ramanam doar cu amintirile.

    RăspundețiȘtergere
  11. Acesta este cel mai minunat lucru pe care l-am experimentat vreodata. Am vizitat un forum aici, pe internet și am văzut un mărturii minunate pe forum, despre faptele bune Doctor Osemu Okpamen. Am Brooklyn Gray din Statele Unite ale Americii. Nu l-am crezut, pentru că n-am mai auzit nimic despre astfel de miracol, înainte. Nici un organism ar fi fost în stare să mă convingă cu privire la aceasta nu până când doctorul a făcut o lucrare minunată pentru mine, care restaurat căsătoria mea de 4 ani, prin obtinerea înapoi soția mea a divorțat în termen de 12 până la 16 ore, cu farmecele la fel cum am citit pe internet. Am fost cu adevărat șocat când soția mea a venit acasă cerând iertare so accepte înapoi. Sunt foarte scurt de cuvinte pentru a arăta aprecierea mea doctorului Osemu Okpamen. Căci lui Dumnezeu a trimis la mine și familia mea pentru restaurarea divină a căsătoriei. Ești în nevoie de nici un ajutor fel? Puteți să-l contactați prin e-mail la Doctorokpamenspelltemple@yahoo.com sau vizitați site-ul său http://www.doctorokpamenspells.com. Apela / text numărul său mobil +1 (914) -517-3229 pentru răspuns urgent.

    RăspundețiȘtergere
  12. Bună ziua, eu sunt Theresa Williams După ce a fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aducă înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am vrut înapoi atât de mult din cauza iubirii am pentru el, l-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea la prietenul meu și ea a sugerat că ar trebui mai degrabă să contactați un aparat de turnare vraja care ar putea ajuta să-mi arunce o vrajă să-l aducă înapoi, dar eu sunt genul care nu a crezut niciodată în vraja, am avut de ales decât să-l, încerc mail rolă vraja, iar el mi-a spus că nu a existat nici o problema ca totul va fi în regulă, înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător, în a doua zi, a fost în jurul valorii de 16. Fostul meu ma sunat, am fost atât de surprins, i-am răspuns la apel și tot ce a spus a fost că el a fost atât de rău pentru tot ce sa întâmplat că el a vrut să se întoarcă la el, că el mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și sa dus la el, care a fost modul în care am început să trăiască împreună fericit din nou. De atunci, am făcut promit că cineva știu că au o problemă relație, aș fi de ajutor pentru astfel de persoane de către el sau ea referindu-se la singura rolă vraja reală și puternic, care m-au ajutat cu propria mea problemă. e-mail: drogunduspellcaster@gmail.com puteți să-l e-mail dacă aveți nevoie de ajutorul lui în relația ta sau orice alt caz.

    1) Dragoste vraji
    2) vraji dragoste pierdută
    3) Vrăji Divorțul
    4) Vrăji Căsătoria
    5) ortografică obligatorii.
    6) Vrăji Breakup
    7) Alunga un iubitor rămas singur
    8.) Vrei să fie promovat în birou
    9) doresc să satisfacă iubitul
    Contactati acest mare om, dacă aveți orice problemă pentru o soluție durabilă
    prin drogunduspellcaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere