[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 14 aprilie 2008

Budapest Update

Ultimele retusuri. Fine tuning. Nuante. Modificari insesizabile si subliminale. O nota aici, un acord acolo.

Raul imi spune de dimineata: - Am visat azi noapte ca scriam pe blogul tau ca ungurii n-au vinuri. Ok, i-am spus o sa scriu asta. Prin urmare, ungurii n-au vinuri. E discutabil...Probabil nu ne aflam unde trebuie. Suntem intr-un studio si n-am venit la degustari. Desi un chardonnay bun n-a omorat pe nimeni.

Avem album. Se lucreaza la conceptul grafic. Ne pregatim de primul tiraj.
In dreapta pe blog e un sondaj legat de "download"-ul discului prin sms. Precizari: discul nu se descarca pe telefon. Formatele wav. sunt mari.

Pe telefon primiti doar o parola pentru a descarca de pe site. Nu renuntam la cd. Se va gasi in magazine in final de mai.

7 comentarii:

  1. abia astept sa apara!un concert la bucuresti cand "degustam"?

    RăspundețiȘtergere
  2. pana la urma cum se va numi albumul ? "Pe sarma"?

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai e putin pana la sfarsitul lunii mai!
    Va exista un turneu de promovare ceva? Inainte sau dupa aparitia albumului?
    mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu abia astept sa apara :D
    prin telefon nu cred ca l-as descarca, prefer sa stiu ca am cd-ul fizic in mana

    RăspundețiȘtergere
  5. Am baut un vin bun in Budapesta. Si-am mancat si o friptura tare buna si tare mare.

    Dar cand s-au intamplat toate astea, Budapesta era deja orasul meu de suflet. Nu stiu de ce, poate inaltimea aia fixa a cladirilor sau platanii sau oamenii, atmosfera... Nici Parisul care m-a fascinat nu m-a atins destul... Nici vinul frantuzesc n-a fost rau.
    Am povestit cate ceva AICI despre cei 8000 de km prin Europa.

    RăspundețiȘtergere
  6. un concert...:-"
    pitesti?:>
    ceva?;;)
    alea alea:>:p

    RăspundețiȘtergere
  7. au ungurii vinuri foarte bune...Tokaj spre exemplu sau este un cuvee se numeste Egri bikaver...se gaseste in hipermarketuri..in rest abia astept sa aud noul disc

    RăspundețiȘtergere