[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

miercuri, 24 septembrie 2008

Van Gogh la Viena.

Am vazut expozitia Van Gogh la Vienna. Toate perioadele. Arles, Paris, St Remy... Fabuloasa diversitatea tehnicii de pictura si a viziunilor accestui suflet chinuit treizeci si sapte de ani. Tragica si glorioasa in acelasi timp puterea de lupta cu nebunia. Prolific pana la epuizare. Dupa un periplu de trei ore prin opera si viata lui realizezi micimea si efemerul si lipsa de consistenta a vremurilor noastre. Traiesc cu speranta ca ne vom reveni. Va salut.

8 comentarii:

  1. avem consistenta Tudor , dar nu ne place sa aratam .
    Revenirea noastra = boala altora ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Unde e expozitia Van Gogh, la Albertina? Pina cind este deschisa? Mi-ar place sa ajung si eu acolo in timp util.

    RăspundețiȘtergere
  3. o melodie foarte frumoasa despre vincent van gogh. enjoy!

    http://www.youtube.com/watch?v=zWU40czylnY

    RăspundețiȘtergere
  4. mai cauta, Tudor. vei gasi si ACUM, in preajma consistenta. de arta vorbesc mai cu seama.

    :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte interesant! unde anume este expozitia? nu cunosc orasul deloc. o sa fiu in Viena pe 10 octombrie. ma puteti directiona?
    multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. VAN GOGH Ausstellung v. 5.9.08 - 8.12.08

    Albertina
    Wien
    Austria

    RăspundețiȘtergere
  7. ahem... pai el e tipul care nu si-a vandut nici un tablou toata viata (sau poate unul). Asta ne arata cat de mult il apreciau contemporanii. Deci nu cred ca tine de epoca in care a trait
    Exista artisti si acum dar poate suntem ca contemporanii lui van gogh, orbi.

    RăspundețiȘtergere
  8. Am fost ieri acolo si am simtit ca ma dizolv si ma recompun intr-un univers cu totul strain omului de azi.nu stiu daca putem spune ca "ne vom reveni" caci noi nu am fost niciodata "acolo".sper doar sa nu ne indepartam prea mult de tot ceea ce inseamna aceea consistenta

    RăspundețiȘtergere