[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

miercuri, 3 octombrie 2007

Alo, alooo, alo, alo?

Am iesit acum 10 minute dintr-un restaurant si afara suna telefonul.Nu al meu, nu un sunet de telefon mobil ci de fix, nu dintr-o casa vecina ci parca din cer de undeva asa tare zbura sunetul.Intrigat si necontrolat ma uit spre cer fara solutie dupa care privirea imi coboara pe o cabina telefonica aparuta ca din pamant in fata mea.Acolo suna telefonul.
Ma indrept spre masina incercand sa ignor atmosfera de anii saptezeci creata de apel.Nu reusesc. Fericit si iscoditor traversez strada sa raspund.

Traversez strada razand pentru ca mi se pare perfect anacronic sa iesi dintr-un restaurant in care mergi aproape zilnic sa auzi un telefon, sa te uiti spre cer sa-ti cobori privirea sa vezi pentru prima data in acel loc o cabina telefonica, sa traversezi, sa vrei sa raspunzi dar...prea tarziu.Cine m-ar fi asteptat la capatul apelului? O gluma proasta? O veste? O greseala? Inca zambesc...Acum zece minute telefonia fixa mi-a trezit instinctele amortite de Nokia si Vodafone.Ha:)

12 comentarii:

  1. Super tare! :)) Mi-ar fi placut sa ajungi la timp..acum o sa ma intreb cine era ..si de ce..:)

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca voi ati vazut thriller-ul cu cabina telefonica .. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. hai sa va rapesc un pic iluziile.
    e adevarat, telefoanele publice suna. am incercat cu un prieten. n-aveam unde sa-l sun in alta parte, bani la el in buzunar ioc, doar cit sa sune sa-i vad numarul; si-am zis hai sa incercam. am format numarul telefonului din cabina. a sunat. a ridicat receptorul. dar nu-l auzeam, nu ma auzea. a cautat alta cabina, am sunat iarasi. se intimpla la fel...
    concluzie: il poti "admira" cum suna, dar la celalalt capat nu vei gasi decit Tacerea.

    RăspundețiȘtergere
  4. fericirea-i cand iti dai seama cine este la capatul firului :)

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte tare:)) zici ca ai fost prins intr-o secventa de film :D

    RăspundețiȘtergere
  6. ai vazut filmul "Phone booth" cu Collin Farell?
    oare ce s'ar fii intamplat dc raspundeai? :-P

    RăspundețiȘtergere
  7. poate te suna chelnerul...iti cerea mai mult bacsis:)

    glumesc!;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mai Tudore, cine a scris " Copilul si durerea" ?
    Eu stiu sigur ca nu tu, dar astept sa vad daca poti sa recunosti.

    RăspundețiȘtergere
  9. nu-s in msura sa spun ca-i fain sau nu, dar............mi-a placut textul, m-a facut sa-mi ridic putin privirea din pamant........

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere