[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

marți, 9 noiembrie 2010

Biloxi Blues. Last call.

Ne pregatim de Biloxi Blues in seara asta. Sunt cateva luni de cand n-am mai jucat asa ca o sa cam fie o provocare. Dincolo de asta este prima data cand jucam la Palatul Copiilor, un spatiu cu totul nou pentru noi. Cred ca am cantat mai demult aici. Una peste alta e chef mare. Pe la 15 incepem repetitiil si poate va trimit cateva poze pe contul de twitter @vamavama. Biloxi Blues este un text minunat. Am spus-o de nu stiu cate ori pana acum si am s-o mai spun. Neil Simon reuseste o performanta extraordinara: sa predea lectii profunde de viata cu un text de comedie spumoasa. Nu e putin lucru.
Daca nu sunteti victima prejudecatii ca marti e o zi de stat in casa va asteptam diseara la teatru. Noi suntem emotionati si cu chef de spectacol.

4 comentarii:

  1. Felicitari pentru prestatia din seara asta , ati fost geniali! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost prea scump biletul :( din pacate eu si cei din grupul meu nu ne-am permis. Speram ca data viitoare sa reusim.

    RăspundețiȘtergere
  3. muzica comerciala? (cacofonia este inevitabila)

    muzica aceasta comerciala :)

    RăspundețiȘtergere