[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

miercuri, 24 septembrie 2008

Madonna la Viena

Aseara am fost la Madonna. Pentru ca am ajuns cu o zi inainte de Coldplay am zis sa ma duc la concert. Mi-am luat bilet de la un bisnitar. La pretul legal, culmea. Lume foarte multa. Aer curat.

Nu am ramas cu nimic de la acest concert. Sigur, nu sunt un fan al genului. Demn de mentionat este insa efortul supraomenesc al acestei femei de cincizeci de ani de a ramane in forma. Munca pe care o depune pe scena si lucrul cu propriul corp sunt demne de invidie si admiratie in acelasi timp.

Altminteri o desfasurare de forte a carei intensitate este invers proportionala cu dimensiunea rezultatului vizual.

Cred ca suprainvestirea cultului Madonnei devine deja un bumerang intr-o lume saturata de tot felul de "idoli".

7 comentarii:

  1. totusi si stranepotii nostri vor sti cine a fost Madonna.....pentru asta nota 20 !

    RăspundețiȘtergere
  2. legat de banner - deci chiar vii sambata la Sibiu? Super! Vin si eu in Piata Mare sa te vad. Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  3. La ce ora concertul din Piata Sfatului?

    RăspundețiȘtergere
  4. Ahh...pacat.Cautand bilete pt coldplay am ajuns sa-mi iau la madonna (concertul din NYC).

    RăspundețiȘtergere
  5. Madonna e foarte cool la 50 de ani!!!Se mentine extraordinar de bine din punct de vedere fizic dar si psihic,oricum merita sa mergi la un concert al ei...dar nu sunt genul pop...prefer muzica electronica de 1000 de ori mai mult decat un concert Madonna...Tiesto 4 Life

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu am fost la concertul cu madonna!.Ce A fost naspa a fost chestia ca a cantat o femeia inaintea altei femei, adica asa ceva nu prea se face , dar a fost un concert reusit inafara faptului ca a inceput concertul la ora 9 si trebuia de la 8.Am stat in picioare si am avut o durere de spate insuportabila!Sa nu zic ce aglomerat a fost dupaia in metrou:))..

    RăspundețiȘtergere