[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 28 aprilie 2008

Hristos a inviat!

Sunt multe lucruri de scris in aceste zile de Pasti.Voi reveni foarte curand mai ales ca anul asta nu am o vacanta de 1 mai.Prin urmare cred ca voi scrie aici. Despre Inviere, despre slujba ca forma de spectacol, despre doua lumi pe aceeasi strada in seara Prohodului, despre multe altele si despre nimic. Pana atunci insa bucurati-va de Pasti.

Foarte curand vom comunica data si locul lansarii Vama.

stay tuned&drink with caution:)

11 comentarii:

  1. Adevarat a inviat!...sarbatori fericite,vacanta placuta si asteptam lansarea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarat a inviat!Sa te bucuri si tu de Pasti si sa revii curand :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ADEVARAT A INVIAT!

    Cat despre data si locul lansarii VAMA .. asteptam electrificati stirea in cauza :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Slujba de Inviere i-a lasat si pe altii cu gura cascata!? ; )
    Adevarat a inviat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sarbatori Fericite!

    am si eu o intrebare...concertul din 9 mai de la oradea e pe bune?

    RăspundețiȘtergere
  6. nu am obiceiul sa imi bat joc de religie, dar gluma asta e ridicol de amuzanta :

    "la multi ani tuturor cu numele de "cristosainviat" "

    RăspundețiȘtergere
  7. Adevarat a inviat!..
    Trebuie sa recunosc,acesta este primul meu comentariu pe care il las aici,dar tineam neaparat sa iti dau dreptate pentru o vorba ce ai spus-o intr-o emisiune la TV "acum dragostea este ca un mers pe sarma".
    Pe sarma aceea am fost si eu,pe sarma ,acolo deasupra tuturor am trait si eu iubirea mea pana cand sarma s-a rupt si am cazut amandoi in golul vietii cotidiene,in care nu exista sentimentul de pe sarma..
    Multumesc pentru melodiile astea asa frumoase.Uneori am impresia ca ai puterea de a citi ganduri,caci asta ai facut cu melodia asta "Pe sarma"...parca ai citit gandul meu si sunt sigura ca mai sunt destui carora le-ai citit gandurile in asa fel si le-ai redat in versuri si sunete.
    Numai bine iti doresc tie si intregii echipe cu care faci minuni:)...Apropo..la concertul de la Iasi am cantat odata cu tine..m-ai auzit?:))))

    RăspundețiȘtergere
  8. suna atat de adevarat...doua lumi pe aceeasi strada in seara Prohodului..Hristos a inviat! iti spun si eu.Sper ca ai petrecut frumos sarbatorile pascale:)!

    RăspundețiȘtergere