[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

miercuri, 21 mai 2008

repetitie. marutza. happy hour.

repetam din greu pentru sase. pregatim visuals pentru spectacol. discutam conceptul scenografic. cautam porc. cautam taraf. cautam grase sesxy. in seara asta suntem la marutza: vorbim despre lansarea de maine si cantam tata taie porcu' si suflet normal.

cam atat desi viteza la care mi se intampla lucrurile zilele astea e de trei ori mai mare decat transpira din acest post. cred ca disearao sa beau un pahar de vin alb pe o terasa intunecata...chill baby chill...

21 de comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. yupy..abia astept sa aud cum suna melodiile astea...bafta!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Grase sexy? :)) Ce planuiti sa faceti?

    Hai ca chiar m-ai facut curioasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. hai mai repede cu 22 ....ce greu trece timpul!

    RăspundețiȘtergere
  5. Fug in fata unui televizor....sa va vad pe sticla :)

    RăspundețiȘtergere
  6. apreciez trupa vama.
    imi place ca salvati muzica rock din tara asta unde se asculta... renunt la ideea de a mai ma enerva spunand ce asculta romanii.
    imi mai place de asemeni si modestia cu care faceti acest lucru.
    ...ce mai pot sa zic?
    abea astept lansarea!
    good luck!

    RăspundețiȘtergere
  7. doamne..de abia astept sa va vad pe sticla in seara asta..

    RăspundețiȘtergere
  8. suflet normal 8->
    de abia astept! :)

    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  9. a inceput emisiunea...:D...nice...chiar de la inceput...
    http://prafdestele.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  10. :)) foarte mijto. Tata taie porcu` suna mai bine fata de prima data cand am auzit-o, acum 9 luni :))

    RăspundețiȘtergere
  11. :X c mi-a placut d voi :X

    \:d/ \:d/ sa vina 22 mai rpd :X:X

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce tricou ai!;)

    Misto versurile. Tenisi albastri nu avea si sinucigasul?

    RăspundețiȘtergere
  13. marea imi da mereu inapoi, tot ce oamenii imi iau, un delfin ma invata cum de departe sa-mi aud sufletul cand l-am pierdut.
    nice...
    http://prafdestele.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  14. ce tricou...la naiba!!nu te duce la terasa aia cu vin asa!!!cat de intunecata ar fi..
    muzica foarte frumoasa.bravo! bravo! bravo!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce sa zic, aveti un album foarte misto si m-as bucura sa pot sa-l ascult azi inainte de culcare. Desi gasesc asemanari cu alte formatii (cu siguranta intamplatoare) imi plac toate melodiile..

    Totusi la marutza...de ce tricou asa decoltat? o fi la moda? in fine, mi se pare gay sa fac cronica la vestimentatie...

    Bafta multa, imi dau seama ca aveti grozav de mult de munca. Ne vedem la concert, o sa fiu acolo.. sper sa primesc acces in culise, cum spuneai

    RăspundețiȘtergere
  16. ieri v-am vazut live, azi live, dar la tv :D bun asa

    Ador melodia Suflet normal, ti-am mai zis, stiu :))

    m-au enervat idiotii ca au bagat pauza la ultimul refren x(

    nu ma culc pana nu descarc albumul :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Felicitari! Ati fost foarte tari la Maruta!

    RăspundețiȘtergere
  18. chiar v-ati tinut de cuvant....e 00.15 si deja am ascultat piese de pe cd-ul vostru...multumim vama...ne vedem vineri

    RăspundețiȘtergere
  19. suna super bine piesele...sunteti funny...sunteti tari...imi place stilul vama
    da tricoul ala...ce era cu el?:P
    si ai slabit....r u sick or smth? sau e oboseala?
    k dak imi zici k esti la dieta nu te cred:P

    RăspundețiȘtergere
  20. v-am vazut si la Maruta.
    M-am bucurat tare mult ca am putut sa ascult "Tata taie porcul" :D
    tare emisiunea :)
    si Tudor, mie mi se pare ca ai cam slabit... asa e? :-/ :)

    RăspundețiȘtergere