[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

joi, 16 iulie 2009

Pescarusi de pe vremea dinozaurilor

Am baut vreo douazeci de litri de apa sarata din Egee. M-am infipt cu capu-n mare ca-n branza sau, mai degraba, ca o sageata de darts in cercul de pasla. Am busit apa din te miri ce pozitii. Am tarat zmeul pe plaja gafaind de vreo cincizeci de ori. I-am incurcat sforile in apa asa de rau ca a trebuit sa vina barca sa ma scoata de acolo. Mi-am scobit talpile cu acu' ca sa-mi scot cate sapte tepi o data. Sea Urchin.

Trei zile n-am avut in cap decat urletele lui Paul: - Don't pull the bar! Hips forward! Fly the kite! Uuup and dooown! Swim backwards!! Keep the kite at 12 o'clock! Relaunch! Put the board downwind!! Apoi, in ultima zi, ca prin minune, cand abandonasem orice speranta si credeam ca cei douazeci de metri pe care ii reusisem fusesera doar o intamplare, m-am trezit ca ies din mare ca dintr-un garaj cu pereti de gelatina si plutesc vreo trei sute de metri ca si cum toate chinurile si apa inghitita si urletele se impachetasera intr-un cadou frumos poleit pe care eram invitat sa-l desfac, salivand. Timpul se dilata, zmeul zboara deasupra si te trage usor peste intinderea pe care parca de-abia acum o privesti pentru prima oara in toata splendoarea ei. Soarele se revarsa peste ape si parca marea iti face cu ochiul, nu cu ochiul, ci cu mii de ochi sclipitori care se bucura odata cu tine.

Apoi, trosc! Esti din nou cu capu-n Egee pentru ca, deh, ce e mult nu e bun si mai e mult pana sa visezi plutind sau sa plutesti visand. Asa ca pune mana si "relaunch", "fly that kite again", "sharper", "down to the window edge"!! Si uite asa, nesatul de somn si cu un capucino cat jumate de bila de bowling in fata-mi, visez inapoi la intinderea de ape deasupra careia pescarusi enormi, de pe vremea dinozaurilor, pluteau tragand dupa ei niste marionete legate cu patru ate aproape imperceptibile.
Stuttgart venim!

14 comentarii:

  1. Se pare ca te-ai distrat pe cinste. Eu am avut aceleasi experiente cu parasailing-ul:)) dar pariez ca ai avut o mare sadisfactie cand in sfarsit ti-a iesit. ps: Sunteti geniali baieti tineti-o tot asa. Sa nu va schimbati pentru nimic in lume. Respect

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut si eu o asemenea senzatie, acum ceva ani cand am incercat sa ma dau cu parapanta, este magnifica senzatia pe care o ai in secundele alea.
    Tudor, pe cand un concert in Londra?

    RăspundețiȘtergere
  3. In c-ta acest sport este practicat zilnic de edilul Constantei Radu Mazare, ma intreb daca este costisitor... la cum vorbesti despre asta imi vine acum sa-mi vand masina si sa ma apuc de treaba :)
    Crezi ca as putea sa invat singur fara un instructor?

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa inteleg ca unii muncesc si altii se distreaza...dar oare cand o sa fie si invers? Sa inteleg ca te-ai bucurat de vacanta asta din plin....sincer eu as vrea o vacanta libera, fara nici o grija, fara nici un gand, sa stau toata ziua tolanita ca o mata pe un pervaz lingandu-mi mustatile de smantana....dar mai e mult de tras pana acolo...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mickey: nu poti sa inveti fara instructor.
    Asta e clar. Nici nu e recomandat astfel.

    RăspundețiȘtergere
  6. vreau sa invat sa plutesc visand...vreau sa invat sa visez...

    RăspundețiȘtergere
  7. nici asta nu pot invata fara instructor,nu?!?!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt matusa!!! Am o nepotica !!!
    Azi, la 9.45.
    Stiu. N-are nici o legatura. Dar, asta am simtit sa las acum, aici.
    So, this is it! (apropo MJ)
    Vacanta faina in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt un mare fan al tau.Esti un mare talent actoricesc.Te'am vazut prima oara pe scena teatrului de comedie in piesa "A fost odata in Brooklyn" si mai apoi in "A XII-A Noapte" - regizata de domnul Colceag daca imi aduc bine aminte-.Ai facut un Malvolio care a fost mult peste "nebun".Dar astea sunt amintiri,vacanta placuta in continuare.Meriti dupa toata bucuria pe care ne'o daruiesti prin munca ta.

    RăspundețiȘtergere
  10. bun articol :) nota 10 :)


    am shi eu o intrebare !! nu vrie sa facem schimb de bannere:-?? sau de linkuri !!

    contact yahoo id : mandeea_deejay ! plzz

    RăspundețiȘtergere
  11. sa te compatimesc? nu cred ca are rost.
    si apa sarata, si impleticirile zmeului, si chinul de a invata, si urletele instructorului.... toate, absolut toate iti vor lipsi... :) si-ti va fi dor de ele.
    vacanta placuta pe mai departe...

    RăspundețiȘtergere
  12. eheheh se pare ca te distreaza mult chestia asta.. dar stii ce? spune-i lui Paul ca la Marea Neagra conditiile atmosferice sunt si mai propice vitezei cu kite-ul.. este pentru zmeii zmeelor :)

    RăspundețiȘtergere