[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

miercuri, 17 septembrie 2008

Vis palpabil...

Am visat azi noapte ca zbor. Intr-o naveta spatiala nu foarte speciala.Cu viteza luminii. Am primit cateva indicatii pe care nu mi le mai amintesc. Apoi un sentiment incredibil de viteza care mi-a generat frica de a deschide ochii.

La viraje, care erau destul de largi, aveam senzatia ca organele mi se amesteca unele peste altele pentru ca mai apoi sa revina in pozitiile lor initiale. A fost fabulos. Doar catre finalul calatoriei cand nava a decelerat am avut puterea sa descid ochii si corpul mi-a fost eliberat parca dintr-o stransoare placuta.

Mai vreau...

8 comentarii:

  1. Stii care e melodia mea de suflet dintre tot ce ai creat tu pana acum? :) Bine iti spun: VST..oricat de suparata as fi daca o ascult incep sa rad si.....si ma gandesc ca poate intr-o zi cineva ma imi zice si mie: uite-o e ea!si ma va iubi si ma va accepta asa cum sunt: incapatanata, orgolioasa, incapatanata...:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. daa..sunt foarte frumoase visele in care zbori. eu visez uneori ca ma inalt sus, sus de tot si nu mai pot sa cobor oricat as vrea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Te-ai gandit prea mult in aceste zile la gaura neagra.

    RăspundețiȘtergere
  4. m-am gandit sa las comentariu ca e ziua mea astazi :P
    nu am visat niciodata ca zbor..mama visa..cred k e o senzatie unica..si ea descria sentimente ciudat pe care le avea atunci..am inteles ca exista au o conotatie astelfe de vise ..dar nu stiu exact ce...

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca trebuie sa postez si o erata :)) ca am scris un pic aiurea...scz:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Acolo unde e trist nu ai vrea sa intri si noaptea urmatoare. Fugi de locul acela si totusi el te urmareste. Acolo unde e bine...acolo ai vrea sa ramai, si e atat de trist cand te trezesti si te vezi atat de departe...
    Dar acolo...visele nu ti le dau, nu mi le poti lua :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Auzi, esti sigur ca nu te-au rapit extraterestrii? Ai facut o calatorie cu viteza luminii pe nava lor, acolo unde ti-au examinat si organele.. le-au amestecat unele peste altele.. Iar spre dimineata, cand efectul anestezicului Ciocan era pe terminate, te-au teleportat inapoi in pat.. asa-i ca extraterestrii nu-s deloc romantici?
    P.S. In dimineata aia ti-ai mai gasit sosetele? Unele specii le folosesc drept combustibil:)

    Te salut, numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  8. nu cred ca a fost vis, pur si simplu cred ca ai facut dragoste...

    RăspundețiȘtergere