[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

miercuri, 19 mai 2010

Muse - Neutral Star Collision

Noul single de la Muse este, dupa parerea mea, un tribut adus celor de la Queen si mai ales lui Freddy Mercury. Pe mine asta nu poate decat sa ma bucure. Pe fanii fundamentalisti MUSE i-a impartit in doua categorii. Cei care regreta trecutul si cei care accepta prezentul de dragul trecutului.



Mi se pare inaltator si emotionant ca un vocalist si un compozitor ca Freddy Mercury traieste printr-una din cele mai mari trupe britanice ale momentului. Anglia nu-si uita trecutul si se hraneste din el. E o lectie a unitatii si a perpetuarii. Frumos...

8 comentarii:

  1. Frumos...eu i-am descoperit relativ recent(anul trecut doar), dar m-au cucerit de la prima ascultare:).

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt tari
    www.paginaacasa.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt tari!
    www.paginaacasa.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. interesant...specific muse, cu un sound nou totusi, adaptat muzicii queen...good job

    RăspundețiȘtergere
  5. Ii iubesc pe cei de la The Muse, iar dupa ultimul album ii plac chiar mai mult. Cat despre influentele Queen, intotdeauna maestrii isi lasa amprenta asupra discipolilor, daca pot sa spun asa, iar mie imi plac aceste influente Queen in Muse, in special in United States of Eurasia, o compozitie mai mult decat geniala.

    RăspundețiȘtergere
  6. muse sunt buni. imi plac mult. rar imi place ceva din muzica contemporana

    RăspundețiȘtergere
  7. Muse este trupa mea preferata.
    Time is running out, uninteded si undisclosed desires sunt piese de suflet.
    e uimitor cat de bogata este Anglia in talente in ceea ce priveste muzica.
    apropo..scrii foarte frumos Tudore.
    as fi onorata daca ai trece pe la mine si mi-ai zice ce parere ai.
    ( ar trebui sa vii in liceele din toata tara..)

    RăspundețiȘtergere