[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

marți, 11 mai 2010

Destinul destinului

Iubito, am imbratisat destine paralele.

Pe al nostru l-am lasat in strada, tremurand de frig. Camasa ta barbateasca, pantalonii mei de pijama, neras, duhnind a intrebari clocite si neterminare. Sta in mijlocul strazii, incapabil sa traverseze, ca un batran cu mintea inca tanara pe care l-a parasit vlaga.

Destinul nostru, iubito, a ramas in mijlocul strazii. Un copil pe care noi nu-l mai tinem de mana, caruia nu-i mai ciupim obrajii dolofani, pe care nu-l mai rasfatam cu orele tarzii in prezenta celor mari.

Un singur amanunt ne-a scapat: acolo, in mijlocul strazii, abandonat, al nimanui, prea ingrozit ca sa se poata sustrage, ar putea sa incurce circulatia in asa hal incat alte destine sa ajunga in aceeasi situatie generand un ambuteiaj oribil.

Ar fi fost de datoria noastra sa-l omoram, iubito, inainte sa imbratisam in sila destine paralele. Din spirit civic, din respect fata de traficul si destinele altora, din consideratie pentru noi insine si pentru ceea ce ne-a facut candva sa radem la aceleasi glume.
.....................................................

Recomandare: daca intalniti pe strada destine abandonate, incapabile de a se misca, faceti un efort si ajutati-le sa traverseze. Eventual, incercati sa le plasati langa vreun cos de gunoi. Nu le priviti in ochi si nu va lasati prada vreunui sentimentalism ieftin. Gestul dumneavoastra sa ramana un simplu act de igiena urbana.

Va multumim.

23 de comentarii:

  1. si cum ar putea fi omorat?

    RăspundețiȘtergere
  2. mesaju asta cu via blackbery la sf.. ieri tocmai mi-au zis tipii de la telefoane ca noul meu blackbery nu mai poate fi reparat [ a cazut de pe motor ,in mers ] ... amagire 101%.

    RăspundețiȘtergere
  3. de ce nu-l luati amandoi de mana sa il duceti inapoi acasa? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. cred, ca ar trebi sa te impaci cu fata aia pe care ai iubit-o.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si totusi... daca vreau sa-l privesc in ochi?
    Recomandarea mi-a adus aminte de melodia "Dragostea ca o pereche de pantofi" cantata de Taxi. Nu stiu de ce, sau poate stiu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pot obtine si eu o adresa de mail personala a lui Tudor Chirila? Am o mare rugaminte. E legata de Vama Veche. Statiunea. Multumesc. Adresa mea e: andradobrea@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Pot obtine si eu o adresa de mail personala a lui Tudor Chirila? Am o mare rugaminte. E legata de Vama Veche. Statiunea. Multumesc. Adresa mea e: andradobrea@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  8. @andra,adresa o gasesti pe site.e scrisa intr-un colt.:)

    RăspundețiȘtergere
  9. e plina lumea de destine abandonate. reusesti de fiecare de data sa ma surprinzi. felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  10. Am crezut intotdeauna ca inima barbatului e ca o vioara. Cu o vioara intr-o noapte de mai, printre stele, Dumnezeu ne lumineaza izbavirea.

    Multumesc Tudor.

    RăspundețiȘtergere
  11. ai vazut filmul Ink 2009 ?

    http://www.youtube.com/watch?v=pKZRGRroDkQ&feature=related

    "ink" Movie - Stop the Flow

    RăspundețiȘtergere
  12. uite, scorpie mica ce esti
    asa ca pentru postu asta
    pofta buna



    http://www.youtube.com/watch?v=ibEyHJ8gQG0&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  13. Cred ca totul e pierdut...doua drumuri paralele nu se vor unii niciodata...oricum pacat

    RăspundețiȘtergere
  14. pentru cei care cred in paralele, perpendiculare sau cercuri ale vietii recomand "21 de grame" - Sean Penn, Benicio del Toro, Naomi Watts... poate ca nimic nu e intamplator in matematica universala

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi cer scuze daca deranjez sau jignesc... dar deja dupa o saptamana de cautare am zis sa incerc si aici ... vreau sa-i fac unei prietene o surpriza cu o piesa de la Vama Veche, "Plec, te parasesc" si nu o gasesc nici unde... daca m-ai putea ajuta sau daca cititori blogului stiu unde o pot gasi...

    RăspundețiȘtergere
  16. ... si-ai mai putea continua ...

    RăspundețiȘtergere
  17. completare la tangoul agoniei?
    ce zi nefasta ziua de marti...
    http://www.youtube.com/watch?v=H7KrlDZ5Hkw

    RăspundețiȘtergere