[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

joi, 16 decembrie 2010

Evenimentul clasic al lunii decembrie

Au mai ramas doua zile pana la evenimentul clasic al lunii decembrie. The Sound of Christmas. Cvartetul Ad Libitum la Bucuresti. Sambata la Sala Arcub vis-a-vis de Ambasada Americii. Incep sa simt emotiile. Niciodata n-am mai fost pe o scena cu un cvartet si mai ales cu artisti de o asemenea anvergura. Incepe sa ma apese statutul de "invitat special". Baietii au fost draguti si m-au linistit: o sa fie ok, mi-au spus. Sper sa fie ok si sa reusesc sa transmit ceva din linistea si caldura unui colind intr-o maniera clasica. Va atasez un Gershwin in interpretarea lor. Mie mi se pare frumos si extrem de original. Din nou imi aduce aminte de mare. Nu stiu de ce.

Cvartetul Ad Libitum - George Gershwin

Asculta mai multe audio clasica

2 comentarii:

  1. Citind articolul tau si ascultand melodia, mi-am adus aminte de "Zmeul"....de prima parte, care mie imi merge la suflet foarte mult...si care imi pare ca seamana cumva cu ce am ascultat...
    O sa te descurci foarte bine. :)

    RăspundețiȘtergere