[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

duminică, 7 iunie 2009

Europarlamentare 2009

Fiecare popor are conducatorii pe care ii merita.

In rest, comentariile va apartin.

56 de comentarii:

  1. am ignorat votul de azi! p.s. spor la treaba ,tudore!

    RăspundețiȘtergere
  2. Of,Doamne..care nu mai invatam o data ca nu ne-ajuta daca nu ne ajutam singuri.

    RăspundețiȘtergere
  3. ne reprezinta foarte bine.

    gigi - mandria tuturor ciobanilor care au vandut blugi dupa revolutie... iar acum merge ;a bruxelles sa faca pac-pac si acolo.

    eba - imagine fetei lui tata care a iubit mai mult ojele decat gramatica. si investitiile in jimmy choo si louis vuitton trebuie etalate undeva iar de dorobanti s-a plictisit

    vadim - PE avea nevoie si de un clovn isteric.

    P.s: eu zic sa plecam cat suntem tineri si putem.

    RăspundețiȘtergere
  4. GB, Vadim şi cu EBa aştia ne vor reprezenta ţara cu succes... Vom arăta cu ce se mândreşte ţara, cu hoţi, peşti, cu..., mă scuzati domnişoare cu "moralitate" şi nebuni... Bravo celor ce au votat... La mai mult...

    RăspundețiȘtergere
  5. nu sunt de acord cu ce spui.Nu meritam. Ne sunt oarecum bagati pe gat si noi devenim martori fara voie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Subscriu parerii lui Nadia Campean, deoarece altceva mai mult nici nu mai merita spus. Mai bine bem o bere sau dormim

    RăspundețiȘtergere
  7. Din pacate imi confirmati banuielile prin comentarii de genul: "am ignorat votul de azi", "sa plecam", "bravo celor ce au votat" ?
    Daca vrem sa nu mai fim reprezentati de Becali, sa ne ducem sa votam pe altcineva.
    http://ionatane.blogspot.com/2009/06/de-ce-n-am-votat.html

    RăspundețiȘtergere
  8. Din nefericire pentru noi, politicienii romani au inceput sa inteleaga ca marketingul este un instrument exponential mai eficient decat o platforma politica bine pusa la punct.

    Si ca o campanie de promovare, chiar si "facuta la modul grosolan, pentru un popor de votaci", cum spunea un prieten, iti poate asigura in mod confortabil un euro-fotoliu, fara sa-ti mai bati capul cu un program politic decent.

    Nu am fost azi la vot pt ca nu am fost convins de niciuna din optiunile de pe buletin. Am vrut sa votez dar nu m-au convins.

    RăspundețiȘtergere
  9. daca pui oamenii sa aleaga intre 5 dobitoci, cu siguranta ca va iesi castigator un dobitac..

    ...daca pui romanii sa aleaga, vor alege pe becali

    bravos natiune! halal sa-ti fie! saracu nenea iancu, cat e de actual...

    RăspundețiȘtergere
  10. NU cred ca poti merge sa votezi orice, nu poti merge sa votezi la intamplare, si din pacate in Romania nu mai ai de unde alege, prin concluzie nu votezi, si asta s-a vazut azi...

    RăspundețiȘtergere
  11. Da! Ne meritam pe deplin conducatorii! In special cei care nu sunt in stare sa-si asume o opinie. Te duci si alegi... din 5 dobitoci unul foarte probabil ti se pare mai putin dobitoc. Dar daca ti-e lene sa te informezi care e acela normal ca e mai simplu sa spui ca toti sunt la fel.
    Cei care nu s-au dus la vot au contribuit la alegerea lui Becali.

    RăspundețiȘtergere
  12. Până nu o să avem o clasă politică adevărată, care traieşte după o serie de idealuri şi cred în ideologia pe care o reprezintă o să fie la putere tot GB, Vadim, EBa... De ce nu a candidat şi Naomi? Sau Nikita? Cu cei care au ales ieşeau şi aştia... Şi sincer chiar nu se merită să ieşi la vot...

    RăspundețiȘtergere
  13. Si eu cred k nu prea ai pe cine sa votezi. Doar k nevotand pe nimeni, de fapt dai mult mai multe sanse unor vadimi sau becali sa iasa in fata. Pentru ca publicul lor tinta s-a simtit sa se miste din fata televizorului si sa se duca la vot, si tu nu. Ar fi fost o idee sa voteze mai multi macar k sa evitam sa trimitem astfel de candidati colorati in PE.

    RăspundețiȘtergere
  14. lucrurile nu se vor schimba prea curand

    RăspundețiȘtergere
  15. am ajuns la punctul in care nu mai vreau sa mai aleg raul cel mai mic... de fapt, nici nu mai stiu care este raul mai mic. In concluzie: am renuntat la vot!

    RăspundețiȘtergere
  16. stiti ... am fi putut sa alegem pe altcineva dar nu ne-am prezentat toti la vot pentru asta, pe de alta parte am fost dezamgita ca nici macar nu aveai ce sa alegi, pe lista fiecarui partid era un nume pe care nu l-ai fi vrut ca reprezentant al tau in europarlament......... dar sa privim partea plina a paharului.... macar am scapat de ei din parlamentul Romaniei

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu aveam ce sa alegem, deci nu ne ducem la vot, nu? Da, nu prea aveai ce sa alegi, dar daca stai sa iei putin listele partidelor la puricat, mai gasesti cativa oameni nu zic capabili, dar in stare macar sa vorbeasca o limba straina si sa poarte o discutie coerenta cu colegii lor din PE.
    Zicea cineva de marketing si imagine. Sa nu fim naivi, asta e lumea in care traim! Imaginea e poate ce mai importanta nu numai in Romania ci peste tot in lumea asta. Si imaginea noastra in Europa va fi facuta de cei pe care noi, cei care nu am votat, i-am lasat sa fie alesi.

    RăspundețiȘtergere
  18. de ce m as fi dus la vot??? cu cine sa votez ??? nu am cu cine ...si nici nu ma duc la alegerile din toamna ...imi pare bine ca participarea la vot a fost foarte mica...poate asa isi vor da seama cei care ne conduc ca nu ne mai pasa de ei ...
    pana nu am cu cine sa votez eu nu ma mai duc la vot.

    am fost intr-o excursie in delta si ce am aflat acolo de la niste oameni obisnuiti despre crin antonescu ...asa ca imi este scarba de toti politicienii din romania ...niste umflati care isi fac parte intre ei si isi dau mana peste tara , vb lui mircea badea...

    RăspundețiȘtergere
  19. au fost alegerile europarlamentare?...vaiii, nici n-am stiut de cand n-am mai deschis tv-ul...

    RăspundețiȘtergere
  20. nu sunt de acord cu cei care spun ca nu merg sa voteze pentru ca n-au pe cine sa aleaga, desi au, intr-o oarecare masura, dreptate. Acum era momentul sa mergem la vot pentru a impiedica anumiti trei candidati sa ne reprezinte in PE...

    RăspundețiȘtergere
  21. Asa ma, nu va duceti l vot ca doar n-au muurit mii de tineri in '89 pentru dreptu asta..nuuu! In incompetenta voastra puteati sa va miscati fundu cateva minute sa face o alegere, numai sa o faceti, e o jignire la adresa celor ce au luptat ca, nesimtiti ca voi sa se creada "jmecheri" dc nu se duc la vot. Rusina

    RăspundețiȘtergere
  22. @ akatriel: in 89 nu au murit oamenii ca sa fie urmasii lor condusi de hoti.

    RăspundețiȘtergere
  23. La alegerile astea ma face sa rad cum Basescu o manevreaza pe fiica lui, pentru a o initia in ale politicii: candidat independent numai pentru alegeri, dupa care fara nici o nerusinare si coerenta, se re-alatura PDL-ului. Adica: se candideaza ca independent pentru ca matematic vorbind are mai multe sanse sa fie aleasa, dupa care trece cu partidul pentru ca in PE de una singura ar fi nimeni si prea izolata pentru ca tatal ei sa poata sa-si mai teasa panzele. Daca Basescu ar actiona in interesul Romaniei pentru mine nu ar fi probleme, numai ca in ultimul timp demonstreaza numai ca manipuleaza in interes popriu.
    Un alt lucru care m-a mai facut sa rad a fost seria de plansete ale unor barbati teatrali care au avut loc in ultimele zile. Basescu si urmat de el Mircea Lucescu. Ce nevoie este?? Poate ca in cazul lui Basescu este vorba de o politica mai ampla si gestul poate fi si in interesul Romaniei. Dar Lucescu?? Oh cata sensibilitate..

    RăspundețiȘtergere
  24. Nu...nu am mers la vot. Nu am mers pt ca refuz sa iau parte la mascarada asta nationala. Refuz sa ii ofer locul in parlament unui ghertoi libidinos. Nu am mers pt ca tocmai, imi pasa!

    RăspundețiȘtergere
  25. Ati citit macar listele partidelor? V-ati uitat peste candidati? Peste ce au facut cei care au fost 2 ani de zile acolo...
    Eu m-am uitat! Si am fost multumita de ce au facut unii. Pe ei i-am si votat.
    E usor sa fii 'cool' si sa nu mergi la vot motivand ca nu ai cu cine vota (pentru ca ti-e lene sa te uiti mai atent la candidati).

    RăspundețiȘtergere
  26. P.S. Am votat si m-am gandit bine inainte de a o face. Am cantarit lucrurile nu numai in plan national ci si european. Mi-am facut temele, cred ca asa se comporta o persoana cu un minim de responsabilitate.

    RăspundețiȘtergere
  27. De acord cu cei care considera ca neprezentarea la urne este o dovada de nepasare. dragii mei, atata timp cat va este lene sa va deplasati, nu aveti niciun drept de a va revolta dupa rezultate. romania nu este singura tara in care electoratul este nemultumit de reprezentanti.cum vreti sa fie posibila o schimbare? asteptati un trimis divin care sa va multumeasca intru totul asteptarile? asa ceva nu exista. un sistem democratic are si avantaje si dezavantaje. o clasa politica corecta nu se formeaza peste noapte, si cu atat mai putin cu oameni "dezgustati" care nu voteaza.si eu sunt dezgustata, insa pentru a-mi asigura dreptul de a critica, ma duc la vot.

    RăspundețiȘtergere
  28. "DOI NEBUNI SI DOBITOCI, VOR SCAPA TARA DE HOTI." http://tonimatei.blogspot.com/2009/06/rezultate-alegeri-europarlamentare-2009.html

    RăspundețiȘtergere
  29. Ce naivi unii de mai cred in schimbare... Care schimbare? Nu v-ati saturat ca vi se promite asta de 20 de ani incoace? Unde traiti, pe luna?
    Ne lasam dusi cu zaharelul in fiecare an ca o turma de bovine.
    Vai de noi!
    Vai de voi!

    RăspundețiȘtergere
  30. deja e dezgustator ce se intampla

    RăspundețiȘtergere
  31. citii mai sus..."clovn isteric"
    :))

    RăspundețiȘtergere
  32. Mi-a trecut acum prin cap o idee(bine ca nu un glont,ca ar fi fost fatal)...sa canti Hamburg song-Keane,sa te inregistrezi si sa postezi pe blog:D Evident,e doar un gand al meu:)

    RăspundețiȘtergere
  33. offtopic: nu v-am mai ascultat de mult si azi am simtit nevoia asa la maxim si saream si ma simteam ca la concert.. mi-e dor.. nu v-am mai vazut din martie.. si chiar vroiam sa intru sa iti spun sa apareti cu un becker un music ceva si cand am venit acasa si am vazut mailul YYYEEEYYYY!!! ne vedem pe 11 :)

    RăspundețiȘtergere
  34. mi-a placut titlul din Ziarul de Iasi "Bufonii pleaca in mars spre Bruxelles"

    RăspundețiȘtergere
  35. doi cretini şi idioţi vor umple ţara de hoţi :D

    RăspundețiȘtergere
  36. am auzit azi la radio:
    in nu stiu ce sat (unul de pe langa giurgiu, nu va inchipuiti cine stie ce varf de munte acolo s-ar putea sa fie lumea mai preocupata de tara) preyanta la vot a fost fooarte mica. faptul nu e socant stiu, dar explicatia a fost geniala cel putin pentru mine. s-au dus la vot numai cei care au primit pachete de la primar (cica venisera cu tirurile dar se pare ca nu au ajuns la toti) pentru a o vota pe EBA. cei care n-au primit nu s-au dus... "ce? eu sa ma duc sa votez asa de idiot?"
    asta e parerea romanilor... au ajuns sa-si vanda si votul ar vinde orice pentru putina atentie!!!
    deci nu stiu cat de adevarate sunt frazele de genul "nu m-am dus k nu m-au convins" ar fi mai bine sa fie asa. macar asa arati k ai incercat dar n-ai auzit nimic care sa-ti placqa. parerea mea e ca majoritara e opinia "nu ma duc la vot k am altceva mai bun de facut (uitat la meci, plimbat catelul) si asa nu castig nimic din vot. " wake up people!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  37. Draga Wanna,

    1.Nu sunt naiva sperand intr-o schimbare.De aceea am si spus ca aceasta nu vine peste noapte, ci constituie un proces lung, mai ales pentru un popor care a trait peste 50 de ani sub regim comunist.
    2. Te invit si astept cu interes sa ne spui ce alternativa ai pentru "naivii" ca mine, altceva decat disperatul "vai de voi,vai de noi", deloc constructiv de altfel..

    RăspundețiȘtergere
  38. Solutia la vot nu este saritura din lac in put.

    RăspundețiȘtergere
  39. Ce proces indelung? 20 de ani vi se pare mult? Nemtilor nu li s-a parut mult... sau da?

    De acord cu Nadia ;)

    RăspundețiȘtergere
  40. Nici eu nu am fost la vot si,sincer, nu sunt de acord cu persoanele care spun ca daca prezenta la vot era mai mare alesii erau altii...este evident ca tot astia ieseau...doar „tati” al lu' don'soara eba (e scris cu litera mica sa intram in spiritul plin de cultura, profunzime si „gramaticalitate”al d-soarei)a dat ordin pedeleilor sa i se asigure „fetii” min.10 voturi/colegiu...asa ca sunt total de acord ca meritam tot ce ni se intampla...ar fi frumos ca si la prezidentiale sa aiba parte domnii astia de o prezenta si mai mica...sa le spunem si noi „derbedeii dracului”, ca poate asa vorbim pe limba lor si micutul Boc nu mai considera ca „73% au ales o alta optiune”...

    RăspundețiȘtergere
  41. Am suferit prima mea dezamagire in politica.
    Chiar daca mai am de asteptat o luna si 11 zile pana cand pot vota tot sunt dezamagita de rezultat; aveam alte asteptari si chiar credeam ca oamenii vor deschide ochii si vor vota schimbarea si nu clovnii obositi- omniprezenti in viata politica din antichitate sau tinere domnisoare coborate de pe podium :|

    RăspundețiȘtergere
  42. Saut. Mai intai nu poporul alege politicienii ci politicienii alg poporul cu cateva sute/mii de ani inainte. Abia dupa ce poporul s-a obisnuit cu starea de sclavie i se da iluzia ca e liber prin aceasta cacialma electorala.

    Nu insist pe asta. Te-am vazut la B1 intr-un interviu cu publicul tau. Spuneai acolo ca arta e de fapt Mozart si ca tu nu faci arta cu muzica ta ci doar divertismernt. Pas d'acord. Divertismentul are 3 mari criterii:
    1. Umor (bun sau prost)
    2. Suspans, situatii periculoase, acrobatie;
    3. Sex (mai mult sau mai putin voalat) sau dragoste cu happy end.

    In muzica ta destul de rar gasesti asta. "Nu ne mai trageti pe dreapta" probabil ca e cea mai apropiata de primul criteriu. Oricum, si Mozart are ceva comic la un moment dat.

    Dar cele mai bune piese ale tale nu se incadreaz in cele 3 criterii.
    Apoi, vad ca mai jos dai un citat din Picasso. Pai Picasso e unul care a spart centrul "mozartian" al artei si l-a extins catre zone "din afara".

    Fireste ca discutia ar putea continua pe registrul esteticii. Insa cred ca factorul psihologic e cel care te face sa crezi asta. Despre el nu se poate vb. aici

    RăspundețiȘtergere
  43. ar trebui sa ne reprezine cei 75% lipsa (cateva scaune goale)

    RăspundețiȘtergere
  44. mi-e scarba?! DA!! dar n-am sa plec!! raman aici!! n-am de gand sa apartin majoritatii: sa ma plang,sa critic,sa-mi iau jucariile si sa plec!!Ati innebunit cu totii?!?!unde a disparut dorina de a lupta cu raul si de a-l invinge?!?!unde sunt oamenii care acum cateva saptamani sustineau sus si tare ca ne vor ajuta sa mutam muntii din loc?!?!Plecati?!ei bine...atunci nu aveti niciun drept sa va plangeti ca tara e condusa de clowni :)

    RăspundețiȘtergere
  45. Din pacate, nu am mers nici eu la vot. Din pacate, nu am cu cine vota. Ati spus ca au fost si candidati buni ? Imi spuneti si mie care? Si cum puteti fi voi, cei care sprijina atat de indarjiti votul, atat de siguri ca e vreun candidat care va continua pe linia pe care a inceput? Ati uitat vechile proverbe? "Pisica blanda zgarie rau" ?. De promisiuni, de zambete false si de un morman de nimic care se asterne in fata mea in momentul in care deschid fereastra - m-am saturat. Si atunci de ce sa le dau apa la moara ? Din moment ce a ajuns sa candideze o fiinta ca GB sau EBA, doar sa candideze, nu sa si castige, e clar ca suntem cu mult sub nivelul marii.
    Iar pentru cei care au fost, si au si votat cu specimenele mentionate printre comentarii, nu le pot ura decat felicitari ! Felicitari ca mai au obrazul sa se considere apti din punct de vedere psihic.

    RăspundețiȘtergere
  46. http://www.romanialibera.com/articole/articol.php?care=9893
    e off topic dar merita citit.

    RăspundețiȘtergere
  47. Nu mai aruncati noroiul la altul in curte ca ne reprezinta EBA sau Becali.. pentru ca vina e a mea, a ta si a tuturor celor care NU au votat pe ALTCINEVA!

    RăspundețiȘtergere
  48. orice popor isi are si artistii pe care ii merita :)) nu pot sa nu observ ca azi comentariile de pe acest blog au foarte mare valoare dar acum ceva vreme erau considerate doar niste idiotenii :)) ce amuzant esti maestre tudor

    RăspundețiȘtergere
  49. Te bucuri ca PNL a luat doar 5 mandate ?

    RăspundețiȘtergere
  50. exact asta gandeam si eu ieri! vorbeam cu o prietena despre chestia asta si exact acelasi lucru l`am gandit si spus si eu...si imi pare rau ca e atat de mult adevar in afirmatia asta!

    RăspundețiȘtergere
  51. Citind unele dintre comentariile de aici, imi dau seama cat suntem de naivi. Sa mergem la vot, sa nu ne reprezinte EBA sau Becali. O,da! Si sa ne reprezinte cine? Cu cine sa votam? Este vreun om politic integru in tara asta? As vrea exemple concrete. Cazurile astea sunt publice, al Elenei Basescu sau al lui Becali, dar credeti ca ceilalti erau mai buni? Ca nu tot pe pile, prin nepotism sau spaga au intrat aici? Asa merg lucrurile in tara noastra si am totusi alinarea ca nu doar la noi e asa. Mi se pare ca politica a devenit o comedie. Macar avem cate o portie buna de ras pe zi.

    RăspundețiȘtergere
  52. mai multi care sa defaimeze propriul popor si propria tara, insist:|cu asa oameni...

    RăspundețiȘtergere
  53. zicea cineva pe un blog ca, la cati nebuni sunt in Romania, este perfect normal ca Gigi Becali si Vadim Tudor au prins cate un loc in Parlamentul European

    RăspundețiȘtergere
  54. daca te-ai face parlamentar sau orice, ai schimba ceva in tara asta sau vei ajunge corupt ca ei ?

    RăspundețiȘtergere