[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

duminică, 12 iulie 2009

Offf...

In capul fiecaruia dintre voi as vrea sa posed un sertar pe care sa-l pot trage la ceas de seara. In sertarul asta ar trebui sa fie ingramadite toate starile si senzatiile pe care mi le produc locurile in care ma aflu. Toate, exprimate in cuvinte. Cuvinte frumoase, nemaiauzite si etern cunoscute, bulucite in sertarele mintilor voastre. Imbatat de tot ce traiesc, simt si tanjesc sa rostesc numere. Un numar pentru fiecare dintre voi. Un numar care sa alinieze cuvintele din sertarele pe care le am pe dealurile mintilor voastre. E prea frumos acum si numai acest soi de matematica, indusa aleatoriu, ma poate salva. Vreau sa rostesc numerele care sa alinieze cuvinte. Prin fata ochilor vostri insetati de frumos si de liniste se vor perinda picuri de opium cu reflexiile locurilor in care ma aflu... Un numar pentru fiecare dintre voi... 35, 86996, 2, 56, 118, 333355, 658, 6665, 6654!, 558, 12, 58345, 1156811155, 6, 239..........

27 de comentarii:

  1. Vad ca ai pus si factoriale... :-j

    RăspundețiȘtergere
  2. ma simti ..? sunt 12 :)

    RăspundețiȘtergere
  3. will you give me a chance? do you think that there is any chance that by way of events, and slightly magic coincidence, ever ever see each other face? even for a glance?

    in spite of your customs, worries and shitty upgrades of self implements, guess what, my favourite singer goes like: I have got you under my skin, I´ve got you ---

    I don´t worry philosophy but I do strange all those people who just can simply act like the ENGLISH PATIENT! oh man, that is so amazing and great

    Poate intr-o zi reusesti sa-mi raspunzi la mailul trimis acu´ patru ani

    besos

    RăspundețiȘtergere
  4. 19? ...
    cred ca ma regasesc in 19 :P
    e bine asa?

    RăspundețiȘtergere
  5. uneori as vrea sa patrund in mintea oamenilor, sa ii surprind in cele mai intime momente...asa mi-as da seama ca nu sunt atat de ciudat pe cat cred.
    uneori as vrea sa pot descifra propiile mele vise...dar mereu imi dau seama ca asta m-ar face mai putin visator.

    RăspundețiȘtergere
  6. http://www.youtube.com/watch?v=h3kNr03noao

    RăspundețiȘtergere
  7. frumos spus...frumoase cuvinte...frumoase dorinte...frumos si...pur..

    RăspundețiȘtergere
  8. Pentru ca nu sunt superstitioasa.... 13 ! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Daca as vrea sa fiu un numar as vrea sa fiu ... 16081986 ... asta e numarul meu!

    RăspundețiȘtergere
  10. http://madeinthedark-evil.blogspot.com/

    ce parere ai?
    te admir fff mult!

    RăspundețiȘtergere
  11. hmmmm... eu cred ca m-as "intitula" 5123!!! ( asa de mult imi place sa citesc ce scrii pe blog, si te rog sa participi si tu mai mult la conversatiile cu noi, "cititorii")

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  13. Citeste "Noi" de Zamiatin. Cred ca iti va placea..

    RăspundețiȘtergere
  14. I'm not a customer reference number:)

    RăspundețiȘtergere
  15. 333355
    Daca gandurile noastre ar putea fi raportate la niste cifre si formule matematice -parerea mea- ar fi exact la fel; asa cum unii nu reusesc sa rezolve niste ecuatii matematice ,asa nici alte persoane nu vor putea intra in "sertarul nostru" sa ne citeasca gandurile!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Si cand te gandesti din ce se extrage opiumul. Coplesitor de pur. Un singur prim? Toate primele sunt impare. Dar nu orice impar e prim. Pe masura ce numeri, primele sunt tot mai rare, ca in viata...Rad ca acum stau sa ma gandesc care numere prime erau pe zarurile lui Bridges.

    RăspundețiȘtergere
  17. Tre' sa spun ceva,scuze ca e in afara subiectului(is experta in chestii de genul).Am jucat azi pe scena Teatrului Bacovia din Bacau si is extrem de fericita:X Juriul a fost extraordinar,exceptional!Chiar daca am jucat in afara concursului,am stat de vorba cu juriul,cu publicul....In juriu a fost d-na Coca Bloos.Jos palaria.Sunt foarte happy si ma bucur enorm ca am putut sta de vorba cu cei din juriu si mai ales ca le-a placut foarte mult:X

    RăspundețiȘtergere
  18. Vreau 235. Varsta mea.
    Tot mi-am promis o escala pe Santorini. Macar pana crapa memoria aparatului de fotografiat.

    RăspundețiȘtergere
  19. Sa patrunzi in mintea noastra
    SA numerotezi
    SA vezi
    SA crezi
    SA simti
    SA visezi
    SA te minunezi
    SA fi dezamagit
    SA fi uimit

    Si in final sa obosesti,dar sa vrei sa o iei de la capat, din dorinta de a intampina necunoscutul

    RăspundețiȘtergere