[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

vineri, 25 aprilie 2008

Nepasare si inconstienta !

Nu cumparati miel de Pasti de la supermarketul Intermacedonia din piata Iancului. Asta daca nu vreti sa ajungeti cu el acasa si sa constatati ca e o carne care incepe sa se imputa. Asta am patit eu acum cateva ore. Nici macar revoltat nu sunt. Acest post are doar rolul de a-i pune in garda pe bucurestenii care locuiesc in zona.

Culmea e ca cei de la magazin mi-au spus: dar n-are miros, miroase a oaie!!Iar cand o doammna de langa a remarcat "miroase de la trei metri domle'" macelarul a ripostat "haideti doamna nu-i mai dati apa la moara".Mi-am luat banii inapoi si am plecat spre Obor. Atat am avut de spus. Si am spus-o pentru ca nimeni nu merita o intoxicatie de sarbatori.

16 comentarii:

  1. macar mielul tau nu latra si nu da din coada...

    RăspundețiȘtergere
  2. eu cred ca daca latra si da din coada, nu-l iei din principiu ;) oricum bravo tie ca ai semnalat poate o sa se sesizeze cineva si o sa se lase si cu amenzi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare rau pentru cele intamplate...
    Sarbatori fericite!!!
    Sa iertam totusi...poate unii sunt inconstienti de raul care il pot face.

    RăspundețiȘtergere
  4. Paste Fericit
    un weekend minunat iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  5. Intamplarea ta e o forma de comedie neagra traita ai carei actori sunt zi de zi, romani in Romania ...
    E ciudat insa, felul in care ajung sa iti lipseasca aventurile astea cand pleci din tara pt o vreme; la fel si faptul ca pe noi nu ne mai uimeste asa ceva ... poate ca am inceput sa ne resemnam ?! ne-am obisnuit sa nu fim tratati cu respect de sistem ?!

    RăspundețiȘtergere
  6. eu lucrez la supermarketul respectiv, am fost martor la faza...in primul rand, tudor chirila nu avea cum sa-si "ia banii inapoi" si sa plece, pentru ca nu daduse nici un ban, nu ajunsese la casa...dar, nu-i asa, suna mai impresionant cum a zis-o el :)) in al doilea rand, nu ca as sustine eu supermarketul in vreun fel, nu am nici cel mai mic interes (din contra,la halul in care suntem exploatati), la capitolul carne conditiile in care se lucreaza chiar sunt ireprosabile iar mieii pusi la vanzare sosiseu cu cateva ore mai devreme...in fine, credeti ce vreti...

    RăspundețiȘtergere
  7. cat despre opc, chirila nu a chemat pe nimeni pentru ca nu avea de ce :)) altfel nu cred ca mai statea pe ganduri...omul venise cu chef de scandal, ca o gramada de alti clienti de-ai nostri...got used to it

    RăspundețiȘtergere
  8. eu AVEAM un respect teribil pentru tudor chirila si tot ce insemna el dar a dat dovada de aroganta unul din lucrurile cele mai neplacute care pot fi intalnite la un om muzica ta inca o iubesc pentru ca imi exprima starile de spirit si multe sentimentedar pe tine ca persoana nu te mai respect si ce e ciudat este ca tuceri respect de la fanii tai dar nu arati de loc de aceea imi este greu sa cred ca intradevar era situatia asta acolo la magazin si btw semnele de exclamatie le-am exclus special sa ma mai trimiti o data la dex :) cu toate ca dexul e dictionarul explicativ poate la doom ma trimiti de data asta mai schimbam cartea nu?

    RăspundețiȘtergere
  9. @ emil:

    "si ce e ciudat este ca tu ceri respect de la fanii tai dar nu arati deloc"

    te inseli ;) si de inseli grav, cui nu a aratat respect? cu cine a fost arogant? cu cei care au zis ca cerseste, nu? Mi se pare normal sa se poarte asa.
    Ai fost vreodata la un concert sa vezi cum sa poarta cu noi? Sa vezi ca pe noi ne respecta, atat el cat si ceilalti membrii ai formatiei? Intr-un an jumate nu am fost niciodata trimisa la dex, tratata cu aroganta si fara respect, atat eu, cat si cei in gasca cu care merg la concerte si asta pt simplu fapt ca exista respect reciproc ;)
    altadata nu mai vb in numele tuturor

    de ce zici ca ti-ai pierdut respectul? de ce zici ca INCA mai iubesti muzica lui si nu zici ca iubesti muzica lui?


    ps: Paste Fericit tuturor! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Tudor, eu zic sa nu mai iei carnede miel de prin supermarketuri... N-ai rude/prieteni/cunostinte la tara? Acolo macar vezi ce cumperi si in ce conditii a ajuns la stadiul de carne.

    Prefer sa nu consum miel :D

    Nesimtirea e dusa la extrem in perioada sarbatorilor. Asa-i romanu', sa mai fure si el nitzel...

    RăspundețiȘtergere
  11. mai bine nu cumparati miel deloc...bietii de ei...oricum,Paste fericit tuturor! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. andreea, Tudor e cunoscut pentru...complexitatea lui. Si eu faceam parte mai demult din gasca forumului Vama Veche, care mergea ca si tine la concerte si sa stii ca si acolo parerile erau impartite. Iar "Dosarul Mielul" ar trebui sa fie classified. E penibil.

    RăspundețiȘtergere
  13. eu am descoperit vama veche cam tarziu imi placeau cateva melodii cand apareal la tv dar copil fiind nu ma interesa foarte tare sa dau banii pe albume asa ca nu am cunoscut atat de bine formatia ca sa merg la concerte am fost la un singur concert vama nu vama veche si sincer tudor mi s-a parut foarte rece cu publicul nu interactiona deloc dar in fine nu intru aici pentru a ma certa cu nimeni am inchis subiectul doar ca mi se parea necesar un raspuns

    RăspundețiȘtergere
  14. Numa in Romanica se poate intampla asta ! asa iti trebuie daca vrei sa fii "traditional" :) m-a facut sa rad postu' tau pentru ca pe vremea cand eram la facultate in Bucuresti stateam exact pe langa Iancului :))

    RăspundețiȘtergere