[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

vineri, 7 noiembrie 2008

My three moments.

Iata trei dintre momentele la care se refera post-ul de mai jos.

1. saptamana care a urmat primului concert cu public din viata mea. in saptamana aceea am avut un sentiment aproape palpabil de plutire.

2. oricare din zilele in care am iubit cu adevarat.

3. zilele in care mergeam cu parintii mei la Intercontinental la restaurantul madrigal impreuna cu multi prieteni de-ai lor. ospatarul imi aducea biftec tartar si mi-l pregatea in fata. eram pitic mic si iscoditor bucuros ca stau cu cei mari.

15 comentarii:

  1. frumos...felicitari tie...ca le-ai trait!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iata unul dintre momentele la care se refera post-ul...

    Minutele care au curs dupa Balul"farmacistilor"..."TUUUDOR....vreau sa te pup":) In minutele acelea am avut un sentiment aproape palpabil de plutire...Si te-am pupat TUDOR:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, da, si mie imi placea biftecul tartar cand eram mica, doar ca era facut in-house :) Dar de vreo doi ani mananc foarte rar carne (doar peste), asa ca nu pot retrai acele moment ca mi se face rau :)

    RăspundețiȘtergere
  4. momentul 2 trebuia un picut dezvoltat..dar treaca:) Neata Tudor:*

    RăspundețiȘtergere
  5. 1. Sunetul deşteptătorului care se auzea din dormitorul părinţilor prin 1986, şi care însemna că avem voie să urcăm la ei în pat...unde aveam voie să sărim pe saltea.

    2. Pădurea văzută de jos.

    3. Întălirile neaşteptate pe stradă cu prieteni, cunoştiinţe.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ziua in care mi-au pus ochelari. Caci am realizat ca petele albe nu sunt pete, ci nori, iar contururile rozalii nu sunt contururi rozalii, ci fete. A fost ziua in care toate si toti au capatat o identitate.
    Celelalte doua momente le pastrez pentru mai tarziu, cu siguranta am sa mai trec prin trairi intense si nu as vrea sa mi le irosesc de pe acum :)

    RăspundețiȘtergere
  7. 1. O clipa, sub o umbrela, primavara. Soarele se lupta cu norii de ploaie pe cer.

    2. 2 cuvinte pe o pista de dans.

    3. Amsterdam

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca ar fi sa aleg...as alege sa fac "pactul" cu el, si i-as cere sa ma nasc din nou, de data asta ca Tudor Chirila, si mi-as dori sa retraiesc 3 momente minunate. Can eram mic si mergeam cu parintii si prietenii lor la Intercontinental (parintii mei aveau prieteni prosti si vulgari de care ma jenam chiar mica fiind), oricare din zilele cand iubeam cu adevarat (oare cum iubeste un barbat?as vrea sa stiu, sa simt...)si prima saptamana dupa primul spectacol cu publicul (oare cum e sa nu fi o fata anonima pe strada? Lumea, necunoscutii, sa te cunoasca, sa te recunoasca, sa te strige, sa-ti dea buna ziua...fascinant!)

    RăspundețiȘtergere
  9. 1.primii fluturi in stomac
    2.prima noapte petrecuta treaza
    2.o vacanta cu familia la munte...

    RăspundețiȘtergere
  10. eu as zice mai degraba ca ai fost diplomat la momentul 2 :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Momentul doi pare invaluit de tristete,poate regret. Canti si vorbesti despre dragoste dar totusi spui ca momentele in care ai iubit au fost putine. Nu te indragostesti des sau sentimentul se stinge prea devreme? Eu personal nu cred ca te poti indragostii de prea multe ori in viata dar in acelasi timp fiecare noua dragoste e mai mare decat anterioara. Sper ca atunci cand vei iubi sa dureze mai mult pentru ca nimic nu te incarca mai mult cu energie si buna-dispozitie. Goodluck.:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere