[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

joi, 25 septembrie 2008

Cand nu-ti gasesti cuvintele....e...Co....ay

Cand zambesti fara sa te poti opune... Cand iti vine sa-i imbratisezi pe toti cei din jurul tau... Cand iti vibreaza pana si sireturile de la tenisi...Cand iti vine brusc si vrei sa te depasasesti...Cand vrei sa scrii mai bine decat ai facut-o pana atunci...Cand iti vine sa-ti suni toata agenda ca sa le spui unde esti... Cand simti ca fericirea e palpabila aproape ca o bara contondenta... Cand simplitatea ti se pare esenta vietii si a artei moderne...Cand vrei, ca un copil, sa nu se mai termine...Cand ragusesti si totusi mai poti vorbi...Cand ti se rascoleste sufletul...Cand iti bate inima si se aduna lacrimi de fericire, aproape tampe...Cand ti se intampla toate astea si inca vreo mie pe care nu are rost sa le mai exprimi...atunci ai fost la Coldplay la Viena pe 24 sptembrie.

23 de comentarii:

  1. uite unul norocos :)
    eu am ratat concertul asta :(
    dar ma fac eu mare :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-unul din comment-urile precedente spuneam ca pentru cateva ore am sa ma rup de tot si toate. Calcul gresit!. Sunt in a doua zi de dupa concert si inca traiesc pe o alta planeta...o sa ma dea astia afara de la serviciu. Abia acum rumeg concertul si incep sa realizez cat de "nici nu stiu cum a fost".

    RăspundețiȘtergere
  3. doar prin faptul ca am citit mi s-a facut pielea de gaina. magnific. eu doar la voi la concert mai simt ceva asemanator ..si cand ascult beatles..

    RăspundețiȘtergere
  4. http://www.youtube.com/watch?v=7H4HoE5a00E ....42....

    RăspundețiȘtergere
  5. arghh...ce n-as fi dat sa ma aflu si eu pe acolo...sa-l asculti pe chris martin live ...jocurile lor de lumini si sunete , acordurile ireale ale instrumentelor toate sub semnul coldplay trebuie sa fie ceva fantastic.ma bucur ca macar unii romani asculta asa ceva si ma bucur si mai tare cand aud ca unii chiar au fost acolo.Pana ce ajung si eu ma multumesc cu un karaoke home made...was a long and dark december/from the rooftops i remember..it was snow ..white snow.. 8->

    RăspundețiȘtergere
  6. sau la vama pe 6 iunie ...

    frumoase vorbe!

    RăspundețiȘtergere
  7. aceeasi senzatie am avut-o la concertu' din Budapesta...si acolo eram multi romani...vorba unui prieten, daca s-ar fi dat tonul la "noi suntem romani", s-ar fi auzit surround :)))

    atmosfera era de asa natura incat uiti de tot in momentele alea...esti doar tu, muzica, lumina si ei 4...magnificii 4...

    ganduri bune din oradea

    RăspundețiȘtergere
  8. te urasc. si probabil nu sunt singura:)

    RăspundețiȘtergere
  9. N-am fost si regret.
    o zi minunata iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  10. fără supărare, fără aluzii la trecut senzaţiile descrie mi-au apărut la piesa ta Prolog de pe albumul Am să mă întorc bărbat....

    RăspundețiȘtergere
  11. foarte bine, ma bucur ca am putut sadi starni asta in tine.

    inca sunt sub imperiul a ce s-a intamplat ieri la Viena. sa fiti iubiti si sa faceti ce doriti.

    RăspundețiȘtergere
  12. Cam asa simt si eu cant te aud cantand(as scrie voi, dar nu e doar "voi" de acum, asa era si la Vama Veche). Chiar ma intrebam la unul din concertele voastre daca tu intelegi ce simtim noi, publicul, acum stiu ca da. Dupa un concert in Diesel(Cluj) am fost atat de rascolita incat nu ma fost buna de nimic o sapt(noroc ca eram inca studenta). Am un prieten care de cate ori va aude cantand ma suna ca sa aud si eu, ultima data a facut asta cand a-ti cantat la Zalau.In concluzie, ma bucur pt tine!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. esti tare :)

    eu la vama am acele sentimente :P sincer ;;)

    RăspundețiȘtergere
  14. Ai scris frumos...literar vorbind. Poate faci un cantec pe aceste randuri lirice.
    Succes pe mai departe in toate cele ce sunt si cele ce maine vor rade la soare, cum spunea un poet din vremea entuziasta. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. ...sau ca ai fost la Leonard Cohen la...intalnire caci concertul a fost mai mult decat atat. :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Coldplay sunt unici si au intrat in istoria sufletului meu!

    RăspundețiȘtergere
  17. Hehe,eu am fost pe 22 sept la cel din Praga,si iata,suntem in noiembrie (?!) si inca nu m-am trezit din vibratzia continua a sireturilor,a sufletului si din nebunia colorata a show-ului lor.
    E suficient sa-mi amintesc de Praga si imediat memoria auditiva reactioneaza..Chris apare,undeva,in spatele retinei cantand despre stiinta si progres,inceput si sfarshit,cercuri vicioase si pareri de rau tardive.Ce mai,profi,sentiment,show.

    RăspundețiȘtergere