[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

vineri, 13 ianuarie 2012

Making of copilul sau doua saptamani de fericire (7)



- Nu la camera Matei, nu te uita in camera! Fugi, nu te ooooprrrrii! 


Plaja s-a umplut usor, usor. S-a ras putin la cafea, s-a montat camera, s-a mai ras putin, lumea era gata. Am inceput sa tragem. La mare n-am avut decupaj si asta s-a simtit. Am tras cateva incadraturi de rezerva ca sa fim siguri. Matei a fost exceptional. Te astepti ca dupa opt ore un copil sa cedeze. Un copil de cinci ani. Si n-ar mira pe nimeni. Erau 14 grade dar vantul sufla puternic si toti eram infofoliti. Matei, aproape despuiat, in costumasul lui de marinar, cu coroana de hartie si sabia de lemn executa alergari la comanda. Mare pisicher, tragea mereu cu ochiul la camera. Urlam din toti rarunchii: - Nu la camera Matei, nu te uita in camera! Fugi, nu te ooooprrrrii!

De-abia acum cand scriu aceste randuri ma gandesc ca alergarea ii era ingreunata de nisipul ud. N-am simtit niciun moment pe camera ca nisipul era ud. Nu cred ca se simte nici in clip. Vantul il zavntase bine iar lumina era binecuvantata. Singurele lucruri care mi-au lipsit la mare au fost cafeaua buna si o portavoce. Am ragusit urland dupa echipa in diverse randuri. Matei a fost destinatarul celor mai multe apostrofari. Pentru ca n-am avut o ordine de filmare prestabilita, am intrat in criza catre sfarsitul zilei, astfel ca sincroanele cu formatia s-au facut in graba ca sa nu pierdem lumina. Dupa sase ore de filmare exigenta mea vis-a-vis de porpria-mi tinuta scazuse considerabil asa ca am ales fara sa stau pe ganduri haina pe care o port in clip. S-a dovedit ca geamantanul il luasem degeaba insa cred ca am facut alegerea potrivita. Am tras bilingv sincroanele neglijand putin varianta in engleza insa a fost destul material intr-un final. La sfarsitul zilei eram obosit si fericit.

Am urcat sus la cherhanaua de pe deal sa mancam si sa ne incalzim. Nu avusesem pauza de pranz. La masa Matei s-a dovedit a fi perfect "virusat". S-a postat in fata noastra cu un aparat de fotografiat si ainceput sa urle: - Atentiieeeee! Motorrr! Actiuneeeee!!. N-am avut ce sa facem si ne-am conformat printre inghitituri de supa. Am fost fericit sa constat ca starea mea de nesiguranta s-a diminuat simititor. Prima zi era gata. Paradoxal, nu eram nerabdator sa vad materialul. Cred ca ma protejam intr-un fel. Am mancat, am mai fortat o cafea si am fugit spre Bucuresti.

Imi place sa conduc dupa o zi lunga. Creierul mi-e imbibat de ganduri pe care le las sa zburde libere in timp ce ma concentrez la drum, astfel ca niciunul dintre ele nu poate sa ajunga sa ma deranjeze. E, intr-un fel, odihnitor. Cateva ore mai tarziu, a doua zi de filmare avea sa-si faca loc in mintea mea. Duminica la ora cinci langa m-am intalnit cu Max si Adriana Racasan in cafeneaua de langa Parcul din Sinaia.

8 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. DI CE LAI STERS PE DEKEEU O VORBIT URAMT DESPRE TEXTU TAU SUPER TARE ??
    PS SA O FUT PE MATA

    RăspundețiȘtergere
  5. O metoda buna de a face bani gasiti pe http://www.bani-pe.net/

    RăspundețiȘtergere
  6. Un serviciu excelent de inchirieri auto Bucuresti este compania Goldenrent. Au cele mai bune oferte in materie de inchirieri auto www.rent-a-car-otopeni.ro

    RăspundețiȘtergere
  7. Un serviciu excelent de inchirieri auto Bucuresti este compania Goldenrent. Au cele mai bune oferte in materie de inchirieri auto www.rent-a-car-otopeni.ro

    RăspundețiȘtergere