[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

joi, 22 aprilie 2010

Tribute 2 U

pai ne vedem in seara asta in Tribute. i hope u gonna rock the house. azi-noapte s-a mai nascut un cantec. in total, vorbim de noua cantece so far, patru au versuri, doua sunt in lucru, celelalte asteapta.

le multumim tuturor celor care duc cantecul nostru mai departe. le multumim partenerilor care au ales sa creada in el, alaturi de noi. intotdeauna mi-a sugerat o stare colectiva de hey-rupism sentimental. ca si cum avem un personaj total tembel care se invarte prin lume ca bila de flipper si pe care oamenii se hotarasc sa-l ajute intr-un gest de solidaritate monumentala. vanzatorii ii ies in cale si-l trimit in alte directii, taximetristii gresesc adresele deliberat, i se insceneaza o rapire, il arunca pe strada langa casa EI, el se departeaza din nou, iar intervin mii de oameni care fac cate un lucru sortit sa-l aduca din nou la usa cu pricina. la sfarsit, o mare de oameni respira fericita. mii de oameni si-au dat mana pentru un cuplu. stiu ca e o viziune poate usor patata de marmelada hollywoodiana, dar avem nevoie de optimism tamp, cateodata.

o sa va rugam sa ne ajutati la videoclip cat de curand. avem nevoie de 1000 de oameni. seriosi.

see u in Tribute 2 night.

25 de comentarii:

  1. Imi pare rau..nu cred ca ajung in Tribute..dar daca e vorba de un videoclip..I'm in! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh! Ce frumos! Si nu veniti la Cluj sa faceti clipul? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. pe mine ma poti lua in clip, tudor? sa nu-mi spui iar ca sunt prea mica ....

    RăspundețiȘtergere
  4. Tribute 2 us! Thx. Eu cred in cantecul asta si l-am transmis mai departe. Baby songul trebuie sa creasca. :)
    Sunt om serios, I'm in! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. E încântător !
    totul suna splendid, un fel de oriunde intorc capul nu intalnesc altceva decat usa :D.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt foarte curioasa dupa descrierea ce ai facut-o cum va iesi videoclipul.

    RăspundețiȘtergere
  7. filmati si in cluj ceva, ca ziceai ca ti-a placut publicul din februarie din obsession the club... :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, cateodata povestile de dragoste din viata reala pot fi senzationale,mai ceva decat cele din filme.Viata bate filmul de cele mai multe ori...Doar ca oamenii, in viata reala ,confunda cateodata notiunile de a fi indragostit si de a iubi pe cineva...sisunt doua sentimente total diferite!...

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu ma ofer ca voluntara cu mare drag. A si poate colaboram intr-un viitor apropriat . Ne vedem diseara in Tribute si apoi sa-mi spui ce parere vei avea vizavi de reviw-ul meu de pe amdoar18ani.ro!!
    Conteaza mult pentru mine!

    See you 2night!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cred ca toti cititorii blog-ului sunt interesati...

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumos sa ne includeti si pe noi in creatiile voastre.Contati pe mine..abia astept.Multa bafta in continuare si sper sa ne vedem la filmari.Dar mai intai in Tribute in seara asta.

    RăspundețiȘtergere
  12. care sunt criteriile dupa care ii alegi pe cei 1000 de "oameni seriosi"? :D
    sunt din timisoara si chiar as vrea sa particip la filmarea clipului.

    RăspundețiȘtergere
  13. Si eu vreau in videoclip:D Astept mai multe detalii.

    RăspundețiȘtergere
  14. Hm..buna intrebare:) unde o sa aiba loc filmarea? Doar Bucuresti sau si prin tara? I`m in...doar sa anunti din timp cand si unde o sa se intample pentru ca sunt sigur ca multi sunt doritori dar nu toti suntem din bucuresti :) Exista vreo sansa sa filmezi si prin Timisoara?

    RăspundețiȘtergere
  15. ok. sunt din sibiu, acum ma bucur de cluj. oriunde in tara (nu zic oricand deoarece nu as putea participa la filmare in sesiune), eu vin!

    RăspundețiȘtergere
  16. acceptati si copii :D cam de 16 ani asa... ?

    RăspundețiȘtergere
  17. a fost frumos tare. iar "ultimul om" e un cantec bestial. :):):)

    RăspundețiȘtergere
  18. ooohooh oh ooh ooh ohohoh oh :))

    asa am condus pana acasa..afara era parca mai frumos ca niciodata, mirosea atat de fresh si a bine..desi pe tine te lasasem in Tribute..Jur ca am vrut sa vin sa te invit la mine intr-o zi, fac eu niste baby carrots cu miere si vin la cuptor..sau ma rog,ideea e ca am senzatia aia ca Id cook for u :))..atat de mult mi-a placut seara asta si toata energia ei.

    ti-as scrie mult..si tot n-as cuprinde tot vibe-ul,toate senzatiile incercate..mi-as dori sa stiu ca ai cules si tu ceva energie de la noi..macar un strop din cat ai dat.

    Cantec De Gasit e senzationala, asemenea si Ultimul Om!

    inspiratie si zambete iti doresc.
    Long live Vama, ati fost supeeeer!!

    RăspundețiȘtergere
  19. a fost cel mai tare concert :X

    frumoasa idee

    RăspundețiȘtergere