[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

sâmbătă, 25 iulie 2009

Tg. Mures, Peninsula

Pentru mine, prezenta noastra la Peninsula, anul asta, a fost cea mai buna. In cateva cuvinte: caldura sufocanta, conditii tehnice excelente, cantare foarte buna, public generos si foarte activ.

Ne cerem scuze ca nu am urcat la bis, dar am apreciat gresit timpul si nu ne-am mai incadrat.

Cei care ati fost la cantare, aveti ceva de zis?

24 de comentarii:

  1. foarte foarte tare:D...chiar daca a fost o caldura sufocanta a meritat sa va vedem inca o data pentru un show de nota 10:D...bravo...tineti'o tot asa :D

    RăspundețiȘtergere
  2. "Imi place sa ma leg de cate un chip din multime. Unul care zambeste. Sa-i cant lui pentru ca zambeste si se alina cu povestea asta a muzicii. Fara comentarii, fara critici. Doar noi doi."

    I-ai cantat chipului care zambea ?

    RăspundețiȘtergere
  3. a fost foarte tare :)
    credeam ca mi s-a parut mie, ca nu v-am mai auzit demult. chiar a fost o cantare reusita!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai promis niste poze!
    Frumoasa experienta,oricum!
    A meritat drumul de la Brasov!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Intr-adevar prestatia voastra a fost de nota 10! Imi era dor sa va ascult live. In opinia mea , sunteti una din putinele formatii din Romania, a caror muzica are un mesaj de transmis. Va iubesc !

    RăspundețiȘtergere
  6. Aaaaa,era sa uit si e foarte important!
    Tudor...ai o tinta cu sticlele alea de apa plata...o spun din experienta (de ieri)...
    :)
    offfff!

    RăspundețiȘtergere
  7. da! PERFECT . SHOW .! asteptam pozele !

    RăspundețiȘtergere
  8. faina cantare, parca ai adus marea la Tg.Mures si intinderea aia de apa canta, asa ca voi sau voi ca ea, la un moment dat putem fi una cu marea, scufundandu-ne in necuprinsul ei...dar musai, musai pe soundul trupei Vama, BRAVO baieti, Bravo Tudor, zi inainte ca bine zici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Am simtit ca vara si-a intrat in drepturi, ati fost lan de floarea Soarelui la Mures. Foarte frumos. Multumim Vama !

    RăspundețiȘtergere
  10. Cred ca daca spun ca m-am simtit mai bine decat la Prodigy (cu toate ca imi ardea soarele pielea) spun tot... :)

    RăspundețiȘtergere
  11. a fost frumos concertul vostru. A fost un motiv in plus ca sa vin la Peninsula... Pacat ca v-au programat asa devreme. Ar fi frumos sa postezi si pozele pe care le-ai facut de pe scena. Sunt curios cum se vedea d-acolo :D

    RăspundețiȘtergere
  12. a fost frumos:D bravo. va mai asteptam.

    RăspundețiȘtergere
  13. prea frumos, nota 11
    traiasca pantalonii rosii ;))
    avem si noi poze cu tine, ar fi o idee sa le primesti

    RăspundețiȘtergere
  14. imi pare rau ca nu v-am vazut si eu la tg mures:(,sunt din turnu severin,v-am vazut aici,si mi-ar fi placut mult sa va mai vad o data,dar nu am amuvut bani decat pentru o zi pe peninsula si am ales ultima zi,dar cu prima ocazie cand va prind prin oltenia promit ca o sa fiu prezenta,sunteti foare tari!!! felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  15. da.
    Nu v-am (te-am) vazut niciodata cantand pana acum "pe lumina".

    RăspundețiȘtergere
  16. peninsularii va iubesc. ati fost exact asa cum vroiam sa fiti. si da, ati promis niste poze.

    RăspundețiȘtergere
  17. despre Peninsula & Vama, aici: http://vakulovski.livejournal.com/64896.html

    RăspundețiȘtergere
  18. sincer? dezamagitor. mai mult decat atat, fals. ipocrit, ba chiar. acelasi text, vesnic, care curge in ultima vreme la toate concertele. piesele destul de prost alese. am pierdut o ora jumate din viata mea, stand intr-un soare ingrozitor ca sa te aud spunand din nou acelasi lucru pe care l--am auzit de n ori, sub aceeasi forma. nu urci la bis, dar explici. cu tot respectul, Despot te baga in buzunar. o sa ma invat candva minte sa nu mai calc la Vama si sa stau sa ascult pe plaja. Przentare " Tudor Chirila a reinviat spiritul Vamii." Pe naiba! a ucis tot ce era frumos la un concert VAMA.

    RăspundețiȘtergere
  19. concertul a fost bestial, jos cu palaria....a fost primul concert daca nu ma insel...dupa luna amara...in fine...am ragusit de numa numa...dar a meritat....am urlat de era sa ma auziti:P:P Sarumana

    RăspundețiȘtergere
  20. a fost suuuuuuuuuuuuuuuuper. acum ma uit la reportaj pe Duna Tv :p oooh a fost cooooool. cel mai tare concert de la peninsula. sa mai veniti la mures. pliiiiiiz.

    RăspundețiȘtergere
  21. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  22. Am fost acolo Chirilă, dar tu nu aveai cum să mă vezi. Am fost acolo dar am fost mult mai târziu. Am fost acolo şi încă se auzea ecoul a ce ai cântat tu cu o zi înainte. Am pierdut prima zi când aţi avut concertul dar nu îmi pare rău. Îmi pare bine că am câştigat un alt concert mare, şi sunt sigur că îmi dai dreptate, un Iris renăscut.
    Văd că despre Bistriţa nu ai scris nimic.Nici nu prea aveai ce să scrii. O să fac eu un mic rezumat a ce a fost la Bistriţa.

    Numărul mare de oameni adunaţi (om e şi un copil de 12, 14 sau şaişpe ani) pentru oraş, atât de mic pentru ce eraţi voi aşteptaţi v-a primit cu braţele deschise aşteptând un "Epilog", "Zmeu", " 18 ani". Deunde să ştie ei în criza de informaţie ce îi paşte că Vama nu mai e Vama Veche? Oricum ai prins bine ideea de la primul pas pe scândurile uscate de pe şcenă şi ai înviat publicul speriat cu piesele ALEA.
    La Bistriţa nu ai făut singur spectacol, eram şi eo, poate chipul care zâmbea (sau nu) cum spune ancandreea, dar am fost cel care cânta cu tine fiecare vers fiecare cuvânt fiecare refren.
    În jurul meu era o adunătură de fătuce care nu înţelegeau de ce vorbeşti tu despre feţi frumoşi, fete care poarta Luis Viton sau porci când ele aşteaptă să se îndrăgostească la mare, sau să le spui tu ce e iubirea.
    Am explicat aşa printre buze pe scurt, ce ştiam şi eo dar m-a surprins şi pe mine că ai revenit asupra acelor piese.
    Nici la Bistriţa nu ai revenit la biss. Nici nu aveai cum să auzi bissul unui om în stânga care poate nu zâmbea ca să îi cânţi pentru că era prea preocupat să cânte cu tine.
    Ai rămas neschimbat, ai pus fetele pe jar cu automângâierile tale şi cu pupicul din final.Era atât de patetic să văd copilele de 10 .. 14 15 şaişpe ani cum urlau ca lovite la trucurile tale.
    Deşi un public slab, un şou dinainte învăţat fără prea multe improvizaţii a fost frumos pentru cineva care a aşteptat atâta vreme să te audă cântând din nou în Bistriţa şi nu mă voi mulţumi cu "ne vedem la zilele Bistriţei în 2010".

    RăspundețiȘtergere