[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 8 septembrie 2008

Chirila Gaga Show

Tired after concert. Late night, almost morning. Almost asleep. Still speaking although...





chirila gaga show
Asculta mai multe audio Divertisment »

22 de comentarii:

  1. >:D<
    hihihi.
    asta da.
    e super fain:>
    sa te mai auzim.
    glad to hear your voice again.

    RăspundețiȘtergere
  2. liked your bed-time story
    i want more :)

    RăspundețiȘtergere
  3. eu ca de obicei.. la ora aceea imi alergam mintea pe pereti..
    asteptam ce va sa vina
    eu imi incep maratonul nocturn
    toate cele bune

    RăspundețiȘtergere
  4. Good to hear your voice in this way too :D
    O alta idee buna:)
    cat despre: "Inainte sa va plictisesc cu..." , stii ca nu e asa. Pe fani nu ii plictisesti niciodata... Asa imi place mie sa cred si cred ca asa ar trebui si tu sa gandesti :) Oricum.. Somn usor :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Tudor oare nu era "though" ? Da..chiar esti obosit...Dar monologul e frumos...doar "ciao" pare usor iesit din context :)

    RăspundețiȘtergere
  6. eheee de m-ar adormi Chirila asa in fiecare zi la 4am :))

    subscriu @ Rox :)

    RăspundețiȘtergere
  7. :) acolo sus scria in cafeneaua actorilor in data de 11. tu ai zis, somnoros ca in 13 :D care e data oficiala?

    RăspundețiȘtergere
  8. heh!
    poate ca daca ne dadea voie langa scena...era mult mai bine :)
    am stat in primul rand, si..tot departe mi s-a parut...
    cu mainile ridicate tot timpul, am cantat...
    mie mi-a placut :)
    astept un nou concert in care sa aud hotel cismigiu ;))

    RăspundețiȘtergere
  9. data oficiala e 11 la cafeneaua actorilor. eram obosit cand am vorbit.

    RăspundețiȘtergere
  10. hehe,super faina ideea :D mai asteptam :)
    in alta ordine de idei,imi pare rau ca publicul de la targoviste a lasat de dorit :( sper si vreau sa cred ca data viitoare [care ma rog sa fie cat mai repede]va fi mai bine :X

    RăspundețiȘtergere
  11. dă-ne mai multe detalii despre reportofon şi eventual un loc de unde îl putem lua.

    great story so far...

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce frumos...minunata idee...m-am simtit ca atunci cand ascultam teatru la radio! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Grupul celor care nu dorm la ora 4 noaptea il saluta pe Tudor! Welcome to the club.:P

    RăspundețiȘtergere
  14. e greu să fii obosit în română.

    RăspundețiȘtergere
  15. Miss Murder ...zici tu bine ce zici ;))

    RăspundețiȘtergere
  16. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  17. Spune-ne cate o poveste in fiecare noapte! Te rugaaaaam!

    RăspundețiȘtergere
  18. vezi ca numa aia care au cont pe blogspot pot sa-ti lase comentarii, selecteaza sa poata toata lumea

    RăspundețiȘtergere
  19. :) noapte buna....au iesit stocurile;)))

    RăspundețiȘtergere
  20. ciao-ul chiar pare din alta poveste da' e foarte faina inregistrarea...se vede ca nu era regizata:)

    RăspundețiȘtergere
  21. Nice story. Dar mai bine imi ingrijesc corpul si nu stau naote tarziu.
    Recent am facut un curs
    www.confidencecamp.ro

    RăspundețiȘtergere