[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

marți, 1 aprilie 2008

Ce am invatat...

Dimineata a inceput cu " adagietto" de la Simfonia No 5 de Mahler. Raul isi fuma linistit tigara iar eu imi beam ness-ul atenti la nuantele lui Mehta. Nu stiu de ce e mult mai multa liniste aici chiar si in conditii de stress. Nu suntem turisti prin urmare, nu suntem in mod obligatoriu relaxati.

Oamenii astia reusesc sa-ti induca sentimentul ca vor incerca pana va iesi. Am invatat multe din experienta acestui album.In primul rand ca "less is more".Stiam asta dar nu aplicam. Apoi am invatat ca fiecare lucru are timpul lui indiferent de cat incerci sa-i grabesti nasterea. A te invarti ca un titirez pe langa un lucuru care-si are o finalitate determinata nu este decat risipa de energie.

Am invatat ca anumite experiente trebuie fortate si ca e bine, cateodata, sa te arunci cu capul inainte fara sa-ti evaluezi constant consecintele. Am invatat multa muzica. Mult mai multa decatpana acum. Cu toate astea " a sti mai mult" am invatat ca nu e o garantie a succesului. Implinirea insa in planul evolutiei personale hraneste de multe ori mai mult decat o poate face succesul.

Am invatat ca in Romania NU MAI AVEM TIMP. Si asta inclina rau balanta superficialitatii. Om trai si-om vedea.

Am mai invatat un lucru important. Un business bun nu pleaca niciodata de la catibani faci ci de la cum ii faci.

Prietenul meu Cristi Sima mi-a spus odata: mai bine am 5 la suta din ceva mare decat nouazeci la suta din nimic.

17 comentarii:

  1. poi cum ziceai la Nasu' : "putini bani, mai multi fani"...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate de multe ori este mai bine sa actionam din impuls, fara a gandi reactia ce va urma. 5% din ceva mare poate fi mai putin decat 90% din ceva mic :)

    RăspundețiȘtergere
  3. marturisesc ca nu am citit foarte mult paler..

    RăspundețiȘtergere
  4. pai ..ceea ce ai descoperit tu astazi printre randuri/ganduri .. paler le-a scris de mult timp..

    incepe cu Viata pe un peron.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca e mult mai important sa "descoperi" tu, traind experientele-ti proprii , decat sa incerci sa integrezi gandurile, trairile altcuiva. Tudor are perfecta dreptate, am simtit si eu ce spune el aici. Si nu imi pare deloc sa seamana a Paler. Seamana doar a viata...

    RăspundețiȘtergere
  6. Prefer Tolostoi Jurnalul de la Iasnaia Poliana

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce am invatat....
    Stiu ca nu e momentul sa vorbesc despre asta, insa pot sa spun ca am invatat si eu putin din melodiile voastre(Vama)...
    Cu vreo 6 ani in urma incepeam sa ascult vama veche...de-a lingul timpului fiecare melodie si-a castigat un locusor in inima mea..si am incercat sa inteleg de unde vin atatea ganduri (am reusit partial)...
    oricum ce vroiam sa spun e ca imi place foarte mult muzica ta (si imi pare bine ca pot sa scriu undeva unde poti si tu sa citesti(am mai scris pe multe forum-uri unde au fost multe discutii legaate de vama veche, si mai nou de vama)..
    Melodii precum :"Primavara", :De ce?" sau "Fericire" si acum "Cartita" sunt melodii ce mi-au ramas intiparite in minte si suflet...

    RăspundețiȘtergere
  8. si eu prefer Orbitorul lui Cartarescu.

    dar asta nu m-a impiedicat sa ma opresc aici.

    ..merita sa citesti macar Viata pe un peron, a lui Paler.

    poate ti-a scapat ceva. poate te va completa.

    alegerea e a ta.

    RăspundețiȘtergere
  9. ti-am spus ca prefer Tolstoi in aceasta zona de comunicare. Paler e intr-o zona de "misticism urban" nedeclarata din punctul meu de vedere. De asta am spus ca prefer
    Tolstoi

    RăspundețiȘtergere
  10. ..misticism urban ? ..hmm..
    crede-ma ca cine ti-a spus asa ceva .. e un superficial.

    un singur contra-exemplu: "Caminante".
    si mai sunt destule...

    esti o persoana publica si oamenii te ..catalogheaza.
    de multe ori gresit.

    nu fa si tu aceeasi greseala.

    cum spuneam , e alegerea ta.

    eu m-am hranit.

    RăspundețiȘtergere
  11. dragul meu Bortianu am citit Paler este parerea mea sunt curios ce oi fi inteles tu prin misticism urban..dar nu am timp de tine acum..

    RăspundețiȘtergere
  12. :))

    nu am vrut sa te jignesc, imi pare rau... sincer.

    dar "argumentul" tau .. ( nu citesc nichita ptr ca exista eminescu .. sau hesse ptr exista marquez) .. trebuie sa recunosti ca nu e tocmai unul plin de respect fata de oamenii de litere , din partea unui .. om cult ca tine...

    imi pare rau ca te-am deranjat, inca o data.

    spor in tot ce vrei sa atingi.

    RăspundețiȘtergere
  13. Aleg Tolstoi nu. Pentru ca I'll exclud pe Paler aleg Tolstoi pt ca imi vine mai bine in cazuul de fata

    RăspundețiȘtergere
  14. chirila - bortianu...asa imi place...civilizat,bai nene, fiecare sa-si spuna parerea, buna/rea, parere sa fie, dar in modul bunului simt...

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte interesanta discutie cu Bortianu. Am sa citesc Paler , am sa re-citesc Tolstoj. O sa ajung sigur la concluziile mele...
    Multumesc pentru acest cadou, pentru ca imi a-ti dat chef de a cite despre lucruriile care va animeaza (nu stiu daca se spune asa pe romaneste, iartate-me, ca limba romana nu este de loc limba mea mama)
    In momentul de fata sunt de acord cu Tudor, ca "less is more" si in momentul in care permiti acest lucru se intempla cea mai mare realizarea.

    RăspundețiȘtergere
  16. esti prieten cu Cristian Sima(genial omu)? Atunci inseamna ca poti sa-l intrebi de unde fac si eu rost de cartile lui Peter Lynch:D...te rog;;)

    RăspundețiȘtergere