[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 29 septembrie 2008

Sibiu Photo Session













22 de comentarii:

  1. Redau extraordinar atmosfera orasului vechi, imi place in special a doua fotografie, ma tot intreb cite pisici or fi trecut pe acolo de-a lungul anului...

    RăspundețiȘtergere
  2. eu o aleg pe ultima. ce titlu i-ai da?

    RăspundețiȘtergere
  3. ultima o aleg si eu :)
    frumoase poze .
    si interesant-orasul interzis :) really like it :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Apropo de poze... am trimis pe bedforlove@gmail.com niste poze de la concertul din Sibiu... Sper sa ai timp sa le vezi... ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cel mai frumos oras. E in topul preferintelor mele. Ador sentimentul acela de zumzet dar totodata,liniste.

    Imi place in mod special a treia poza...

    Dar sunt superbe toate.

    RăspundețiȘtergere
  6. fain acolo..stiu cum sunt cei de acolo.pretuiesc lucrurile bune:),si stiu ca ii scoti mai greu din casa...dar mai ales ca Vama a concertat la Sibiu cred k a fost un lucru extraordinar deoarece unii stiu sa aprecieze muzica buna:)...aa si app azi am primit Vama cadou..este extraordinar...:)..sa o tineti mult timp...si imi place a doua poza:)

    RăspundețiȘtergere
  7. piata nu a fo nici pe jumatate atat de plina pe cat ma asteptam :|..drumul pietruit e sub pod...previzibil...usa de langa scarile de langa podul q flori?ce zici, tudor...cred ca era mai in spirit de "vama"...

    RăspundețiȘtergere
  8. Si a treia, acuma m-am uitat mai bine. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoase, ma duc cu gandul la Radu Stanca, la Sibiul si Clujul lui...
    "Nu cel ce pierde lupta e învinsul./ Nu cel ce-nvinge e biruitorul./ În zarile de foc, nu necuprinsul/ E-ntotdeauna si cuprinzatorul.// Zadarnic mi-ai închis cu gratii cerul,/ Zadarnic mi-ai pus lanturi sunatoare./ Sub platosa, tot eu sunt cavalerul/ Care-am sculat noroadele-n picioare.// (...) // Chiar lânga jiltul tau zvârlii agale/ Bobul dreptatii care va sa vina./ Priveste-adânc în ochii fiicei tale!/ O sa ma vezi în ei, ca pe-o lumina!"

    RăspundețiȘtergere
  10. fain:) sper ca intr-o zi sa am si eu un blog asa de complex ca si al tau.

    p.s: imi plac fff mult melodiile de la vama veche..si de la vama:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  11. Mie imi place la nebunie a doua. Casa aceea imi da senzatia unui animal mare si bland care isi deschide ochii(ochiul) greu, lenes si trist.

    RăspundețiȘtergere
  12. Super oras,Sibiu...trebuie sa merg si eu intro excursie de o zi pentru poze...merita facute poze cat mai numeroase si cat frumoase,ca sunt atatea locuri tari,prin Sibiu...

    RăspundețiȘtergere
  13. Paroxism..iubesc si urasc orasul acesta..expresie a veacuri de framantari amestecate cu o sensibilitate egocentrista..nice pic..mi au redat stari pierdute in mediocritatea colorata in care ratacim..asa ca nultumiri;)

    RăspundețiȘtergere
  14. Sper ca ti-a placut Sibiul...e un oraş frumos, e orasul meu...eu acum stau in Bucuresti, care e total diferit de Sibiu...dar imi place mult si aici.

    RăspundețiȘtergere
  15. Aici(in Sibiu ma refer) se mai intampla si lucruri frumoase..oamenii se plimba(nu unu,doi), copii se stropesc la tasnitoare, localnicii ajuta strainii etc.Nu vreau sa par visatoare/ultra optimista/nerealista (poate alti locuitori ai orasului nu ar fi de acord cu mine, ar vedea partile rele, ar observa doar cum acum 1luna o femeie a murit in plin centru de mana cu fiica ei in momentul in care o bucata de cladire ia cazut in cap de exemplu), chiar nu vreau.Dar stand asa si imaginandu-mi doar caldura din capitala vara, nesimtirea si grosolania, Sibiul e cel mai frumos oras.

    RăspundețiȘtergere
  16. eram pe youtube cautand o melodie a lui tudor chirila..si uite unde am ajuns.
    cand m`ai intrebat in hypnotic ce camera am ,m`am gandit eu ca poate ai o pasiune pentru fotografie.
    si uite ca aveam dreptate.
    frumos!
    la cat mai multe cadre bune !

    RăspundețiȘtergere
  17. Frumos oraş. Printre cele mai frumoase din România. :)

    RăspundețiȘtergere