[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

vineri, 19 septembrie 2008

Prea mult

Nu pot sa cred. Pur si simplu am ramas stupefiat azi cand am vazut pe PRO TV un clip( mult spus) de la o manea ca teasing la un serial numit Poveste de Cartier. Am ramas stupefiat. Nu mai folosesc serviciile companiei mele de cablu de vreo sase luni. Ma informez on-line de pe cateva site-uri care-mi sunt de folos. Nu pot sa cred ca PRO TV a ales sa faca audienta astfel. Ma intreb cine joaca in serial. E mult...este prea mult...Ma duc la Coldplay saptamana viitoare...Poate uit.

PS. Nu cred ca locul Actorului Stefan Iordache mai era in divertismentul Romaniei Moderne. Ce facem insa cu marii actori in viata obligati sa accepte decaderea in schimbul acestor cateva surse de subzistenta numite cu indulgenta seriale tv. Dar poate gresesc eu si vreau sa joc in filme prea smechere. Oricum n-aveau ce sa-mi dea in Poveste de Cartier. Poate vreun fraier bun de facut:)

23 de comentarii:

  1. Daca nu ma insel, e film artistic. Si joaca, printre altii, Florin Calinescu. Anyway, penibil...:(

    RăspundețiȘtergere
  2. m-ai lovit tare cu concertul, sper sa ajung si eu la urmatorul din budapesta.. 8->

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. L-am iubit pe Stefan Iordache enorm. Si il vom iubi pana la capat!
    http://www.mondonews.ro/Regele-Stefan-Iordache+id-687.html
    Ai ramas printre noi,maestre!Cu ganduri bune,inchinam un pahar de vin bun in cinstea ta.Cu dragoste!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da da, PROTv-ul incearca sa faca audienta cu orice, mai ales cu povesti lacrimogene pentru mama ranitilor.
    Eu mi-am luat pachetul tv cu programe nemţeşti, muuuuult mai interesante :)

    http://tainamotoc.wordpress.com/2008/07/23/sunt-anti-protv-si-anti-mediocrism/

    RăspundețiȘtergere
  6. Si tu? Aseara am crezut ca n-aud bine.

    RăspundețiȘtergere
  7. de-a lungul timpului PRO TV-ul si-a demonstrat "simpatia" fata de acest gen de "divertisment" promovand manelele...cine sa joace in film?manelisti"consacrati",si cateva nume sonore,cum ar fi Calinescu,Gyuri Pascu...pacat!eu oricum nu prea mai umblu la telecomanda,in afara de antena1,2 si 3...cam atat!

    RăspundețiȘtergere
  8. serialele tv din romania, nu doar de la protv, sunt de toata jena. Actorii - in fapt ingineri, asistente medicale etc, nu au nimic cu actoria. Nici macar talent. Toti cred ca a face un sitcom e simplu, dar e atat de greu!!! Dar se pare ca majoritatea publicului roman inghite orice i se difuzeaza pe anumite canale. Nivelul de cultura al unei natii se vede si in serialele produse si difuzate la TV.....

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu am vazut afisul la cineva fix dupa ce am vazut August Rush http://www.liviu.hoopla.ro/2008/06/23/august-rush-vs-sorinel-copilul-de-aur/ de ce nu se facem si la noi filme cum ii August Rush ca talent este!!! P.S. Te duci in Viena sau Budapesta, eu am bilete la cel din Budapesta

    RăspundețiȘtergere
  10. Merg si eu la Coldplay saptamana viitoare. See you there..

    RăspundețiȘtergere
  11. si tu mergi la Coldplay, hm?! daca ai stii cat as fi vrut si eu sa fiu pe acolo...dar cam degeaba pt ca incepe faculta si inca mai am o groaza de facut....oricum cu spiritul si mintea am sa fiu si eu acolo, asa ca daca vezi vreun Casper-fantoma prietenoasa pe acolo sa stii ca-s eu :)). Enjoy the concert si astept feedback-ul tau pe blog :P

    RăspundețiȘtergere
  12. Unde mergi la Coldplay? La Viena sau Budapesta? Eu merg la Budapesta. Have fun, in orice caz! O sa fie super!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ne vedem la Coldplay! Enjoy it ! :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Numai la noi in Romania vezi emisiuni de scandal,cu vedete de doi lei si telenovele lacrimogene care-ti fac greata si care nu au nimic cu serialele adevarate. Intr-o vreme mi-as fi dorit sa am pachetul cu programe romanesti,dar m-am lasat pagubasa,prefer programele frantuzesti.

    RăspundețiȘtergere
  15. Si eu merg la Coldplay..Pentru cateva ore o sa ma rup de tot si toate. E cel mai frumos cadou pe care mi l-am facut si l-am facut de cand ma stiu eu. De abia astept. :D

    RăspundețiȘtergere
  16. dc te uiti la el, sau macar la o parte, osa te minunezi; a fost si pe ecrenae si produs de media pro;

    este o incercare de film de boolywood, dar cu manele in loc de muzica indiana si amestecat cu "actiune/atmosfera de cartier" undergrond; joaca calinescu, copil de aur, tociu si palade, si goga etc

    nu-ti sa crezi cand te uiti, serios:)

    RăspundețiȘtergere
  17. Daca te duci la Coldplay (banuiesc ca in Budapesta), mergi si la Queen? :D

    RăspundețiȘtergere
  18. nici nu trebuia sa faci un blog despre asa ceva..nu merita

    RăspundețiȘtergere
  19. coldplay!!!!!!
    doamne....
    da' de ce n-au putut veni si pe la noi????

    RăspundețiȘtergere
  20. Am vazut si eu clipul...adevarul e ca am ramas cu gura cascata...la propriu!!! Gyuri Pascu, Florin Calinescu...relativ, evident. So back to HBO for now. Cheers!

    RăspundețiȘtergere
  21. In general imi plac filmele romanesti, am vrut sa ma uit si la "poveste de cartier", dar cand am vazut "marii" actori care participa, nu am putut rezista mai mult de 30 de secunde....mi s-a facut greatza numai cand am auzit maneaua de la inceputul filmului. :-&

    RăspundețiȘtergere