[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

marți, 16 septembrie 2008

E lata rau..

Fratilor e lata rau. America sta sa cada, Dow Jones sub 11000, am shortat WallMart si se incapataneaza sa ramana sus si asta ma scoate din sarite. Sunt long pe Yahoo dar nu da semne de mari miscari in sus. E o piata complet nebuna in care indicii economici care oricum sunt varza nu par sa mai influenteze nimic. Toata lumea asteapta salvarea sau prabusirea AIG. Ma intreb ce banca europeana urmeaza? Eu am riscat si am intrat long pe Erste.

7 comentarii:

  1. Daria ce spune ??:) La bursa romana nu joci ? Nu ma mir :):)

    RăspundețiȘtergere
  2. ce sa caut la bursa romana? sa fac suveica? nu am atatia bani...

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru ca stiu ca tranzactionezi si pe forex si cu riscul de a ma "condamna" pentru reclama (nu de alta, dar chiar fac reclama... pt. ca ala e site-ul meu :)), uite o discutie interesanta in legatura cu ce se poate intampla pe piata valutara: http://forum.vamist.com/index.php?s=&showtopic=1757&view=findpost&p=8735

    RăspundețiȘtergere
  4. nu exagerez cu forexul. nu ma deranjeaza reclama desi aici pe blog nu prea cred ca suntmulti "investitori". cum ar fi sa-mi citeasca Patriciu blogul? Sau Vantu?:)))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi inchipuiam... si chiar ar fi fost nasol sa fie citit de investitori. Iti dai seama ca dupa postul cu plaja pustie ai fi primit tot felul de oferte de colaborare pentru "popularea" ei cu vile, hoteluri si terase :). Oricum, "reclama" iti era adresata numai tie.

    Si mi-am dat seama ca am fost cam nepoliticos. Avand in vedere ca astea sunt primele mele comentarii pe aici (desi citesc de mai multa vreme), te salut pe tine si pe cititorii tai.

    O zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  6. citez din clasici "americanii's de vina / futu-i in gura sa-i fut"

    RăspundețiȘtergere
  7. Totul e sub control:) Haberica nu se va prabusi!!! Aleluia:)

    RăspundețiȘtergere