[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

vineri, 30 mai 2008

Circul Primarilor

Aseara am privit Pro tv. Circul primarilor. Candidatii care promit autostrazi cu larghetea nobililor rusi scapatati care si-au pierdut averile pe la Baden Baden. Parca urmaream o Romanie paralela cu cea care munceste. Clasa politico- demagogica a ajuns asemenea zonei crepusculare, un univers paralel cu lumea celor care muncesc in diverse sisteme, platesc taxe, dezvolta micro afaceri, cresc nivelul podusului intern brut. Aseara, urmarind promisiuni de autostrazi intr-o tara care nu reuseste sa finalizeze 250 km cu nume de Soare am realizat din nou Romania contrastelor.

Singura realitate care conecteaza cele doua entitati, cei care muncesc si dezvolta de cei care conduc, este furtul. Pentru ca cei care conduc fura de la cei care produc. Iar cei care produc realizeaza mult prea tarziu, daca au inceput sa faca asta, ca statul sunt ei. Asta pentru ca undeva la un macaz nefericit al istoriei poporul roman cu spirit mimetic exacerbat a ales Republica. Aseara la televizor mostenitorii fanarului arborau goma mesianica a salvatorilor. Intre timp Europa se dezvolta si romanii muncesc blocati in trafic. Vom avea doua autostrazi prin Bucuresti...si marmota....

7 comentarii:

  1. mai nou marmota nu mai inveleste ciocolata in staniol :))
    si eu m-am minunat aseara uitandu-ma pe protv ..in paralel cu meciul serii pe realitatea.. acolo sa vezi circ.. azi a venit un tip la usa sa imi dea 3 pixuri si 2 brichete ca sa il votez pe chiliman... Caragiale e putin spus

    RăspundețiȘtergere
  2. la voi ca la voi... da in Constanta, eu primesc mesaje de la rivalii actualului primar... pe tel meu mobil shi personal... shi eu sunt: HUH?! a luat-o lumea razna :D

    RăspundețiȘtergere
  3. In sectorul lu' Vanghelie se intample cele mai interesante lucruri. Oamenii primesc pe strada cutii mici argintii in care se afla telefoane mobile cu cartele. Si un mesaj pe cutie.. "Suna-l pe Vanghelie" :)) Asta da campanie =))

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu-i putem trimite in turneu?

    RăspundețiȘtergere
  5. l-am vazut pe Jojo cu baietii de la Voltaj la Academia Militara la concert dat de un candidat la primaria generala.nu stiam ca se ocupa cu sonorizarea si altor formatii.m-am gandit,bah Vama nu intra in hora asta a partidelor politice

    RăspundețiȘtergere
  6. ...invelea staniolul in ciocolata... http://wildenfree.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte corecta treaba cu MACAZUL... subscriu ... cea mai nefericita alegere... azi daca vrei sa fi un om modern in Romania trebuie sa hulesti tot ce a fost bun pe vremuri, inclusiv Monarhia... desi multi nu stiu ca aceasta Monarhie a fost cea care a dat un sut in fund romanilor ca sa-si cucereasca independenta, a introdus caile ferate, a construit cu bun gust, ne-a motivat sa intram in primul razboi mondial si sa luam inapoi ce era al nostru, sub acea Monarhie puteai sa schimbi leul pe dolar la New York... ?traiasca Republica? care?

    RăspundețiȘtergere