[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

miercuri, 30 aprilie 2008

Cel mai bun cappucino din viata mea...

Un bulgare de frisca cu scoarta de spuma plutea in ceasca. Ma gandeam ca o sa dea pe afara si se va scurge usor libidinos pemarginile farfuriei albe. Asta pentru ca in ceasca e prea multa cafea de obicei. Dar nu s-a intamplat asa. Am turnat usor zaharul din pliculet deasupra bulgarelui de frisca. Lingurita striveste delicat si scufunda frisca in ceasca. Albul se-mperecheaza cu negrul intr-un noroi crem cu aroma intelectuala ce te imbie la citit. Sau la privit. Nici o picatura de lichid nu se scurge pe marginile albe ale cestii intr-o tentativa de a pecetlui vreun destin calator.Prima inghititura imi starneste zambet. E neasteptat de moale. Neasteptat de bun. Sorbitura ma trimite cu gandul la lenea de cafenea a celor zece mii degreci din Braila interbelica. Pe malul Dunarii. Apoi mai e ceva. Din mazga cafelei alunecand pe limba, spre gat, se desprind pe rand frisca si cafeaua macinata de curand. Un singur lichid, doua arome,doua gusturi. Ma gandesc cum sa fac sa lungesc starea asta...Vreau nu vreau, ma pot bucura de cinci-sase sorbituri. Restul e aspiratie..la o alta cafea..in stanga mea se vorbeste araba convingator..ei mereu vorbesc de parca ar vrea sa convinga pe cineva de ceva... o lume pestrita se perinda pe trecerea de pietoni dintre rue Victor Hugo si Sainte Catherine...azi am baut cel mai bun cappucino din viata mea...

20 de comentarii:

  1. Bucuria vine din lucruri marunte... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Apropo.cand veniti si in Arad???Haideti si pe la noi curand... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. imi cer scuze ca sunt, imi cer scuze ca am fost...si imi pare rau ca am saa fiu :p

    RăspundețiȘtergere
  4. fenomenala cafea...nu degeaba unii sunt dependenti.poate sunt dependenti de o anume traire rememorata prin savurarea cafelei.cred ca am mai trait o viata si inevitabil ne amintim franturi...un deja-vu

    RăspundețiȘtergere
  5. frappe fresh cream... nes cu aroma de portocale...mirobolant...

    RăspundețiȘtergere
  6. google is your friend :D. am cautat pentru ca trec des pe strada victor hugo si pe sainte catherine numai ca ale mele nu se intalnesc :).

    RăspundețiȘtergere
  7. imi pare rau dar locul cafelei mele nu se afla in bruxelles

    RăspundețiȘtergere
  8. iti intelesesem gresit intrebarea. strazile mele se afla in bruxelles iar cafeneaua ta in bordeaux :) right?

    RăspundețiȘtergere
  9. Ar putea fi cel mai bun doar daca ar fi unul imaginar.. Si daca toata scena de cafenea ar fi doar o fantezie dintr'o dupa'amiaza ploioasa de mai.

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  11. Uite de asta iubim vedetele ca tine, domnule Tudor Chirila, pentru ca sunt oameni. Da` de parca nu s-au mai gasit inca alti 100 de oameni care sa-ti spuna asta. Dar sa stii ca esti cineva si o sa vin pe 6 iunie la Arenele Romane chiar daca e al naibii de departe pentru mine si nici nu stiu de unde sa iau bilet si nici bani n-o sa-mi dea ai mei, zau cand iti citesc articolele imi vine sa iau primul CFR pe care scrie destinatia "Bucuresti" si sa va aud cand piesele cu care am copilarit (de parca is mare... inca copilaresc!). Da, asta as vrea sa fac. O sa fiu acolo. Cred. Sper. Oricum, ideea esentiala e: SUPER POST. :D

    RăspundețiȘtergere
  12. *cantand... mai sus.
    ei na, m-am emotionat :D

    RăspundețiȘtergere
  13. da,recunosc senzatia pe care ti`o ofera un cappucino bun e faina...dar nu se compara cu senzatia ce ti`o ofera o ciocolata calda cu rum flavor si nu numai...in salzburg gasesti toate astea,chiar este cea mai buna ciocolata calda acolo :)

    RăspundețiȘtergere