[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

vineri, 4 aprilie 2008

Bush face misto

Foarte tare! Bush l-a asigurat pe premierul Tariceanu ca americanii vor fi mai transparenti in explicarea motivelor de NEACORDARE a vizelor pentru romanii care le-au solicitat.

Am castigat o mare chestie: ne sunt MOTIVATE refuzurile. Felicitari Romania pentru organizarea summit-ului, felicitari pentru securizarea Marii Negre, bravo voua ca trimiteti trupe in Afghanistan va felicitam si va asiguram ca vom fi transparenti in a va refuza.

15 comentarii:

  1. Dupa ce ca de la nato nu primim decta promisiuni ,dupa ce ca trimitem trupe in afganistan pentru ca sa ii facem pe plac lui Bush ,autoritatile romane au arestat nishte protestanti anti nato deorece"mai bine facem o nedreptate decat dezordine publica" am citat ceea ce a zis vicepresedintele PNL .....am ajuns la concluzia ca traim intr-o tara in care Democratie nu se aplica pentru cei mici .....sunt total dezamagita

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu il admir pe Badea in mod deosebit, dar are dreptate cand spune "traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul"...pe mine personal nu ma mai mira nimic din ce se petrece in tara asta...

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu era necesară ironia ta. Eu cred că totuşi s-au descurcat cât de cât bine cu organizarea summitului. Trăim într-o lume civilizată, în care astfel de întâlniri între şefi de state sunt necesare. Sper că nu te numeri printre cei care caută nod în papură pentru orice fac autorităţile române şi te exprimi cu clişeu "bineînţeles, doar suntem în România". Da, traducerea a fost proastă, dar asta e vina televiziunii, nu a celor care au organizat summitul. Ştii câte luni de muncă sunt în spatele acestor întâlniri? Judecând după remarcile tale uşor superficiale, cred că nu îţi pasă de asta. Nu înţeleg ce ţi se pare anormal în explicarea motivelor pentru care sunt refuzate vizele unora. Dacă nu se dau motive, nu e bine, dacă se dau motive, nici aşa nu e bine...
    Vrem să ne ridică la nivelul celorlalte ţări mai dezvoltate, dar să nu facem nimic pentru asta, nu? Nici un summit nu putem să organizăm fără să vină cârcotaşii ca tine să critice tot. Nu cred că ai urmărit summitul de anul trecut şi l-ai criticat, aşa cum faci acum.

    RăspundețiȘtergere
  4. tudore, lasa-i bai nene, p-astia...au pus ochii pe noi de f.mult timp, suntem o tara importanta din mai multe puncte de vedere, printre care faptu' ca avem deschidere la Marea Neagra;...sunt multe de spus dar... Vama Veche spunea asa "Romania is my country";)

    RăspundețiȘtergere
  5. draga alexia poate nu ai inteles - ce vreau eu sa spun este ca tocmai IMPORTANTA organizarii acestui summit si a sacrificiilor Romaniei ar trebui sa ne faca un partener mai credibil in ochii Americanilor. Cat desore acest summit, imi exprim opinia pentru ca pe asta l-am platit si eu si vreau sa stiu daca a meritat investitia.Consider ca Romanii au dreptul la libera circulatie. restul e tacere. Iar traducerea a fost proasta si risca sa arunce o umbra asupra eforturilor de organizare pentru ca eu analizez ce ajunge la mine. Asa cum face publicul cu spectacolele.Iar acest eveniment e dincolo de multe altele o forma de spectacol.

    RăspundețiȘtergere
  6. a aparut soarele, e 18.24...aici pe Soseaua Pandurilor s-au ridicat restrictiile si soarele da coate norilor sa-si faca loc ca acum e dreptu' lui sa se arate. au plecat majoritea participantilor la summit asa ca viata bucuresteana isi continua mersul spre...Dumnezeu stie unde!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ok, acum am înţeles ce vrei să spui. Dar m-am uitat iar la declaraţia lui şi chiar nu făcea mişto :) Ba chiar a zis "vom încerca să vedem de ce le sunt refuzate aşa de multe vize românilor".

    RăspundețiȘtergere
  8. Habar nu am cum a fost tot tamtamul asta cu Summitul, dar un lucru e cert: din punct de vedere diplomatic e un pas inainte. Daca nu ar exista asemenea praguri, nu ar exista progresele. Bun sau rau, asa cum o fi fost el...dar a fost.

    RăspundețiȘtergere
  9. nu ma pricep eu prea bine la politica, dar te-ai fi asteptat sa fie Bush atat de impresionat de primirea pe care i-au facut-o romanii si de cat de frumos au organizat ei summitul incat sa isi anunte consilierii "guys, de maine le scoatem vizele baietilor astia"?

    in afara de deciziile legate de noii membri eu nu stiu ce alte decizii s-au luat la Bucuresti.

    RăspundețiȘtergere
  10. cica i-am impresionat ..ce sa zica si ei ..mi-a placut discursul lui Putin , a zis cateva vorbe smechere

    RăspundețiȘtergere
  11. Draga Tudor, sunt un cititor fidel al blogului tau si un admirator al gandirii tale care, cred eu, are multe in comun cu a mea. Am o singura nemultumire: ti-am scris deja vreo 3 mailuri pe adresa de mail la care ziceai ca esti de gasit uneori. Inteleg ca esti ocupat cu concerte, teatru, imprimari, mixaje etc...dar mi-as dori macar vreo 2 vorbe de la tine. daca nu ai timp sa imi scrii un mail, poti sa imi lasi acele vorbe sub forma unui comment la blogul meu. Multumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
  12. poi sincer eu as pune interdictii pentru unii romani sa intre si in Romania...avem pretentii de civilizatie dar comportament de mahala

    RăspundețiȘtergere
  13. Subscriu lara....numai in SUA nu ne ajungeau tiganeii la cersit, ca in rest au impanzit europa...

    e drept ca imi pare rau de familiile despatite de atlantic... desi este o chestie pe care si-au asumat-o atunci cand au hotarat sa se mute pe alt continent care ar einca portile inchise la libera cirulatie a romanilor...

    bush nu-i prost deloc, nu ne lasa sa intram liber la el in ograda, dar ne sponsorizeaza cu o suma de bani pentru educatie si ofera burse de studiu copiilor supradotati...

    ya right!! lasa peblea sa planga pe la portile americane, "adopta-ne" geniile ...as we are stupid...

    RăspundețiȘtergere
  14. Pe tot parcursul summitul cei care au avut de castigat au fost cainii de pe strazi. Au fost si eu adunati din Bucuresti si "ascunsi" in adaposturi sa creada Bush si gasca lui ca suntem o tara curata, ca nu avem gunoaie la fiecare colt de strada si multe alte chestii...

    RăspundețiȘtergere
  15. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere