[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

marți, 2 septembrie 2008

trafic drama

Ieri pe Calea Dorobanti am vazut o femeie lovita de masina. Statea intinsa, parca adormita, cu obrazul pe caldaram. Nu stiu daca murise. Salvarea tocmai ajungea la fata locului. Am privit-o timp de trei secunde din masina mea care rula incet pe langa locul accidentului.

Astazi am vazut pe Calea Victoriei o pisica zvarcolindu-se in agonie. Mai putin de o secunda din goana masinii. Imaginea spasmelor bietului animal ma urmareste si acum.

13 comentarii:

  1. e bine ca rulai incet pe langa... ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar si privita din viteza. lumea noastra este extrem de violenta.

    o zi minunata iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  3. Când eram copil şi nu prea înţelegeam mare lucru din filme, se întâmpla să văd scene de război, în care oameni călare se rostogoleau şi caii mureau. Sau erau împuşcaţi. M-am întrebat întotdeauna de ce mă împresiona mai mult moartea animaleler (şi îmi amintesc cum lăcrimam, chiar!), decât cea a oamenilor.
    Şi acum mi se mai întâmplă asta, şi în viaţa reală! Cred că e ceva în durerea aceea mută, fără reproşuri!

    RăspundețiȘtergere
  4. auuch...
    Mai putine post-uri de genul asta si mai multa fotografie/proza

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu am patit o faza de genul sambata, numai ca era vorba de un catel. l-am vazut saracul cum se rasucea din cauza impactului pe sosea. parca mi s-au taiat picioarele instantaneu si cred ca am si tipat putin :D
    a plecat catelusul fugind pe picioarele lui in cele din urma dar nici foarte intreg nu cred ca mai era.

    RăspundețiȘtergere
  6. cred ca nu e zi sa nu auzim de astfel de accidente......si putini sunt cei care se mai opresc sa se uite, macar...hmmm...ne-am obisnuit cu astfel de lucruri...ciudat, nu?

    RăspundețiȘtergere
  7. Trist! In urma cu 5 ani, cea mai buna prietena a mea a fost ucisa pe DN1, in apropiere de Saftica. Avea 21 de ani...Autorul accidentului nu a platit nici pana in ziua de azi. Desi, deja cred ca nu mai are importanta, pentru ca nu exista o unitate de plata universal acceptabila pentru suferinta.
    Cred ca la scoala de soferi, pe langa orele teoretice si de condus ar trebui incluse ore de vizionare - pentru casete facute la locurile accidentelor. Poate asa sa fie facuti viitorii soferi sa inteleaga ca un moment de neatentie/inconstienta/bravada poate avea urmari din cele mai tragice. Conducatorii auto ar trebui sa nu se gandeasca la cei accidentati ca la o fantosa umpluta cu carpe care le-a fost aruncata pe parbriz. Pentru ca este vorba de oameni in carne si oase, oameni care au visele si aspiratiile lor, oameni care au o familie si prieteni care vor resimti foarte violent socul unei morti atat de oribile. Iar pietonii ar trebui sa se realizeze ca atunci cand se avanta prin locurile nesemaforizate isi iau viata in maini, la modul cel mai propriu, iar singura sansa sa ajunga intregi acasa la cei dragi este sa fie atenti! Pana atunci, insa, in Romania anului 2008 (inca) se mai moare in strada. Trist!

    RăspundețiȘtergere
  8. azi am venit la Braila, de la Bucuresti...15 animale moarte pe strada....nu mi-a venit sa cred...inca sunt in soc...

    RăspundețiȘtergere
  9. Iar imaginea acelei femei care zacea in lesin nu te urmareste si azi...? Uneori un animal in chinuri te misca mai mult decat un om care poate maine nu va mai trai.

    RăspundețiȘtergere
  10. te urmareste pisica strivita?
    ce spui atunci de copanul de pui din farfurie in sos thermidor? n-a fost cules din copac.
    dar uneori avem nevoie de imagini ca sa credem in suferinta;
    oare ai vrea sa stii ce se intampla in crescatoriile de animale? oare ai curaj sa afli adevarul, sau ignoranta e mai linistitoare?
    despre oameni si animale e un documentar celebru pe net in streaming, Earthlings : http://veg-tv.info/Earthlings.
    Coloana sonora facuta de Moby
    Nu m-as uita la el singura

    RăspundețiȘtergere