[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 1 septembrie 2008

Theater News

Am lipsit putin. Am fost pana in camara sa pun niste muraturi:). M-au sunat de la teatru. Vestea cea buna ar fi ca vor sa reluam A douasprezecea noapte(W. Shakespeare). Pentru cei care nu stiu l-am interpretat cu oarecare succes pe Malvolio in acest spectacol.

Ideea reluarii lui ma face sa zambesc pentru ca m-am distrat bine de tot jucandu-l. Din distributie mai fac parte Stefan Banica, Emilia Popescu, Dorina Chiriac si multi altii talentati si charismatici. Cred ca daca reusim sa ne adunam cu totii sa repetam s-ar putea sa veniti sa radeti din octombrie. La Teatrul de Comedie.

Mi-as dori foarte tare sa reluam si Chirita of Barzoieni.

12 comentarii:

  1. super tare! :)
    imi doream mult sa vad piesa, auzisem multe lucruri bune despre ea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. abia astept sa revad piesa
    rolul Malvolio, o manusa pentru Tudor
    oare Chirila l-a jucat pe Malvolio si nu invers?

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca au trecut 4 ani de atunci, dar imi amintesc perfect, piesa e inca vie...mi-a placut mult. Si sigur Chirila l-a jucat pe Malvolio si nu invers :)nu degeaba isi pusese o tona de pudra pe fata :)

    RăspundețiȘtergere
  5. What about "Ferdinand..."? L-am vazut de trei ori, dar l-as mai vedea inca de trei ori. Consecutiv eventual ;))

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Superrrr tare...v-am vazut la Galati un un festival de comedie.Ati fost superbi cu totii...va asteptam cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
  8. O sa fie un spectacol nou, cred; dupa 5 ani de la premiera, nici unul din voi nu mai e acelasi- de abia astept! :-)

    RăspundețiȘtergere
  9. Astea sunt singurele momente in care imi pare rau ca nu locuiesc in Bucuresti, cand nu pot vedea la Cluj spectacole de acest gen. Tot o sa ajung eu odata sa te vad manifestandu-ti latura de actor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Super fain !!!
    Dar am o intrebare , la Cluj cand veniti cu piesa asta ? Eu am fost la biloxi blues cand ati fost la cluj si mi-a placut foarte mult ... au fost banii cei mai bine cheltuiti de multa vreme. As vrea mult sa te revad in teatru din cluj

    RăspundețiȘtergere
  11. foarte tare ! o sa faca furori piesa ! :X

    RăspundețiȘtergere
  12. Poate de data asta prindem si bilete...:D

    RăspundețiȘtergere