[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

sâmbătă, 18 iulie 2009

Uite ce am patit in Grecia...













24 de comentarii:

  1. Unde,mai exact? Albul asta respira o curatenie desavarsita si simplitate in acelasi timp.
    Daca nu e ingrozitor de scump si daca nu ai probleme cu faptul ca le faci reclama gratis,spune UNDE !

    RăspundețiȘtergere
  2. Genial!
    Probabil urmatoarea vacanta de vara o voi petrece undeva in Grecia.
    Am fost de revelion, dar nu se compara cu atmosfera de vara.

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru alegere! In Romania nu se mai merita sa-ti petreci vacanta de foarte mult timp...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai patit ca ai petzit frumosul :)
    foarte frumos..
    Si pentru`ca maine s`ar putea sa nu am acces la tastatura , un gand alb celei ce culege cele mai fine boabe de struguri , maine :)
    Cu drag

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. superbe pozele...,sunt facute cumva in Santorini?

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu as zice la fel: Santorini. Eheeeeei, apusurile de acolo...

    RăspundețiȘtergere
  8. :-L bine ca nu am fost singura cu Santorini-ul:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Sahul si patul imi amintesc de verile la mare, Iele, copilarie si vise...

    RăspundețiȘtergere
  10. apususl tau de soare este si pe google images si spune Mykonos. la fel si old town cu pavajul.

    RăspundețiȘtergere
  11. Insistam! Unde anume in Grecia? :) Hai ca ramane secretul comunitatii ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Grecia e superba...chiar ai ce vedea acolo

    RăspundețiȘtergere
  13. Domnul sa te aibe in paza! N am vrea niciunul dintre noi sa trecem prin ce ai trecut! :)

    RăspundețiȘtergere