[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

joi, 17 aprilie 2008

Cititorilor care au trimis sau vor trimite poze.

Va multumim pentru dorinta de a fi prezenti pe coperta discului Vama. Pentru noi e important ca ati raspuns atat de prompt. Este posibil sa alegem sa colaboram cu unii dintre voi. Deasemenea sunt binevenite poze in continuare.

Cei care nu vor primi un raspuns nu vor fi alesi dar trebuie sa intelegeti ca asta nu are legatura cu aspectul vostru fizic sau calitatea fotografiei ci cu imaginea pe care ne-am facut-o noi despre "personajele" pe care le cautam.

Tin sa fac aceasta mentiune pentru ca deseori mintea oamenilor lucreaza ciudat fata de ideea de casting. Deci: nimeni nu e respins. E posibil ca unii dintre voi sa fie potriviti. Asteptam poze in continuare. We really need them!!

10 comentarii:

  1. Sint curioasa cum va arata :d... hmm

    RăspundețiȘtergere
  2. te-am vazut aseara p antena 2..genial:X:X..

    RăspundețiȘtergere
  3. asta-i asa un fel de "hai sa vedem cum arata cititorii blogului" :D

    RăspundețiȘtergere
  4. a vorbit diplomatul din tine :P. da, alina, la asta ma gandeam si eu. cu ocazia asta o sa vada si cum arata cei care posteaza commenturi

    RăspundețiȘtergere
  5. si mie mi-a placut de tudor la brancu; asta cu toate ca brancu imi pare a fi un personaj destul de dubios si de cabotin. admirabil la tudor este faptul ca nu doreste si nu incerca sa para ceea ce nu este. bravo lui!

    RăspundețiȘtergere
  6. Poti face o lista cu titlurile pieselor si o mica mica mica descriere?

    poate asa vom gasi poze mia potrivite.

    RăspundețiȘtergere
  7. ati ales deja "personajele" sau inca mai e timp sa primesc un mail care sa ma bucure? :D

    RăspundețiȘtergere
  8. da...aceiasi intrebare k si bebe o am si eu? sa mai speram la un mail sau....

    RăspundețiȘtergere
  9. Mai este nevoie de poze sau ati ales deja persoanele?

    RăspundețiȘtergere