[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

joi, 23 iulie 2009

Hrana din jurul meu

Le-am spus de atatea ori celor din jurul meu: - Aveti grija, ma hranesc cu voi, ma infrupt din carnea mintilor voastre, o sug ca pe o stridie, scuip si plec. Plec mai departe daca nimic nu mai e ca sa ma hranesc! Si ei, ei ce-au facut? In loc sa lupte ca sa devina necomestibili, mi-au oferit o jalnica si fatalista lamentatie, zic ei, oglinda egoului meu. NU, NICIODATA N-AM SA MOR DE FOAME!!!

26 de comentarii:

  1. Atunci, treci mai departe, devoreaza-i.Ar trebui sa fie mai usor la ora asta ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru ca unii cer sa fie devorati...

    RăspundețiȘtergere
  4. si tu esti hrana pentru noi, nu uita

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta esti tu.
    "in loc sa lupte ... mi-au oferit "
    De ce sa lupte ????
    Aceia sunt ei.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Wanna
    Nimeni nu cere sa fie devorat. Iar daca ar cere, ar fi o anomalie.
    "Unii cer sa fie devorati" este, la fel, o anomalie a gandirii.

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Tudor, as vrea sa te intreb ceva. Nu prea are legatura cu postul si imi cer scuze; dar mi-a trecut prin cap... de ce nu scrii o carte? Asa cum scrii pe blog, despre orice, despre ce iti trece prin cap, despre ce simti... Ai putea sa ii hranesti pe multi(ca sa ma leg putin si de subiect).

    RăspundețiȘtergere
  9. @maria, cine determina ce ese anomalie a gandirii si ce nu?

    @Tudor toti se hranesc din toti cam asta e..dar dupa parerea mea, hrana din interiorul nostru e cea mai "satioasa".

    RăspundețiȘtergere
  10. @Camelia
    Realitatea.
    "Unii cer sa fie devorati" nu are legatura cu realitatea ci este o pura interpretare/justificare personala.

    RăspundețiȘtergere
  11. Fix egoul este hrana noastra cea de toate zilele , culmea nu ? :)

    http://anaalexandrescu.blogspot.com/2009/07/recomandare.html

    RăspundețiȘtergere
  12. mi-am dat seama.. fa-o linistit, scriem pe blog-ul tau tocmai ca sa facem sa circule ideile, ce credeai?

    RăspundețiȘtergere
  13. ce filozofie de viata grotesca....relatiile interumane au si ele un set de legi drept mai vaste, dar ceea ce se intampla cu tine nu este nici unic, nici neobisnuit, nici special. stii...omul nu se hraneste doar cu paine....si mancatul nu e singurul mod de a nu ramane flamand, mai posteste si tu...ca e inaltator,...si poate te gandesti ce fel de hrana vrei tu sa fii ptr altii,sau reusesti sa fii, si vei fi mai satul.

    RăspundețiȘtergere
  14. faorte tare asta...imi place, bravo, imi place cum gandesti. Te-am citat la un moment dat pe blogul meu. Daca ar gandi mai multi ca tine ar face ceva din tara asta de cacat.

    RăspundețiȘtergere
  15. Maria, care realitate? a cui realitate? si ce spui tu este tot presupunerea ta.

    RăspundețiȘtergere
  16. Interesant. O sa te inconjuri de noi si noi "comestibili " ? Mda...nu vei muri de foame dar cred ca vei fi toata viata flamand...:)

    RăspundețiȘtergere
  17. @Camelia
    Ok. :)
    Realitati.
    A mea e ca oamenii (TOTI) nu vor sa fie devorati.
    Fireste ca e subiectiva, dar tu ii poti demonta pe loc subiectivitatea, caci realitatea mea este foarte dispusa sa fie inlocuita daca o alta realitate i se substituie in mod evident. E nevoie doar sa imi spui asa: "Eu, Camelia, vreau si cer sa fiu devorata, supta, scuipata, etc.".

    PS: Eu nu cred ca tu faci parte dintre acei "unii care cer" tocmai pentru ca sunt convinsa ca nimeni nu cere. Insa mi-ar place sa iti continui ideile si intrebarile. Amandoua, nu avem decat de castigat.

    RăspundețiȘtergere
  18. ei ca prostii cred ca vei deveni dependent de "carnea mintii lor" si te vei intoarce iar,si iar,si iar...
    timp in care vor cauta formula magica prin care hrana de la ei sa nu se sfarseasca niciodata,si tu sa ramai o eternitate al lor!

    RăspundețiȘtergere
  19. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  20. @maria, bineintels ca nu sunt din categoria acea:) si din acelasi motiv iti scriu ca sa avem ceva de castigat:)
    sunt multe persoane care "cer sa fie devorate" dar cer inconstient.

    si mai scriam ca ma simt limitata sa scriu mai mult despre asta aici.

    RăspundețiȘtergere
  21. @Camelia

    Bineinteles ... doar ca actele inconstiente exlud acea alegere personala, iar asta le scapa celor care gandesc in termeni de "unii o cer". Asta ma face sa ma gandesc in ceea ce ii priveste fie la o slabiciune a ratiunii, fie la o tara morala.

    Mai vorbim, Camelia, daca vrei. Am vazut cateva lucruri interesante pe blogurile tale.

    RăspundețiȘtergere
  22. sigur Maria, oricand. Multumesc de vizita.

    RăspundețiȘtergere
  23. putini au fost cei care intr-adevar au inteles rostul vorbelor lui tudor.

    RăspundețiȘtergere
  24. mda..atata timp cat exista oameni pe pamant, foamea asta poate fi astamparata..din cand in cand.necomestibili? hmm..nu e o solutie pe termen lung. poate, zic si eu, "comestibili in portii mici"?

    RăspundețiȘtergere
  25. intotdeauna avem chestii cu care ne hranim...

    RăspundețiȘtergere