[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

miercuri, 17 septembrie 2008

Bad day.

Am o zi proasta. Timpul imi e dusman. Norii ma apasa si nici macar nu am chef sa scriu. O fac totusi in speranta unei exorcizari eficiente. Demonii mei sunt insa bine ancorati in muschii creierului. Azi ma apasa norii si propriile mele esecuri.
Da, esuez din cand in cand, probleme? Sau nu e normal sa se intample unui personaj cu oarecare succes?

Am o zi proasta si ca urmare scriu prostii. Cand voi avea o zi buna o sa scriu bunatati. Voi o sa le consumati si o sa va lingeti pe sinapse de bune ce vor fi.

Ma rog...

24 de comentarii:

  1. We're human beings after all. Although people expect you to be perfect.

    RăspundețiȘtergere
  2. Din esecuri invatam cele mai multe lucruri; fara ele n-am putea avea reusite. Sa le folosim noi pe ele ca pe un motor, sa nu ne lasam folositi de ele. ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bad day,ha?
    I know what you're talking about...:(
    Cat despre 'perfectiune'....nimeni nu o astepta.

    RăspundețiȘtergere
  4. I know it doesn't seem that way
    But maybe it's the perfect day
    Even though the bills are piling
    And maybe Lady Luck ain't smiling

    asculta Gold in them hills.. intrepretarea coldplay e cea mai draguta :)

    si las ca iese si soarele..

    RăspundețiȘtergere
  5. Hm...ce ciudat să-ţi vezi stările transpuse în cuvinte de oamnei care nici măcar nu te cunosc...subscriu aceloraşi sentimente...Apăsarile norilor şi eşecurilor.......

    RăspundețiȘtergere
  6. am primit un mesaj fain, asa ca il pun aici poate va palce si voua. Pup

    Lasa-i sa te sinucida!
    Patrick Andre de Hillerin

    Salut prietene. Ce faci? Ai putin timp liber? Aaa, esti ocupat...
    Inteleg.
    Deci nu iesim la o vorba in parc, pe banca, cu berea in mana... Ei, iarta-ma. Stiu ca ai treaba si eu te retin cu maruntisurile mele.
    Stiu, nu mai trebuie sa-mi spui. A propos, ai vazut ce soare misto e azi afara?
    Ai vazut cat e de misto? Stiu, n-ai avut timp. E drept, tu ai mult de munca, ai responsabilitati. Iarta-ma, prietene, iarta-ma! Da' ieri? Ieri ai vazut ce vreme naspa? Uitasem. Nici ieri... Stiu, sunt aberant cu cicaleala asta.
    Asa e, unii muncesc din greu, iar altii o freaca. Ai dreptate. Ar trebui sa-mi iau si eu un job adevarat, bine platit, cu responsabilitati, cu termene limita foarte stranse etc, etc. Ai dreptate. Ar trebui sa-mi iau asa ceva. Iti promit ca, cu prima ocazie, o sa ma interesez. Ce sa caut?
    "Pachet salarial atragator", "lucrul intr-o echipa tanara si dinamica", "mediu creativ", "posibilitatea unei cariere stralucitoare"? Zi-mi, te rog, ce sa caut. Si cum sa ma prezint la interviu? La costum? Ala de la BAC merge? Nu? Atunci ceva de la Zara? Poate... Ce sa spun? Ca sunt deschis oricarui challenge, ca sunt o persoana competitiva, ca sunt creativ si ca ador lucrul in echipa? Cam asa, nu? Da' platesc bine, nu? Aha, salarii bune, de multinationala... Ce-i aia? O firma care are filiale peste tot in lume si lucreaza cu aceiasi clienti, drept pentru care si-a deschis filiala si aici? Deci asta e o multinationala... Nu, ca nu stiam. Si programul cum e? Cum zice in ziar, "flexibil"? Aha, si ce inseamna flexibil? Ca vii cand vrei tu si pleci cand vrei tu, daca ti-ai terminat treaba? Nuuu? Pai ce, atunci? Cum adica: vii la ora fixa si iti arati flexibilitatea de a sta peste program? Macar te platesc pentru ore suplimentare? Nu te platesc?
    Pai de ce? Ca nu e in politica companiei? Si atunci de ce faci ore suplimentare? Asta e in politica companiei? Asa, adica aici e... Am inteles. Deci castigi bine. Ma rog, foarte bine. Daca asa numesti tu un salariu confidential... Hei, stai, ca nu te iau peste picior. Ziceam doar ca un salariu confidential inseamna, mai nou, un salariu bun. Si daca te mai ajuta si ai tai cu ceva bani, chiar ai putea sa o scoti la capat in fiecare luna. Nu, ma, nu, nu fac misto, da' daca nu-mi zici cat
    castigi...
    Stiu ca ai masina de la serviciu, ai laptop, ai telefon. Dar mai stii cand ai vazut ultima data alta lumina decat cea de neon? Cam inainte de angajare, nu? Misto, ce sa zic.
    Si-acum hai sa vorbim serios. Stii, prietene, ca ai niste drepturi? Stii, nu? Cica, in conformitate cu legislatia tarii unde traiesti (! Si lucrezi, programul tau de lucru e de maxim 8 ore pe zi? Stiai ca orele suplimentare se platesc dublu? Stiai ca ai week-endul liber (sambata si duminica)? Stiai? Aha, si daca stiai, de ce accepti toate conditiile lor fara sa cracnesti? Doar pentru ca vrei sa avansezi? Pentru ca vrei sa fii un tanar (parul alb, dintii slabi, vlaga lipsa la doar 30 de ani) de succes? Doar pentru asta? Pentru ca vrei sa fii fruntas la oras?
    Beton.
    Dar pot sa-ti spun ceva? Stii ca refuzul tau de a trai o viata normala (program inflexibil, ore suplimentare platite, week-enduri libere, iubita/sotie, copii, timp liber, dragoste, sentimente, viata, ce mai) inseamna ca refuzi si altuia sansa de a avea o viata? Stii ca respiri aerul unuia care chiar vrea sa traiasca? Stii ca mananci mancarea unuia care chiar are nevoie de ea? Stii ca apa plata pe care o sugi din bidonul companiei ar prinde foarte bine unuia caruia i-ar folosi la
    supravietuire?
    Stii ca fu**i (rar, ce-i drept) femeia care, daca nu te-ar fi cunoscut, ar fi avut parte si de placere, nu doar de pie-chart-uri? Stii ca esti un impostor, prietene?
    Zi: stii? Stii ca ai tai nu te-au nascut sa fii un robotel? Stii ca-si doreau un copil care sa-i sune de ziua lor, de Craciun, de Pasti? Stii ca, de fapt, pe nimeni nu intereseaza ca tu lucrezi pentru compania x, cu profituri de z miliarde? Chiar stii?
    Nu, prietene, habar n-ai. Da' habar n-ai. Altfel, nu-i lasai pe aia pentru care lucrezi sa te sinucida lent, dar sigur. Sa-ti fie tarana usoara, prietene, si, daca tii mortis, sa-ti fie de la Decoflora, ca doar n-ai muncit de pomana pana la 32 de ani!
    ---
    E recomandabil sa ne gandim mai in amanunt la toate acestea. E posibil ca vechile proverbe: "Cu rabdarea trece marea" si "Graba strica treaba", sa merite din nou atentia noastra in aceste timpuri de nebunie. Nu ar fi bine ca intreprinderile din comunitatea, orasul, statul sau tara noastra sa inceapa a dezvolta programe serioase de calitate fara graba, chiar pentru a mari productivitatea si calitatea produselor si serviciilor, fara a pierde calitatea umana?

    In filmul Parfum de femeie exista o scena de neuitat in care orbul (interpretat de Al Pacino) invita o fata la dans si ea ii raspunde:


    - Nu pot, logodnicul meu va sosi in curand. La care orbul ii raspunde:
    - Stii, viata se traieste intr-o clipa, si o ia la un tango. Cel mai bun moment al acestui film este aceasta scena de 2 sau 3 minute.

    Multi traiesc alergand dupa timp, si il ajung doar cand mor, fie de un infarct, fie de un accident pe autostrada pentru ca goneau prea tare pentru a ajunge la timp. Altii sunt prea nerabdatori sa traiasca in viitor, ca uita sa traiasca in prezent, care este unicul timp care exista cu adevarat.

    Toti avem pe aceasta planeta acelasi timp, nici mai mult, nici mai putin de 24 de ore pe zi. Diferenta sta in utilizarea acestor ore de catre fiecare dintre noi. Trebuie sa invatam sa profitam de fiecare moment, pentru ca, dupa cum zice John Lennon: "Viata este ceea ce se intampla in timp ce planificam viitorul".

    Va felicit pentru ca ati reusit sa cititi acest mesaj pana la sfarsit.

    Multi l-ar fi citit doar pana la jumatate, ca sa nu piarda timpul.
    Atat de valoros in aceasta lume globalizata.

    RăspundețiȘtergere
  7. si vremea poate fi un motiv for a bad day... si la mine e la fel... mi-e dor de zilele bune...

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur ca azi ai scris prostii. Ca recunosti ca mai si esuezi. Esti mai aproape de noi (oricum esti, cu blog-ul). Si sper ca acum, dupa ce ai scris, te simti macar un pic mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  9. not a bad day...a recovery day...a day to set a foundation for new ideas :>

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  11. ce ciudat..si eu am la status.."timpul imi este cel mai mare dusman"..ceva apropiat..am fost tare uimita cand am citit inceputul acestei postari.

    RăspundețiȘtergere
  12. tudor, ti-am trimis un mail pe bed for love. raspunde-mi te rog mult. merci

    RăspundețiȘtergere
  13. cum ar fi un titlu' de ziar/revista de scandal "solistul trupei vama, posedat de diavol". inspirat evident de aceasta postare :))

    RăspundețiȘtergere
  14. E prima data cand vizitez blogul tau, habar n-aveam ca exista si ca si alte persoane publice scriu asa ceva. Nu, nu traiesc in pestera!:D Mi-a placut tare mult postarea asta, mai mult poate decat alte lucruri ce pot parea "articulate". E deja maine, asa ca poti sa-ti iei adio de la ziua proasta de ieri.

    Dupa ce am citit postarea asta, stiu ca de maine voi reveni la blogging:) (si poate ma mut pe Blogger, imi place formatul).

    RăspundețiȘtergere
  15. interesant postu' monicai... da' ce sa-i faci..bad day(tudor)...stiu cum e ca'n reclama aia...ba nu stii:-j

    RăspundețiȘtergere
  16. Probabil ca toti iti vor spune ca firesc sa mai ai niste zile proaste. Asa ma consoleaza si pe mine binevoitorii...in plus, imi spun proverbe din alea cu "se intoarce roata". La aproape 30 de ani nu mai cred. Intodeauna am crezut intr-o lege a compensatiei in viata, gandeam ca daca imi merge prost intr-un aspect al vietii mele, se va compensa cu altceva. Ei uite ca s-a demolat si mitul asta. Cam multe zile proaste cu esecuri apasatoare, si daca mai vine cineva sa imi susure "at least u've got your health" cred ca il bat.

    RăspundețiȘtergere
  17. saptamana mea a inceput prost, numai zile proaste, la fel ca vremea de afara...
    sper doar sa se termine bine si sa pot ajunge sambata :-<

    RăspundețiȘtergere
  18. Zilele urate fac zilele frumoase ce urmeaza sa fie si mai frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  19. "Cand voi avea o zi buna o sa scriu bunatati. Voi o sa le consumati si o sa va lingeti pe sinapse de bune ce vor fi. "
    frumos spus, dar mai taie din elan ;)
    te scuzi cateva fraze ca apoi sa te lauzi? :))))) felicitarile mele! sau...nu?

    RăspundețiȘtergere
  20. Fiecare dintre noi avem zile proaste,fie ca e vorba de pers publice sau oameni obisnuiti,important sa e sa stim cum sa le facem fata,chiar daca se inmultesc pe zi ce trece....

    RăspundețiȘtergere
  21. Fiecare dintre noi avem zile proaste,fie ca e vorba de pers publice sau oameni obisnuiti,important sa e sa stim cum sa le facem fata,chiar daca se inmultesc pe zi ce trece....

    RăspundețiȘtergere
  22. Fiecare dintre noi avem zile proaste,fie ca e vorba de pers publice sau oameni obisnuiti,important sa e sa stim cum sa le facem fata,chiar daca se inmultesc pe zi ce trece....

    RăspundețiȘtergere
  23. Fiecare dintre noi avem zile proaste,fie ca e vorba de pers publice sau oameni obisnuiti,important sa e sa stim cum sa le facem fata,chiar daca se inmultesc pe zi ce trece....

    RăspundețiȘtergere