[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

marți, 30 septembrie 2008

E nevoie...

e nevoie de rafinament si eleganta...de o conversatie baroca..e nevoie de un croitor de pe la Almack...e nevoie de confidenta si demnitate..mai ales de demnitate...e nevoie de timp si de sampanie...de discretie si de cuvinte alese...e nevoie de arta in forme diverse...e nevoie de gri cu bej si bleu ciel...alb si negru...e nevoie de clavecin si de viola...e nevoie de trianglu si semineu...e nevoie de duel si aroganta...e nevoie de trecut...e nevoie de idoli...pentru ca ne place sa-i omoram din ce in ce mai des...si dupa ce o sa-i linsam pe toti...ne vom uita in jur si vom vedea numai fetze bantuite...

35 de comentarii:

  1. Si ..toate astea...astea ne vor aduce fericcirea , izbavirea...?Pentru ce e nevoie de toate astea?

    RăspundețiȘtergere
  2. Avem norii, muzica bună, arta. De ce sa judecam? Nu avem la ce ne gândi, fiecare?

    Mircea Dinescu spunea:

    Sunt tânăr, Doamnă, vinul mă ştie pe de rost
    şi ochiul sclav îmi cară fecioarele prin sânge,
    cum aş putea întoarce copilul care-am fost
    când carne-mi înfloreşte şi doar uitarea plânge.

    Sunt tânăr, Doamnă, lucruri am aşezat destul
    ca să pricep căderea din somn spre echilibru,
    dar bulgări de lumină dac-aş mânca, sătul
    nu m-aş încape în pielea mea de tigru.

    Sunt tânăr, Doamnă, tânăr cu spatele frumos
    şi vreau drept hrană lapte din sfârcuri de cometă,
    să-mi crească ceru-n suflet şi stelele în os
    şi să dezmint zăpada pierdut în piruetă.

    Sunt tânăr, Doamnă, încă aripile mă ţin
    chiar de ating pământul pe-aproape cu genunchii,
    această putrezire mă-mbată ca un vin
    căci simt curgând prin dânsa bunicile şi unchii.

    Sunt tânăr, Doamnă, tânăr, de-aceea nu te cred,
    oricât mi-ai spune, timpul nu-şi ascute gheara
    deşi arcaşii ceţii spre mine îşi reped
    săgeţile vestirii, sunt tânăr. Bună seara!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am revazut Barry Lyndon (pe Cinemax) si m-am gindit la tine.

    RăspundețiȘtergere
  4. am lasat un com la articolul Premiile Tudor Chirila....mi-ar place sa raspunzi...as vrea o parere....bafta multa!

    RăspundețiȘtergere
  5. "... e nevoie de idoli ..."
    (Eu mi-am gasit unul. Nu l-am linsat, dar nici nu pot sa-i urmez exemplul. Nici nu vreau sa incerc - renunt din nou - sau sa primesc ajutorul care mi s-ar putea da - italice pt ca de la vorbe la fapte e cale lunga.)

    RăspundețiȘtergere
  6. se spune ca nu exista o nevoie mai mare ca iubirea:D, eu am iubire, simt nevoie acum de altceva, asa se intampla mereu, cautam lucruri noi care sa ne satifaca nevoile fizice ,psihice , si cu asta cred ca am spus tot....... acum am nevoie de un tata....

    RăspundețiȘtergere
  7. ....e nevoie de liniste, de timp pentru noi, de vise, de noi, de modele pe care sa le urmam, de inspiratie, de bunatate, de idei faine, de energie, de speranta, de rupere de ritm, de candoare, de credinta, e nevoie sa ne dispara blazarea din ochi si din suflete, e nevoie de sclipiri in ochi, e nevoie de iubire....e nevoie...

    RăspundețiȘtergere
  8. ...e nevoie de un soc, ca sa ne trezim...

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna Tudor, imi placi, dar nu stiu de ce esti tentat ca mai toti optzecistii(cu toate ca nu le apartii) sa mergi in gri, o cahaiala a spiritului care nu face bine, nu-ti face bine mai ales tie.Mi-am dorit mult sa-ti scriu ieri dar am inteles:n-am voie!asa ca mi-am scris mie.E doar o mica depresie care va trece sau(o alta speculatie)e normal acum.Te pup afara e o zi minunata-copie a vietii.

    RăspundețiȘtergere
  10. e nevoie de mine( undeva, trebuie sa fie nevoie de mine)

    RăspundețiȘtergere
  11. felicitari pentru despartire!
    nu va potriveati deloc,andreea e mult prea frumoasa si delicata pt tine!
    tu esti neghiob,nepoliticos,necioplit uneori,fara stil,fara nimic frumos. stiu ce spun, pt ca am avut ocazia sa te cunosc la organizarea unui concert, nu vorbesc in necunostinta de cauza,si nu fac critici sau complimente gratuite.
    nu stiu care sunt dedesubturile relatiei voatre,nici nu ma priveste, dar ma bucur ca v-ati despartit.
    astept urmatorul "fat frumos" gen chivu, care sa faca printesa sa radieze.
    chiar daca imi stergi commentul, nu ma intereseaza, macar stiu ca l-ai citit.

    RăspundețiȘtergere
  12. Scrii frumos.
    Gandesti frumos.
    Transmiti frumos.
    Cand vrei.
    Revin obsedant la ideea ca e nevoie si de mai multa privire. Si timp. Si toleranta si minte si discernamant.

    RăspundețiȘtergere
  13. @andnobady: dc ataci atunci cand doare mai mult? dc vrei sa provoci suferinta?
    stim cu totii k Tudor e un om extraordinar...iar frumosul la el se regaseste in tot,mai ales in suflet.
    de unde stii tu k nu se potriveau? cum poti sa afirmi k il cunosti?oamenii mari nu se "cunosc" in cateva ore.e nevoie de timp.
    tu habar n-ai ce vb...
    asa k abtine-te si nu-ti mai exterioriza frustrarile in mod distructiv...esti penibil!

    RăspundețiȘtergere
  14. ti-am gresit numele.scuze!e "andnobody"!esti atat de las :| incat te dai drept un nimeni,fara nume...poate k chiar asta esti:))

    esti atat de las:))incat n-ai curaj sa spui ce gandesti si sa-ti dai numele real:))
    ti-e frica,nu?=))

    peace & love!

    RăspundețiȘtergere
  15. @Nicoleta, shhhhh ...
    Ignora rautatea, las-o sa treaca, n-o provoca, nu discuta cu ea ! Fiecare om are masura lui pe care si-o exprima si atat.

    RăspundețiȘtergere
  16. In fiecare moment simti nevoia de mai mult, un mai mult tembel, poate o perfectiune nemaintalnita .. un vis desert sau poate unul care e pe punctul de a se realiza, sunt multe in joc, sunt multe de trait, sunt amintiri ce vor ramane mereu in suflet.
    Sentimente de nedescris, poate o durere prea mare si totusi aceiasi nevoie de mai mult.
    Un zambet, o dorinta.. siún regret !

    RăspundețiȘtergere
  17. @maria: cateodata nu pot sa ma abtin,pur si simplu:D

    RăspundețiȘtergere
  18. Tudor, o intrebare: Care e parerea ta (subiectiva, deci :) despre "Flori, fete, filme sau baieti"? Te-am vazut aseara in Green. Cred ca ti-a prins bine, dar astept detalii,
    Alin

    RăspundețiȘtergere
  19. dupa cum zicea un mare clasic in viata... adica eu ... n-ai stiut sa-ti ascunzi frunzele moarte si te-au luat drept toamna... nu-i nimic, mai profund bavovian decat pastel.

    eu una zic sa te apuci de fotografie... ma roade curiozitatea

    RăspundețiȘtergere
  20. Am nevoie de prezenta ta discreta,
    Am nevoie de hartie-n sul la toaleta.
    Am nevoie de surasul tau sagalnic,
    Apa plata am nevoie-n ceainic.
    Am nevoie de privirea ta senina,
    In rezervor mi-ar mai trebui benzina.
    Am nevoie de a ta sarutare,
    Am nevoie de o noua yala la intrare.
    Nevoie am de parfumul tau divin,
    Si-un paharel cu Dan la mezanin.
    Am nevoie, de o retragere demna,
    Cortina jos, aplauze la scena!

    Am nevoie de o clipa de inspiratie,
    Am nevoie de o noua zi de gratie.

    RăspundețiȘtergere
  21. BA CHIRILA NUMA FRAIERI SI IN SPECIAL FATUCE FRAIERE ITI INTRA PA BLOG.


    AI PUTEA SA MAI SELECTEZI

    SALUT

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna,Tudor..!!felicitari pt ceea ce scrii..multi tineri se regasesc printre randurile tale..!!..ma bucur ca prin intermediul acestui blog...putem cunoaste un artist...dincolo d aparente..!!!
    ....succes pe mai departe..;D

    RăspundețiȘtergere
  23. e nevoie de toate de ura,de fericire,de iubire de tot din asta`i compusa lumea se completeaza una pe alta:)

    RăspundețiȘtergere
  24. e nevoie de timp si de rabdare ...
    si mai ales de multa linisite si de multi prieteni...

    RăspundețiȘtergere
  25. @andnobody

    daca organizarea a fost proasta imi dau seama de ce ai scris asta ;)

    si crede-ma ca si eu vorbesc in cunostiinta de cauza, am vazut multe evenimente organizate prost si mi se pare normal sa cunosti partea mai putin buna a unei persoane...

    cred ca mai degraba tu esti frustrat... ( incepand cu numele, pe care il ascunzi ;) )

    RăspundețiȘtergere
  26. Oameni buni...omul a spus clar ca nu vrea sa mai intorca subiectul pe toate partile, pe loc repaus!

    RăspundețiȘtergere
  27. Stiu ca sunt pe langa subiect,dar..canta Vama pe 6 noiembrie in Pitesti la vreun bal?

    RăspundețiȘtergere
  28. eu cred..ca e nevoie de un om ca tine,care sa apara pe fiecare post,la fiuecare emisiune des vizionata de omenire..un om care sa le spuna tot ce spui tu aici pe blog...si cinmeva,cineva care e mai important decat restu...va fi impresionat:)

    e nevoie de incredere,visare,iubire si pasiune:)

    RăspundețiȘtergere
  29. O, om ce mari raspunderi ai
    De tot ce faci pe lume,
    De tot ce spui in scris sau grai,
    De pilda ce la altii dai,
    Caci ea mereu, spre iad, sau rai,
    Pe multi o sa-i indrume.
    Ce grija trebuie sa pui
    In viata ta, in toata,
    Caci gandul care-l scrii sau spui,
    S-a dus, in veci nu-l mai aduni
    Si vei culege roada lui,
    Ori viu, ori mort, odata.
    Ai spus o vorba, vorba ta,
    Mergand din gura-n gura,
    Va n-veseli sau va-ntista
    Va curati sau va -ntina,
    Rodind samanta pusa-n ea
    De dragoste sau ura.
    Scrii un cuvant: cuvantul scris,
    Ramane-n urma drum deschis
    Spre ocara sau slava.
    Ai spus un cantec,
    Versul tau, ramane dupa tine,
    Indemn spre bine, sau spre rau,
    Spre curatie , sau desfrau,
    Lasand in inimi rodul sau,
    De har sau de rusine.
    Arati o cale, Calea ta
    In urma ta nu piere,
    E calea buna, sau e rea
    Va prabusi, sau va-ntina,
    Vor merge suflete pe ea,
    La pace, sau durere.
    Traiesti o viata, viata ta
    E una, numai una
    Oricum ar fi, tu nu uita,
    Cum ti-o traiesti, vei castiga
    Ori fericire pe vecie,
    Ori chin pe totdeauna.
    O, om ce mari raspunderi ai!
    Tu vei pleca din lume,
    Dar ce ai spus prin scris, sau grai,
    Sau lasi, prin pilda care-o dai,
    Pe, multi, pe multi, spre iad sau rai,
    Mereu o sa-i indrume.
    Daci nu uita : Fii credincios!
    Cu grija si cu teama
    Sa lasi in inimi luminos
    Un semn, un gand, un drum frumos,
    Caci pentru toate, ‘nendoios,
    Odata, vei da seama.

    RăspundețiȘtergere